'k Heb een probleem met m'n GeForce2Go in m'n Inspiron 8100 met windows 2000. Eigenlijk alleen in MM2 ziet het beeld er "verkloot" uit. De vlakken lopen op alle mogelijke plaatsen door het scherm, en de textures verspringen continu. Kortom: Onspeelbaar.
Ik heb al de DX8.1 update gehaald.
Ik heb de 14.XX en de 7.XX van de Dell website geprobeerd.
Het werkt gewoon niet. Win2k wil ik perse houden. Dualboot is geen optie door de toch al beperkte schijfruimte (20G).
Iemand een idee? Op m'n GF2MX was het op te lossen door gewoon de 666 detonator te gebruiken. Als iemand dus nog meer GF2Go drivers heeft: Graag.
En de Detonators kunnen niet op de GF2GO gebruikt worden, je moet bij je leverancier zijn volgens nVidia (kutsupport IMHO in tegenstelling tot de uitstekende Detonators)!
Ik heb al de DX8.1 update gehaald.
Ik heb de 14.XX en de 7.XX van de Dell website geprobeerd.
Het werkt gewoon niet. Win2k wil ik perse houden. Dualboot is geen optie door de toch al beperkte schijfruimte (20G).
Iemand een idee? Op m'n GF2MX was het op te lossen door gewoon de 666 detonator te gebruiken. Als iemand dus nog meer GF2Go drivers heeft: Graag.
En de Detonators kunnen niet op de GF2GO gebruikt worden, je moet bij je leverancier zijn volgens nVidia (kutsupport IMHO in tegenstelling tot de uitstekende Detonators)!
You can't have everything. Where would you put it?