Toon posts:

Installshield

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ben aan het proberen om met Installshied Professional - Window Installer Edition een setup te maken voor programma. Nu is het probleem dat ik in mijn setup de setup van microsoft virtual machine wil inbakken, zonder dat de gebruiker hier iets van merkt.

Het setup bestand is : msjavx86.exe

Weet iemand welek parameters ik kan gebruiken, zodat de setup niet zichtbaar is? Ik weet zeker dat het kan. Ik weet alleen niet hoe.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, als je Msjavx86.exe /? i typt dan geeft ie aan dat je /Q moet gebruiken voor een silent install, maar dat werkt niet, of ik doe iets verkeerd...

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Misschien een beetje off-topic, maar:
Een illegale installer (gok ik zo :) ) is leuk om mee te spelen, maar niet geschikt voor het echte werk. Wat dat wel een beetje is:

Inno Setup! Het is niet zo extreem flexibel als InstallShield, maar toch TOF en gratis.

(zelfs KaZaa gebruikt 't)

|_____vakje______|

Verwijderd

:P Gelukt ??? :P

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt...

{off topic} NORRIT, als je moet weten hoe, dan loop je maar effe naar de andere kant van de kamer...dan leg ik t je wel uit... ;) {/off topic}

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 16:26 schreef CyberSnooP het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar:
Een illegale installer (gok ik zo :) )
Illegaal? Heb ik eens een keer een legale kopie, gaan ze meteen beginnen over illegale kopietjes... :(

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 13:11 schreef ScarFace_2000 het volgende:
Illegaal? Heb ik eens een keer een legale kopie, gaan ze meteen beginnen over illegale kopietjes... :(

ff een testje ...

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Op donderdag 15 november 2001 13:11 schreef ScarFace_2000 het volgende:

[..]

Ik gokte zomaar hoor... Maar applausje! Legale software = oké

|_____vakje______|

Pagina: 1