Vorige week online via hun website ram besteld DDR pc2100 Crucial. Vandaag vond ik die bevestiging toch wel erg lang onderweg zijn. Heb dus maar es eventjes gebeld. Nou ben ik al de halve dag bezig maar er wordt gewoon niet opgenomen. Daar komt nog bij dat ik een berichtje las in shop survey over dat ze failliet aan het gaan zouden zijn??? Kan iemand me hier meer over vertellen of is dit normaal dat ik bij hun zo lang moet wachten en dat ze de telefoon niet opnemen???
Die zaak zit hier om de hoek bij mij. Ik kocht er vroeger ook vaak.. ze zijn best betrouwbaar en ze zijn ook niet failliet (aan het gaan). Ze zijn gewoon open enzo. Dus ik zou gewoon nog ff proberen te bellen... en anders ga ik wel ff langs met een knuppel
[off]Op dinsdag 13 november 2001 16:09 schreef Storm het volgende:
Die zaak zit hier om de hoek bij mij. Ik kocht er vroeger ook vaak.. ze zijn best betrouwbaar en ze zijn ook niet failliet (aan het gaan). Ze zijn gewoon open enzo. Dus ik zou gewoon nog ff proberen te bellen... en anders ga ik wel ff langs met een knuppel
Ga ik wel met je mee, moet morgen toch weer naar school (HSA)...maar dan houden wij wel het geheugen...
voorwat hoortwat hè!
pcies .. ff gratis shoppen[off]
Ga ik wel met je mee, moet morgen toch weer naar school (HSA)...maar dan houden wij wel het geheugen...
voorwat hoortwat hè!
Verwijderd
Computer Planet Alkmaar is imho een beetje een dubieuze tent...
Wilde daar tijdje geleden Crucial ophalen.
Na twee weken dagelijks bellen of ze het al hadden, had ik mij 's ochtends laten verzekeren dat ze 256MB Crucial in voorraad hadden... Kom ik daar 's middags aan...
"Oh ja sorry, ik dacht dat je Samsung wilde hebben.."

Op zulke gasten schijt ik dus echt he.. als ik jou was zou ik annuleren, want het duurt waarschijnlijk nog wel 2 weken voor ze het weer hebben.
Bestellen bij Crucial.com/uk en je hebt het met 3 werkdagen binnen
succes
Wilde daar tijdje geleden Crucial ophalen.
Na twee weken dagelijks bellen of ze het al hadden, had ik mij 's ochtends laten verzekeren dat ze 256MB Crucial in voorraad hadden... Kom ik daar 's middags aan...
"Oh ja sorry, ik dacht dat je Samsung wilde hebben.."
Op zulke gasten schijt ik dus echt he.. als ik jou was zou ik annuleren, want het duurt waarschijnlijk nog wel 2 weken voor ze het weer hebben.
Bestellen bij Crucial.com/uk en je hebt het met 3 werkdagen binnen
succes
Nou, ik heb nog nooit problemen gehad met die winkel. Ik kom er best vaak.
Ze zijn telefonisch een beetje slecht bereikbaar, maar na 2 á 3 keer bellen namen ze wel op...
Ze zijn telefonisch een beetje slecht bereikbaar, maar na 2 á 3 keer bellen namen ze wel op...
Verwijderd
Computer Planet is wel goed hoor, maar net wat gabberjoost zegt, ze zijn telefonisch slecht bereikbaar. Ik heb ze ook weleens moeten bellen, duurde zeker wel 2 uur voordat ze opnamen. Ik denk dat ze aan het gamen waren ofzo
Bedankt voor jullie replies allemaal
Heb ze inmiddels wel aan de telefoon gekregen. Geheugen wordt eind deze week opgestuurd dus zou het begin volgende week hebben....nu maar afwachten
Pagina: 1