Ik snap niet waarom jullie hem willen laten ombouwen??
Is dat alleen omdat je dan illegale cd's kan draaien??

snap je dat nie?, ik heb zelf ook een ps2 thuis en ik ga echt niet meer dan 100 piek voor een spel neer smijten terwijl je ze voor een 10 piek kunt kopen scheelt toch zo weer 100 piek
Ik koop vaak PC spellen orgineel. Alleen maar om van dat gezeur over cracks af te zijn.
crackje erover heen pleuren is zo gebeurd, en meestal zit het op de cd zelf wat je gedownt hebt.
Maar volgens mij zit er een groot risico aan. Om je PS2 om te laten bouwen.
Ieder moet het natuurlijk zelf weten.
Mjah... valt nog wel mee als je naar een goeie gaat, krijg je altijd nog garantie erbij van 3 maanden of zo, soms nog wel meer dan 3 maaden, en als hij kapot zou gaan bij het ombouwen, dus die gast maakt hem kapot, krijg je meestal wel een nieuwe, heeft me vriend ook gehad hij wou hem ook laten ombouwen, dus hij ging naar zo'n gast, en liet hem ombouwen, en toen hij klaar was gingen ze de Ps2 uitproberen en toen deed ie echt helemaal niks meer, echt niks, 1 of ander manier was er iets naar de klote gegaan, maar dat komt zelden voor dat zo'n gast iets verneukt, maar hij kreeg gelijk een nieuwe Ps2 + hij was omgebouwd, gewoon gratis!
kijk, je moet gewoon naar een goeie ombouw gassie gaan.