Toon posts:

Enermax voeding zonder 9cm fan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het aantal ventilators in mijn kast tot een minimum beperken en vroeg me dus of of die enermax voeding niet zonder 9cm fan kan...

Een normale voeding heeft er tenslotte ook maar 1 fan.

Verwijderd

Dan zal die waarschijnlijk te heet worden en gaat ie kapot of vliegt ie in de fik ofzo, dus lijkt me niet verstandig.

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33

Talon

Booooom !

Als je systeem niet te warm wordt zal de fan van je enermax ook niet aanslaan.
Als dat het geval is kan hij het best zonder de 92 MM ...
let wel ...
Als je enermax inderdaad te warm wordt ......Poeffff ....
Wel even oppassen dus ...
Succes :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Hmmm is indd niet erg slim om het gewoon eruit te halen.
Trouwens enermax fans hebben thermal control fans.
Deze zullen trager draaien als je temp lager word.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
hmmz maar niet doen dus =]

het is btw een 431 watt model

volgens mij heeft alleen de 8cm thermal control die kan je aan je mobo hangen de 9cm niet.

Verwijderd

niet doen en ik denk niet dat je zo min mogenlijk fans er moet doen gezien een zeer kleine tower is niet best voor wat jij er allemaal in stopt alles wat jij er in stopt word erg warm dan ook nog in een micro tower
vooral doen korten op je fannetjes en ook op je voeding

ik ben maar over gestapt van een midi tower naar een server tower die ik nog aan het modden ben en de zelfde voeding als jij hebt als ik klaar ben kom ik op het totaal van 14 fannetjes in me kast oke ik hou graag mijn spul koel en doe het wat over dreven maar ik wil ook over klokken is ook wel eens leuk na een tijdje de cpu op 1050 ipv 1400 te laten draaien leuk joh die warmte

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die fan is toch temperatuurgestuurd? Dat wil zeggen dat ALS hij aan is, hij het ook nodig heeft. Laten zitten dus.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben eigenwijs =]

ik heb het dus wel ff getest. Systeem temp bleef ongeveer hetzelfde alleen de 8cm fan draaide ongeveer het dubbele wat hij normaal doet. Ik heb dei 9 er maar weer aangezet
Pagina: 1