Hej,
Na vele weken van onderzoek, zoeken in GOT Search/groups.google.com/regular newsgroups, mailings met de fabrikant (in mijn geval Gainward) en installatie van drivers/progs probeer ik het door een draadje te posten..
Mijn Probleem:
Met mijn Gainward GeForce2 MX400 Twin View VIVO GS wil ik video capturen. Normaliter is het een kwestie van drivers installeren en klaar, maar dit is niet het geval onder W2K/XP.
Diverse postings hebben al aangegeven dat het niet lukt met andere kaarten (bv ASUS7700 of diverse GF3's)..
Al onderzocht:
Alle cominaties met
- Reguliere XP video drivers
- NVidia 12.xx
- NVidia 21.81
- NVidia 21.83
- NVidia 22.40
- NVidia 22.50
- WDM 1.04
- WDM 1.05
- Borg drivers
Ik gebruik:
PIII-450
Asus P2B-F
Creative DXR3 (=Hollywood+)
Creative SB Live! 5.1
2x 10 MBit goedkope netwerkkaartjes
Heeft iemand ooit zijn/haar video capture aan de praat gekregen onder XP? Plz reply met welke kaart/drivers/methode.. Desperate & will try anything!
Of moet ik mijn bak gewoon dualboot maken met Win98... Lekkerrr..
Na vele weken van onderzoek, zoeken in GOT Search/groups.google.com/regular newsgroups, mailings met de fabrikant (in mijn geval Gainward) en installatie van drivers/progs probeer ik het door een draadje te posten..
Mijn Probleem:
Met mijn Gainward GeForce2 MX400 Twin View VIVO GS wil ik video capturen. Normaliter is het een kwestie van drivers installeren en klaar, maar dit is niet het geval onder W2K/XP.
Diverse postings hebben al aangegeven dat het niet lukt met andere kaarten (bv ASUS7700 of diverse GF3's)..
Al onderzocht:
Alle cominaties met
- Reguliere XP video drivers
- NVidia 12.xx
- NVidia 21.81
- NVidia 21.83
- NVidia 22.40
- NVidia 22.50
- WDM 1.04
- WDM 1.05
- Borg drivers
Ik gebruik:
PIII-450
Asus P2B-F
Creative DXR3 (=Hollywood+)
Creative SB Live! 5.1
2x 10 MBit goedkope netwerkkaartjes
Heeft iemand ooit zijn/haar video capture aan de praat gekregen onder XP? Plz reply met welke kaart/drivers/methode.. Desperate & will try anything!
Of moet ik mijn bak gewoon dualboot maken met Win98... Lekkerrr..