Hoi,
Ik woon in Genemuiden.
een +/- 15000 inwonders tellen stadje. en ik heb nog steeds geen flatfee. Ik denk dat @home ons financieel gezien niet interessant heeft verklaard ivm godsdienst, hieronder een briefje dat ik ze gemaild heb:
Zou iemand dit lezen of word dit weggemikt ?
kun je op een of andere manier druk uitoefenen op deze giganten ??
wat is het beste aanspreekpunt voor ADSL ??
Ik woon in Genemuiden.
een +/- 15000 inwonders tellen stadje. en ik heb nog steeds geen flatfee. Ik denk dat @home ons financieel gezien niet interessant heeft verklaard ivm godsdienst, hieronder een briefje dat ik ze gemaild heb:
zou zoiets helpen ?Geachte @HOME,
Al enige tijd wacht ik met spanning op de intrede van kabelinternet in Genemuiden, een +/- 15.000 inwoners tellend stadje vlakbij Zwolle.
Tot mijn grote verbazing/blijdschap werd enige tijd terug Kampen en vervolgens IJsselmuiden aangesloten op @home, ik was overtuigd dat wij de volgende waren.
De tv.kabel voor ziening is in Genemuiden al jaren beschikbaar, zoals het hoort bij een stad met 15.000 inwoners. Nu blijkt tot mijn grote spijt dat kabel internet maar niet door wil zetten in Genemuiden. De reden hiervan is mij niet duidelijk. Er ligt een TV kabel netwerk, er zijn 15.000 inwoners en er is een grote behoefte naar flatfee internet, zowel bij inwoners als midden en klein bedrijf. Het industiele gebied in genemuiden is aanzienlijk tov. de omliggende steden als IJsselmuiden en Kampen.
Een groot aantal inwoners heeft ivm. godsdienstige redenen geen TV Kabel aansluiting. Dit is waarschijnlijk de reden voor jullie geweest om te besluiten dat het financieel niet interessant was om Genemuiden op korte termijn over te zetten naar kabelinternet.
Nu ben ik er van overtuigd dat er zeer veel mensen die nu GEEN aanluiting hebben (geen TV) WEL geinsteresseerd zijn in Internet via de kabel !
Graag zou ik zien dat u contact met mij opneemt zodat ik van u kan vernemen wanneer kabelinternet beschikbaar komt in genemuiden, of om van u te vernemen waarom Genemuiden niet aangesloten wordt op korte termijn.
Met Vriendelijke Groet,
******* **
**** ** Genemuiden
evt. te bereiken op 06-********
Zou iemand dit lezen of word dit weggemikt ?
kun je op een of andere manier druk uitoefenen op deze giganten ??
wat is het beste aanspreekpunt voor ADSL ??
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad