Toon posts:

Ps2 ombouwen groot risico?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er serieus over na om me ps2 om te laten bouwen maar wat ik me eigenlijk afvroeg is in hoeverre me pc de kans loopt om stuk te gaan.

Ik heb tot nu toe wel goeie ervaringen met ombouwen me psx doet het tot op heden nog steeds prima en me SNES (copybox) doet het ook nog steeds feilloos..

Info please maten

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 12:45 schreef Jahuran het volgende:
Ik denk er serieus over na om me ps2 om te laten bouwen maar wat ik me eigenlijk afvroeg is in hoeverre me pc de kans loopt om stuk te gaan.

Ik heb tot nu toe wel goeie ervaringen met ombouwen me psx doet het tot op heden nog steeds prima en me SNES (copybox) doet het ook nog steeds feilloos..

Info please maten
Ik denk dat je pc niet zoveel kans heeft om stuk te gaan maar je PS 2 wel :P

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Is er voor de PS2 niet zo'n Gamecracker? Dat is een kastje die je achterin je psx plugt en dan kun je ook backups spelen. Zo'n ding heb ik nu ook voor mn psx1, en ik ben er zeer tevreden over. Ben ook van plan een PS2 te kopen maar ombouwen vind ik ook een beetje riskant :/

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op dinsdag 13 november 2001 13:05 schreef Frank128 het volgende:
Is er voor de PS2 niet zo'n Gamecracker? Dat is een kastje die je achterin je psx plugt en dan kun je ook backups spelen. Zo'n ding heb ik nu ook voor mn psx1, en ik ben er zeer tevreden over. Ben ook van plan een PS2 te kopen maar ombouwen vind ik ook een beetje riskant :/
Volgens mij is er ook zoon externe modchip. je hoeft dan maar 1 draadje in de PS2 te solderen. Alleen kan je dan volgens mij geen DVD-R backups spelen.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op dinsdag 13 november 2001 13:05 schreef Frank128 het volgende:
Als je je ps2 koopt inclusief modchip krijg je vaak nog een paar maanden garantie.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 15:19

franklin

denkt teveel...

als je een beetje een vaste hand hebt doe je het zelf.. en ander laat je het doen, soms krijg je inderdaad garantie en hoeft echt niet veel te kosten!

Verwijderd

Ik snap niet waarom jullie hem willen laten ombouwen??
Is dat alleen omdat je dan illegale cd's kan draaien??

Ik koop vaak PC spellen orgineel. Alleen maar om van dat gezeur over cracks af te zijn.

Maar volgens mij zit er een groot risico aan. Om je PS2 om te laten bouwen.
Ieder moet het natuurlijk zelf weten. :)

Verwijderd

Ik snap niet waarom jullie hem willen laten ombouwen??
Is dat alleen omdat je dan illegale cd's kan draaien??

:? snap je dat nie?, ik heb zelf ook een ps2 thuis en ik ga echt niet meer dan 100 piek voor een spel neer smijten terwijl je ze voor een 10 piek kunt kopen scheelt toch zo weer 100 piek :)

Ik koop vaak PC spellen orgineel. Alleen maar om van dat gezeur over cracks af te zijn.

crackje erover heen pleuren is zo gebeurd, en meestal zit het op de cd zelf wat je gedownt hebt.

Maar volgens mij zit er een groot risico aan. Om je PS2 om te laten bouwen.
Ieder moet het natuurlijk zelf weten. :)

Mjah... valt nog wel mee als je naar een goeie gaat, krijg je altijd nog garantie erbij van 3 maanden of zo, soms nog wel meer dan 3 maaden, en als hij kapot zou gaan bij het ombouwen, dus die gast maakt hem kapot, krijg je meestal wel een nieuwe, heeft me vriend ook gehad hij wou hem ook laten ombouwen, dus hij ging naar zo'n gast, en liet hem ombouwen, en toen hij klaar was gingen ze de Ps2 uitproberen en toen deed ie echt helemaal niks meer, echt niks, 1 of ander manier was er iets naar de klote gegaan, maar dat komt zelden voor dat zo'n gast iets verneukt, maar hij kreeg gelijk een nieuwe Ps2 + hij was omgebouwd, gewoon gratis!

kijk, je moet gewoon naar een goeie ombouw gassie gaan. :)

Verwijderd

[fuck]grrr, kwoot knop :\[/fuck]

Verwijderd

Ik koop ook orginele spellen omdat er ook een boekie bij zit. Is wel zo makkelijk.
Maar ik heb ook zat illegale spellen thuis liggen.
Ik ben zo verzot op gamen dat ik er wel 100 piek voor over heb om spellen te kopen. :9

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op dinsdag 13 november 2001 16:45 schreef Apehaar het volgende:
Ik koop ook orginele spellen omdat er ook een boekie bij zit. Is wel zo makkelijk.
Maar ik heb ook zat illegale spellen thuis liggen.
Ik ben zo verzot op gamen dat ik er wel 100 piek voor over heb om spellen te kopen. :9
bedoelen we niet met ze alle dik 150piek voor een PS2 spel?

Verwijderd

Ik heb hier een stapel met PS2 games.
Maar ik koop er vanaf nu niks meer bij laat hem strax ombouwen...

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op dinsdag 13 november 2001 17:41 schreef Qorne het volgende:
Ik heb hier een stapel met PS2 games.
Maar ik koop er vanaf nu niks meer bij laat hem strax ombouwen...
Qorne, volgens mij ben jij heel erg verwend.

Je hebt 2 PS2's en je krijgt een comp met GF3?

WTF?

:r

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle informatie

Nog 1 vraagje heeft iemand van jullie enig idee welke winkel of sjoemelaarsshopje in Amsterdam me PS2 om kan bouwen?

thanx all

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 16:27 schreef Webby het volgende:
:? snap je dat nie?, ik heb zelf ook een ps2 thuis en ik ga echt niet meer dan 100 piek voor een spel neer smijten terwijl je ze voor een 10 piek kunt kopen scheelt toch zo weer 100 piek :)
Dit is dus precies het argument van "Waarom zou ik gaan werken als ik met inbreken en mensen beroven meer geld kan verdienen en m'n uitkering nog kan houden ook" Wat een onzin zeg.

Dat mensen wel eens een kopietje maken, sure kan ik inkomen. Maar de hele sfeer dat uberhaupt betalen voor software, muziek en films stom is, nee sorry daar ga ik niet in mee.
Pagina: 1