Ze zullen inmiddels vast wel bestaan. Weet iemand een site waar ik legale iso's kan downloaden voor de cd32.
Oh oh...volgens mij was er al 1 op slot.
Ja, maar ik stel nu de vraag waar ik legale iso's kan downen, want die bestaan ook wel.
Legale iso's ? Lijkt me niet, je mag niet legaal copyen voor anderen, wel voor jezelf.
Toch wel, er zijn games die wel zijn vrijgegeven. En er zijn developer kits voor de cd32 waar de hobbysit zelf spellen kan maken voor de cd32, en die kan dus iso's uitgeven, het moet immers allemaal wel op een cd gefikt worden wil het werken met een cd32.
Okee, weer wat geleerd. Ik zat fout, sry.
KillerAce_NL als je nog meer info wil, moet je maar eens op www.gbadev.org kijken. Staat allemaal zelf in elkaar gebouwde software voor de GBA.Op dinsdag 13 november 2001 12:42 schreef KillerAce_NL het volgende:
Okee, weer wat geleerd. Ik zat fout, sry.
20*350ZO45°
Tja erg leuk die GBA, maar ik zie de relevantie niet zo in. Kijk dat je er tools voor kunt maken oke, maar ik wist dus niet dat je voor die Ami zelf games kon maken.
een maat van mij had een cd32. hele leuke spellen zaten erop. was het toen niet een van de eerste spel computer met cd's?
Inderdaad, voor die tijd erg revolutionair. Heb er zelf ook nog een staan. Ik zag laastst dat ik daar nog best wel leuke spellen voor heb.Op dinsdag 13 november 2001 13:18 schreef Bloodclot het volgende:
een maat van mij had een cd32. hele leuke spellen zaten erop. was het toen niet een van de eerste spel computer met cd's?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het was inderdaad best revolutionair dat apparaat. Er zijn echter maar weinig vernieuwende spellen voor uitgekomen, het meeste komt gewoon van de amiga1200 af
. Daarom ben ik nu dus opzoek naar wat nieuwe spellen, kwam hem laatst namelijk helemaal onder het stof tegen. Vond ik eigenlijk wel zonde.
Pagina: 1