[Java] IE venster in java integreren

Pagina: 1
Acties:

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

Topicstarter
Hoe kan ik in een java app een IE ventser gebruiken zoals ze in Star office bijv hebben gedaan?

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Is wel mogelijk, maar helaas weet ik niet meer waar die lib stond... Ik kwam het pas tegen. Misschien dat ik het nog wel op m'n compu heb staan. Mozilla kan je trouwens ook integreren.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 20:23
Ow hoe kun je mozilla in Java integreren ??
Is mozilla dan ook sneller of is het door de java dan langzamer ??

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
MisterData: Ow hoe kun je mozilla in Java integreren ??
http://www.mozilla.org/projects/blackwood/

Het is waarschijnlijk de bedoeling dat er een API ontstaat die abstraheert van de specifieke browser (IE, Mozilla etc) en zo een platform-onafhankelijke mogelijkheid biedt om een browser-component in te voegen. Wellicht zal dit in de toekomst in de standaard Java API worden opgenomen.
Is mozilla dan ook sneller of is het door de java dan langzamer ??
Alleen de aanroepen gebeuren via Java. De rest is gewoon de native code van de rendering engine. Het kan bij een simpele GUI zelfs sneller zijn dan Mozilla, omdat die nogal een complexe interface heeft.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• MisterData
Jah leuk zijn die gasten van Mozilla :) maken ze wel een pagina maar hebben ze nog GEEN release vrijgegeven... iemand een ander idee ??

• MisterData
ow niet gezien :) die site is niet bepaald duidelijk...

edit:

Waar kan ik het dan downen op die pagina ???
Pagina: 1