Toon posts:

21" eizo f77s, 0.28 een ramp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is de volgende ik wil de bovengenoemde monitor aanschaffen maar ik twijfel nog een beetje, ik kan hem voor 550,- kopen
Ze zeggen dat hij ongeveer 2,5 jaar oud is.
Nu is mijn vraag dit scherm heeft een dotpitch van 0.28 is dit te hoog om een beetje knap beeld te hebben? Waarin zie je dit terug.

Voor de rest 1280 @ >100hz en 1600> 85Hz

Dat lijkt me wel wat, ik zit meer dan 4 uur per dag achter dit scherm.....of kan ik dan beter voor een "goedkope" 19" gaan van samsung of iets dergelijk.
Hij moet in ieder geval op een asus 7100 gf2mx aangesloten worden, is dit wel ok, ivm hoge resolutie en kwalitatief mindere kwaliteit van 2d op deze kaartjes....

Alvast bedankt

Rene

Verwijderd

Eisomonitoren rulen. Die zijn echt wel goed.
Alleen wel ff goed controleren of er echt niks mis mee is. Wel fijn dat je dan toch nog wel een half jaar garantie hebt. Doen!

Verwijderd

Zit zelf achter exact dezelfde monitor .. heerlijk rustig .. met een GF2 Pro maar volgens mij maakt dat qua 2d niet zoveel uit tov jouw mx .. succes ermee

Verwijderd

zijn super monitoren wij verkopen die 2e hands met bijna 6 stuks per week... de f77 zijn erg goed .

ze zijn ook niet echt groot..
en zeker voor die prijs zou ik het doen, tenzij hij er natuurlijk echt kut uit ziet..

Verwijderd

Hij moet in ieder geval op een asus 7100 gf2mx aangesloten worden, is dit wel ok, ivm hoge resolutie en kwalitatief mindere kwaliteit van 2d op deze kaartjes....
Ik heb zelf een Asus v7100 Pro GF2MX400 op een EIZO F730 (17") en die geeft perfect beeld op 1600x1200 en dat halen niet veel videokaarten. Asus heeft gewoon een goed 2d filter op deze kaart gezet denk ik, of het is gewoon een fabeltje dat GF2 MX-en slechte 2d hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga vanavond even kijken en neem hem denk ik wel....
Maaruh 0.28dpi is dat niet wat hoog? Hoe zie je dit terug in je beeld?/

Mvg

René
Pagina: 1