weet iemand waar ik goedkoop of gratis
4x 1mb of
4x 4mb
30 pins ram geheugen kan krijgen of kopen
4x 1mb of
4x 4mb
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ik heb in totaal nog 8 liggen. Vraag me niet hoeveel Mb ze zijn en of ze nog werken...Op dinsdag 13 november 2001 14:05 schreef thomasbansberg het volgende:
weet iemand waar ik goedkoop of gratis
4x 1mb of
4x 4mb
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door thomasdebans op 05-09-2003 00:13 ]
Verwijderd
Is goed. (ff wat Junckmail aan het verzamelen..HahahaOp dinsdag 13 november 2001 14:43 schreef thomasbansberg het volgende:
mail effe want ik moet zo offline
jajaja 30 pins GRATIZ met of zonder parity.. gold of silver plated, merk of no name, etc...., wel 1mb per simmetjeOp dinsdag 13 november 2001 14:13 schreef thomasbansberg het volgende:
wel 30 pins he
anders heb ik er ook nog genoeg
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Whoa.. ik zoek precies hetzelfde.. 4x1mb simm ofzo is genoeg... deze dingenOp dinsdag 13 november 2001 14:32 schreef thomasbansberg het volgende:
ik heb ze namenlijk nodig voor mijn
pc router met freesco
omdat de 486 nu maar 4 mb heeft en hij moet minsten 8mb hebben en hij heeft 8 sloten dus het moet kunnen
Saved by the buoyancy of citrus
ik heb er nog wel een aantal?Op dinsdag 13 november 2001 18:43 schreef Cyphax het volgende:
[..]
Whoa.. ik zoek precies hetzelfde.. 4x1mb simm ofzo is genoeg... deze dingen
http://members1.chello.nl/~c.elemans/simm.html
Alleen dan voor 'n 386 ipv 486.
Toeval ofzo dat jij er nu een topic over opent, dat had ik bijna ook gedaan
Verwijderd
Verwijderd
Auw, en hiermee stoot ik dus Thomas een aantal 4MB simmen uit de mond? Oeps daar gaat m'n karma.Op woensdag 14 november 2001 11:22 schreef suspicious het volgende:
de 8x 4MB is al weg, heb alleen dus nog 1MB spul.
Verwijderd
En Psycho hierbij hartelijk bedankt voor het aanbieden van 1MB sims. Ik hoop niet dat je erg beledigd bent als ik toch even voor de 4MB's ga.Op dinsdag 13 november 2001 15:36 schreef psygho het volgende:
[..]
jajaja 30 pins GRATIZ met of zonder parity.. gold of silver plated, merk of no name, etc...., wel 1mb per simmetje
no sweat man!Op woensdag 14 november 2001 11:35 schreef ascii het volgende:
[..]
En Psycho hierbij hartelijk bedankt voor het aanbieden van 1MB sims. Ik hoop niet dat je erg beledigd bent als ik toch even voor de 4MB's ga.
(indien dit tot onverwerkbare trauma's gaat leiden wil ik de 1MB's heel graag hoor. Maar er zijn waarschijnlijk nog andere tweakers die graag wat extra geheugen in hun freesco willen hebben.