Toon posts:

FF8 probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb nu al een jaar of 2 Final Fantasy VIII en ik heb sinds een half jaar problemen ermee.
Ik heb op het beeldscherm allemaal strepen.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen???

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Search......

Je hebt zeker een geforce kaart?? je moet een geforce patch downloaden. Zoek maar op www.fileleech.com daar staat ie wel op.

edit:
Oops, wacko was eerst >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad een GeForce maar op die links staan wel downloads maar als ik ze heb gedownload staat er dat het geen geldig bestand is en het is ook maar een bestandje van 17.7 kb. Ligt dit aan mijn computer of niet???
En de site www.fileleech.com bestaat niet of kan in ieder geval niet worden weergegeven.
Dus is er nog een andere site waar je die patch kan downloaden???

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op dinsdag 13 november 2001 13:20 schreef Mr.Woutje het volgende:
Ik heb inderdaad een GeForce maar op die links staan wel downloads maar als ik ze heb gedownload staat er dat het geen geldig bestand is en het is ook maar een bestandje van 17.7 kb. Ligt dit aan mijn computer of niet???
En de site www.fileleech.com bestaat niet of kan in ieder geval niet worden weergegeven.
Dus is er nog een andere site waar je die patch kan downloaden???
Klopt. fileleech is idd down nu. dat wist ik niet. en kan het zijn dat je toevallig een download accelerator ofzo gebruikt om die patch te downloaden??? (hij is geloof ik 9mb) het kan zijn dat je dan alleen de redirect pagina download...