Firsttime Casemod finished

Pagina: 1
Acties:

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Topicstarter
Hoi ik ben nou ongeveer een 2 weken klaar met mijn casemod. Alles heb ik op een geocities acoount gezet zodat jullie het kunnen bekeijken. Het gehele vehaal staat er al op, foto's moet ik nog maken. Ik heb nl. geen digitale camara. Als het goed is kan ik er van het weekend een lenen. Pics houden jullie dus tegoed. Deze zal ik zo snel mogelijk posten.

http://www.geocities.com/nimrodscasemod

>Systeemspecs<

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

Jammer dat er je nog geen foto's kan maken. Wel grappig trouwens dat je de letters onderste boven hebt gespoten.. Dat had ik met het uitfrezen van een fan gat.. Die zat dus ook verkeerd |:( En dat is dus niet meer over te spuiten

Typo:
Je kan je fans naar 0, 5 en 12 volt zetten.. 5 en 7 is allebei stil maar het verschil is performance tussen 5 en 7 is groter als tussen 7 en 12 (raar maar waar). Suggestie maar ik zou de 5 naar 7 volt hijsen (5 als - en 12 als +)
WE WANT FOTOS ;)

https://k1600gt.nl

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op deze pagina kan je binnenkort alle foto's zien van mijn Casemod. Helaas heb ik zelf geen digitale camara. Ik ga binnenkort weer naar een vriend van me waar we een lanparty houden. Op deze lanparty kan ik van een van mijn vrienden een digitale camera lenen.

De foto's zullen binnen ongeveer een maand gepost worden.
WAT HEBBUH WE HIERAAN!! :( :(

ksnap het niet hoor, plaats pas een topic als je helemaal klaar of desnoods iets hebt wat op een foto lijkt!!

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Grappig verhaal. alleen zijn sommige dingen onduidelijk omdat het niet begeleid word door foto's bijv. de letters die je fout gedaan had..

ik wacht nog wel op de foto's

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

PIC's....kijk altijd plaatjes :D en als ie mooi is lees ik ook

Verwijderd

Zet de volgende keer je flitser aan !!
Het is zo donker dat ik je case nie kan zien op die pics !!

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Hele gave piq's man.. :) hoe heb je die gemaakt..? en hele gave mod trouwens.. >:)

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Op dinsdag 13 november 2001 14:01 schreef -Dissection- het volgende:
Zet de volgende keer je flitser aan !!
Het is zo donker dat ik je case nie kan zien op die pics !!

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
LOL :D

* Daylights snapt ook niet echt wat het doel van deze draad is

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op dinsdag 13 november 2001 13:29 schreef shades het volgende:

Je kan je fans naar 0, 5 en 12 volt zetten.. 5 en 7 is allebei stil maar het verschil is performance tussen 5 en 7 is groter als tussen 7 en 12 (raar maar waar). Suggestie maar ik zou de 5 naar 7 volt hijsen (5 als - en 12 als +)
Ik ben een newbie wat dit betreft hoor, maar hoe zet ik fans op een ander voltage?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Jaja kweet het maar ik heb geen digitale camera. Heb hier het geld niet voor over. Zondag ga ik naar een lan en heb ik een dig camera. Post foto's wel volgende week waarschijnlijk. Maar het gehele verhaal was al wel af. Dus denk post het alvast maar. MAAR DIE FOTO'S HOUDEN JULLIE TEGOED......
Lees anders eerst de tekst eens dan weet je alvast wat je kan verwachtten >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

>Systeemspecs<

Verwijderd

Post dan als je wel wat hebt om te laten zien............................................................................. dit is echt onzin... :(

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Ik kan wel alleen de foto's posten maar dan leest niemand de tekst meer zoals hierboven al duidelijk word gemaakt. Dit was dus niet mijn bedoeling. Kijk dit is voornamelijk ook voor newbies die weinig van hardware weten en dit gewoon ook willen doen. Daarom heb ik er zoveel tekst bij getyped en een conclusie erbij gemaakt waar een newbie bij uit moet kijken. Kijk iedereen post alleen maar pics maar verteld niet zijn verhaal. Ik denk dat ik best wel een aantal mensen kan helpen zodat ze bijvoorbeeld niet dezelfde fouten als mij te maken............

>Systeemspecs<

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Op dinsdag 13 november 2001 14:46 schreef Chaoss het volgende:

[..]

Ik ben een newbie wat dit betreft hoor, maar hoe zet ik fans op een ander voltage?
Met de search vind je genoeg informatie hierover en deze link is ook nuttig. Je moet gewoon zorgen dat je je fan ipv op 0 en 12 volt (=12v) aansluit, nu aan de 12 en 5 hangt (=7v) of aan de 0 en 5, dan loopt ie dus op 5 volt.

Ontopic: jammer dat je nog geen foto's hebt Nimrod, maar het verhaal is zeker nuttig voor beginners. Goed gedaan! Trek je niet teveel aan van al die mensen die om alleen de foto's zeiken... >:)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Kijk als je alleen foto's wil zien zijn er genoeg sites met gallery's waar je alleen maar foto's kan zien..
Kijk ik heb van te voren al gezegt dat er geen foto's zijn maar dat ze nog komen...........
dus mensen relax en wees geduldig. Ik wacht al 1,5 tot 2 maanden op een digitale camera dus ik denk dat die 1 week er nog wel bij kan :) :)

>Systeemspecs<

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Bijna weekend en dan foto's maken. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Kunnen jullie het resultaat zien. Btw ik heb gisteren een soort transparante sticker van het Unreal teken op mijn plexieglas gedaan. Het effect is zwaar relaxed......

>Systeemspecs<

• AMDFreak
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Wel opschiete dan :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.zatcc.f2s.com/img/pi_supermad.gif Afbeeldingslocatie: http://www.zatcc.f2s.com/img/pi_supermad.gif 1 woord: SLOTJE !!!!!!!! Afbeeldingslocatie: http://www.zatcc.f2s.com/img/pi_supermad.gif Afbeeldingslocatie: http://www.zatcc.f2s.com/img/pi_supermad.gif

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:27
Dit is echt weer zo'n nitwit ... Post dan niks !

-

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
En gebruik eens wat minder smileys in je post... :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
FF vraagie maar waarom zijn jullie allemaal een beetje fuckin pissed als ik geen pics up.
Kan er toch ook nix aan doen dat ik geen dig. camera heb ofwel??? Als ik een dig camera had stonden deze foto's al een maaand geleden op got.....
Ik heb alleen mijn verhaal af.
Kan iemand de naam vd topic dan fff veranderen naar GEEEEEEN PICS NOG

:(

>Systeemspecs<

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 15 november 2001 22:04 schreef Nimrod het volgende:
FF vraagie maar waarom zijn jullie allemaal een beetje fuckin pissed als ik geen pics up.
Kan er toch ook nix aan doen dat ik geen dig. camera heb ofwel??? Als ik een dig camera had stonden deze foto's al een maaand geleden op got.....
Ik heb alleen mijn verhaal af.
Kan iemand de naam vd topic dan fff veranderen naar GEEEEEEN PICS NOG

:(
Komt omdat iedereen foto's verwacht )zeg je zelf ook).
Nu heb je eigenlijk een nutteloos topic gemaakt die door de modjes gesloten gaat worden.

Een topic over een casemod die klaar is maar waar geen foto's van zijn draagt niets bij aan de community.

Sorry, volgende keer beter. ;)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Gooi deze topic dan maar op slot.........
Als iedereen toch alleen maar pics wi zien.
maak wel volgende week dan nieuwe topic aan......
:'(

>Systeemspecs<

Pagina: 1