weliswaar software, maar denk dat 'hier' meer mensen zitten die dat zouden kunnen weten
>[forum=5]
>[forum=5]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Wou 'em in mijn active desktop implementeren.Op dinsdag 13 november 2001 18:06 schreef DSmarty het volgende:
Niet dat ik weet... wat moet je in vredesnaam met een activex control voor de dnet client
Just for fun. Maar wel serieus. Zou leuk zijn als 't kan
zou wel mooi zijn als iemand die activex kan proggen een dnetc client bakt die je d.m.v. het bezoeken van een website kan laten rekenen met je huidige pc vanwaarachter je browsed ... kan een hoop (ik kom niet door firewall/proxy) problemen oplossen ....
en zou ook gewoon vet zijn
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Misschien kan ik het in de software bakken die we aan klanten leveren? Wordt vaak uitgerolt over tientallen/honderden desktopsOp woensdag 14 november 2001 10:11 schreef _DPC_Scorpion het volgende:
zou wel mooi zijn als iemand die activex kan proggen een dnetc client bakt die je d.m.v. het bezoeken van een website kan laten rekenen met je huidige pc vanwaarachter je browsed ... kan een hoop (ik kom niet door firewall/proxy) problemen oplossen ....
Onee, da mag nie
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Misschien dat iemand dat wel leuk vindt idd 
Ikzelf ben niet echt een voorstander van activex, zal dus altijd mijn uiterste best doen dit overal te disablen
Ikzelf ben niet echt een voorstander van activex, zal dus altijd mijn uiterste best doen dit overal te disablen
Pagina: 1