Shutdown lockup in SuSE 7.2

Pagina: 1
Acties:

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Zit in KDE te werken, heb het gehad, en log dan uit, en probeer af te sluiten. Uitloggen gaat goed, maar zodra ik vanuit het KDE login scherm het shutdown commando geef, begint 'ie af te sluiten en loop dan vast met een groene streep boven in beeld. Ik gebruik kernel 2.4.4, XFree4, de laatset nvidia drivers en KDE 2.2.1

Iemand een oplossing???

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:23

Sjonny

Fratser

probeer eerst eens X los af te killen met `init 2`. en dan halt als root. kan je waarschijnlijk een beter punt aangeven waar (en waarom) die crashed.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Verwijderd

Dat heeft (vreemd genoeg) met X te maken, dan klopt er iets niet in de driver...ik heb het wel eens gehad zonder X te sluiten, of door het switchen van je console naar X...
Het heeft dus met het overschakelen van X naar de console te maken (de driver dus)

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Mmmhzzz. Dat kan ik dus niet veranderen begrijp ik... Schade :(

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 16:09 schreef wzzrd het volgende:
Mmmhzzz. Dat kan ik dus niet veranderen begrijp ik... Schade :(
Wat dacht je van het downloaden van de nieuwste versie van je driver? (driverupdate)

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Heb ik al

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn