Toon posts:

MSN Messenger: Blocked, toch kunnen zien?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag dus:
Als ik iemand block in MSN Messenger, dan ben je Offline voor hem, maar is er absoluut geen mogelijkheid dat ie dan kan zien dat ik wel online ben?

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 14:43 schreef Jimmy800 het volgende:
Mijn vraag dus:
Als ik iemand block in MSN Messenger, dan ben je Offline voor hem, maar is er absoluut geen mogelijkheid dat ie dan kan zien dat ik wel online ben?
Niet via msn iniedergeval :)
eventuele berichten die ie ocht sturen kijg ie terug alsof je werkelijk offline bent. Ik vin ut wel handig als je ff geen behoeft an bepaalde personen hebt :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:26

Hu9o

Schokkend

Kan je ook erachter komen wie jou allemaal geblokkeerd hebben??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 14:55 schreef Hu9o het volgende:
Kan je ook erachter komen wie jou allemaal geblokkeerd hebben??
nopez :) tenminste niet zo 1,2,3 er zijn wel mogelijkheden maar die zijn vrij omslachtig :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ze graag horen, hoe omslachtig ook :)

Verwijderd

je zou een nieuw mailadres kunnen nemen en dan trillian nemen die voegt dan alle msn namen toe die je op je andere msn hebt staan. Mensen zullen vragen waarom je een nieuw mailadres hebt. Als je dan gewoon zegt van delete deze maar en hopen dat ze m ook alleen maar deleten kun je altijd zien wanneer ze online zijn. Heel omslachtig :+ :D

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op dinsdag 13 november 2001 15:54 schreef mafiasven het volgende:
je zou een nieuw mailadres kunnen nemen en dan trillian nemen die voegt dan alle msn namen toe die je op je andere msn hebt staan. Mensen zullen vragen waarom je een nieuw mailadres hebt. Als je dan gewoon zegt van delete deze maar en hopen dat ze m ook alleen maar deleten kun je altijd zien wanneer ze online zijn. Heel omslachtig :+ :D
Inderdaad, denk ook niet dat het echt werkt. Maar er is dus niet een ander progje of iets anders waar me het wil.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

als je het ip adres van diegene weet kan je tracen en pingen, bij geen antwoord zijn ze dus offline, als je wel een antwoord krijgt is diegene online en word je dus geblokt :7

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Uhm, als mijn computer aanstaat terwijl ik MSN uitheb betekent nog niet meteen dat ik iedereen block hoor :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 19:48 schreef Gugger het volgende:
Uhm, als mijn computer aanstaat terwijl ik MSN uitheb betekent nog niet meteen dat ik iedereen block hoor :)
idd en hoe wil je achter iemand zijn ip via msn komen ook niet makkelijk :?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ok conclusie: Het is verrot moeilijk dus. Het beste is om het die persoon te vragen (Nee niet over messenger) via email....

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 19:49 schreef mafiasven het volgende:

[..]

idd en hoe wil je achter iemand zijn ip via msn komen ook niet makkelijk :?
laat iemand je een mailtje sturen, dan staat z'n IP in de header, het is een optie (niet echt super, maar het is iets...)

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 21:06 schreef _mark_ het volgende:

[..]

laat iemand je een mailtje sturen, dan staat z'n IP in de header, het is een optie (niet echt super, maar het is iets...)
ja of stuur me ff een file ook zoiets :+

Verwijderd

het is helemaal niet moeilijk, lees nou is wat ik heb geschreven hierboven...

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 08:03

aphrodisiac

*zzz*

Het kan wel; ik wist niet meer hoe, maar heb ff de search gebruikt (was het hier ooit ergens tegengekomen) en in dit topic staat hoe het moet.
Op zondag 21 oktober 2001 12:28 schreef SickBastard in dit topic het volgende:
Woow fuck, zonder tooltje bij msn...

...Kan je te weten komen of iemand je geblockt heeft :)
Je moet je op offline weergeven zetten, als je dan terug online komt en diegene die je verdenkt gaat ineens offline, heeft die je geblockt :D

Kweet het niet 100% zeker, maar volgens mij klopt het wel..
Of het echt werkt, I dunno :? Volgens de mensen in dat topic iig wel.

pc specs | mijn specs

Pagina: 1