IIyama A902MT of Eizo Flexscan F77S

Pagina: 1
Acties:

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 10:38
Ik wil even weten wat jullie mij aanraden.

Ik kan voor niet veel geld een Eizo Flexscan F77S 21" monitor kopen, het beeld is in de rechter onderhoek een beetje wazig, voor de rest is de monitor perfect (ik heb er uren naar gekeken....)

Een IIyama A902MT ligt ook nog binnen mijn budget (bijna even duur, Eizo 100,- goedkoper..), zat ook een deze monitor te denken....

Advies graag....Ik heb genoeg van mijn 15" compaq monitor :z

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb zelf die 902MT (Vision Master Pro 451) en ben er heel tevreden mee. Helaas hebben een hoop mensen problemen gehad met deze monitor. (Zie bijvoorbeeld: [topic=269919/1/25] )

Eizo is op zich ook een beter merk dan Iiyama.
Als je je echt niet stoort aan dat wazige (heb je al een degauss geprobeerd?) denk ik dat dat een betere keus is.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 10:38
Ik heb hem gedegaussed ja, het blijft wazig...

Het beeld trilt ook in die hoek als ik hem dichtbij de kast van de computer zet (hij staat wel naast voeding met die hoek)

Misschien dat het nog wegtrekt?

Ik kijk straks nog even (hij staat op me werk in computerzaak) en anders dan denk ik er nog over...

Het model van die Iiyama is wel veel mooier en die iiyama doet ook hogere refresh rates... (die Eizo doet 85Hz op 1600x1200)

Alleen het beeld is groter en hij heeft een on-screen display...

Verwijderd

he,
die problemen met de a902mt zijn inmiddels onder controle dus ook een a902mt is zondermeer de moeite waard. wat betreft die wazigheid in de onderhoek, ff kijken naar de instelling van de beam-landig. als je er een egaal rood scherm opzet moet je even kijken of er geen verkleuring in de onderhoek zichtbaar is, als dat zo is moet je in je instellingen even de beamlanding aanpassen en dan zou het probleem uit de wereld moeten zijn.

Michel

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 15:51 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
Ik heb zelf die 902MT (Vision Master Pro 451) en ben er heel tevreden mee. Helaas hebben een hoop mensen problemen gehad met deze monitor. (Zie bijvoorbeeld: [topic=269919/1/25] )

Eizo is op zich ook een beter merk dan Iiyama.
Als je je echt niet stoort aan dat wazige (heb je al een degauss geprobeerd?) denk ik dat dat een betere keus is.
Eizo beter dan iiyama :? denk het niet.
er is geen betere monitor dan een iiyama monitor |:(