Ecs k7s5a/of andere 266 mobo's?

Pagina: 1
Acties:

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
Hoor toch een heleboel foute dingen over het Epxox 8KHA+ mobo,MSI is ook al geen lekkere.
ShuttleAK31 rev3 hoor ik niets over.
Ecs k7s5a hoor ik ook niets over.

Weet eigenlijk niet meer welke ik moet kiezen
Of moet ik alleen rang schikken:
1)stabiliteits problemen
2)installatie probs
3)overklokbaarheid probs
4)chipset probs

Wil een lekker stabiel mobo,evt een beetje overklokbaar

PS in de haast misschien niet goed weer gegeven wat ik wou vragen,maarja een goed verstaander heeft een half woord
nodig.

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 13 november 2001 15:25 schreef henksnap het volgende:
Hoor toch een heleboel foute dingen over het Epxox 8KHA+ mobo,MSI is ook al geen lekkere.
ShuttleAK31 rev3 hoor ik niets over.
Ecs k7s5a hoor ik ook niets over.

Weet eigenlijk niet meer welke ik moet kiezen
Of moet ik alleen rang schikken:
1)stabiliteits problemen
2)installatie probs
3)overklokbaarheid probs
4)chipset probs

Kijk op OCWORKBENCH in het ECS forum. problemen zat en ECS doet alsof het aan de gebruikers ligt terwijl de K7S5A een kut-board is. Overklokken kan je vergeten met dit board. Ik heb revisie 1 en 4 van dit board gehad en in combinatie met DDR geheugen (2*256md Crucial) alleen maar ellende. Snel dat board weggedaan en een MSI K7T266 Pro2 genomen. Snel stabiel en met alle overclockfuncties die je zoekt.

Wil een lekker stabiel mobo,evt een beetje overklokbaar

PS in de haast misschien niet goed weer gegeven wat ik wou vragen,maarja een goed verstaander heeft een half woord
nodig.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
De ECS K7s5a is ietje minder snel als de KT266A mobo's (het scheelt maar procenten). En de K7s5a heeft minder overclock opties (te wijten aan de bios). Verder is het de stabielste en zijn er erg weinig problemen mee als je niet al te exotische hardware gebruikt.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 13 november 2001 15:56 schreef Breepee het volgende:
De ECS K7s5a is ietje minder snel als de KT266A mobo's (het scheelt maar procenten). En de K7s5a heeft minder overclock opties (te wijten aan de bios). Verder is het de stabielste en zijn er erg weinig problemen mee als je niet al te exotische hardware gebruikt.
hier een blije K7S5A-gebruiker :)

Tja, overklokken kan ook op de CPU zelf he, de echte tweaker heeft daar geen problemen mee

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 15:51 schreef rdluca het volgende:

[..]
wat ecs een kut bord???
heb zelf ook een ecs bordje maar zeer stabiel nooit geen prob's mee gehad heb nu een epox kt266a maar wat snelheid betreft maakt het bijna niets uit !!!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 08:17

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

die ECS K7S5A super goed. koopen maar.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 13 november 2001 15:51 schreef rdluca het volgende:

[..]
DuH! Dit forum is voornamelijk door ECS-gebruikers gebruikt, logisch dat er dan zoveel problemen lijken te zijn. Er zijn zo ook weer sites waar ASUS de grond in wordt geboort enzo ook de andere. Er zijn bij OCworkbench meer tevreden gebruikers dan ontevreden gebruikers is mijn ervaring

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:00

TdV

Op dinsdag 13 november 2001 15:56 schreef Breepee het volgende:
Hier precies hetzelfde, draait stabieler dan mn bx bordje ooit deed(BH6). Ik draai een 1400 zelfs met een 235w voedinkje, en dan incl brander e.d.

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Als je niet van plan bent om over te klokken, koop dan gewoon ECS K7s5a. Dat scheelt je gewoon een hoop geld. (of wacht ff op de K7s6a). Ik ben zelf een tevreden gebruiker en heb van anderen vrijwel allemaal positieve geluiden gehoord.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op dinsdag 13 november 2001 23:06 schreef mix het volgende:
Als je niet van plan bent om over te klokken, koop dan gewoon ECS K7s5a. Dat scheelt je gewoon een hoop geld. (of wacht ff op de K7s6a). Ik ben zelf een tevreden gebruiker en heb van anderen vrijwel allemaal positieve geluiden gehoord.
'k heb em nu ook zo'n klein uurtje draaien *D

Ik moet zeggen dat et echt fuckin' snel gaat met een athlonXp 1600+, en NOG geen stabieliteitsprobs :)

Verwijderd

Hier ook een ecs met een Xp 1500 prima bordje.

Verwijderd

Klopt helemaal dat je hier vaak slechte dingen over ECS hoort omdat dit gewoon echt het meest wordt gebruikt. Zit ook wel veel op een ASUS forum en daar wordt ASUS door sommige aan alle kanten geprezen en door andere de hele dag de grond in geboord.

Heb zelf niet de beste ervaring met ECS, maar begin toch wel het idee te krijgen dat het best wel iets is. Helemaal als je kijkt naar alle blije tweakers hier op ut forum.
Pagina: 1