Toon posts:

Logitech keyboards apart kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om logitech toetsenborden die normaal bij zo'n cordless desktop setje zitten, of deze ook apart te koop zijn? :?

Want ik vind dat keyboard wat bij de cordless optical zit echt :9~
Ik hoef alleen geen draadloze muis erbij. Keb al een goede muis.
Ik wil alleen nu nog een beetje comfortabel toetsenbord en ik heb gelezen dat dat "zero tilt design" van logitech best prettig is. Heeft iemand hier ervaringen mee?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Gewone keyboard kunnen wel los, die volgens mij niet :(
Anders had ik hem nu al gekocht.

Verwijderd

Is echt zwaar ruk, moet je altijd zo'n stom setje kopen. Goede muis heb je vaak al wel, maar dan wil je zo'n toetsenbordje kopen, maar dan moet je daar weer een muis bij, dus wat doe je, je koopt een MS toetsenbord, jammer logitech...

Verwijderd

Topicstarter
tja het is wel ontzettend jammer :( . Anders koop ik een logitech internet navigator. Ik wilde best wat meer geld uitgeven voor een vetter toetsenbord >:) . Maar als Logitech mijn geld niet wil....

Het is wel jammer. Ook een beetje een misser van logitech :'( dat ze (bijna) alleen maar draadloze toetsenborden maken en deze dan nog geeneens los verkopen. Ik hoef geen draadloos keyboard hoor. Kwil alleen zo'n gaaf zwart keyboard... :9
(liefst eigenlijk met snoer, spaart weer batterijen enzo ;) )

Verwijderd

Ik baal d'r ook van, anders had ik hem zeker al gekocht, ik zal nu even een mailtje sturen voor uitleg :)

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als dat kon had ik die Itouch Pro gekocht waar die toetsen lay-out in midden gehakt is :9~

Systeem specs

Verwijderd

Ik heb zelf die Cordless Desktop Optical, dat zwarte setje. Bevalt echt heel goed. Het toetsenbord maakt nagenoeg geen geluid. Vooral het scrollwheeltje aan de zijkant van het toetsenbord is heel prettig. Ik kan m'n toetsenbord zelfs op vier meter afstand nog gebruiken, dus dat betekend 's avonds in bed mooi een filmpie bekijken op m'n tv via de tv-out.

Verwijderd

Ikzelf heb een Logitech Itouch Cordless Desktop
En ik vind zelf die toetsenbord ook wel fijn...
Alleen vind ik de Batterijen een nadeel, Polssteun zit niet echt lekker...(keihard man)
daarom heb ik die ook vervangen door een Fellowes polssteuntje...zit tenminste zacht :)
Ik wil best zo'n zwart toetsenbord kopen Alleen op 2 voorwaarden:
- de Logitech Itouch Cordless Optical MOET GEWOON GOEDKOPER!! rond de 200 piek ofzo...ik vond de Logitech Itouch Cordless Desktop al duur...en deze setje is helemaal Absurd!!

- Deze toetsenbord moet ook in Snoer/apart te verkopen zijn...want de muis mag wel Cordless Zijn...Toetsenbord hoeft eigenlijk niet cordless zijn...scheelt je batterijen weer tenminste. (die Huidige cordless Keyboard vreet nou ook weer niet zoveel batterijen maar toch...als de batterijen bijna leeg zijn dan typt die echt niet lekker meer...)
Pagina: 1