Wat vinden wij hiervan ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=399321

Uit het "MS ziet linux als grootste bedreiging" topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hm het gebruik van het woord kankergezwel vind ik al reden genoeg voor een troll.
Kanker is niet iets wat je graag mee maakt in je directe omgeving.
:(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ook al bedoelt hij het niet als troll, het gebruik van het woord kankergezwel maakt het er wel een :(
code:
1
    \/

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een vette trol :(

• Linux is geen kankergezwel, maar een OS net zoals Windows.
• Kanker is idd iets wat je niet wilt meemaken :(
• En het dan ook nog op het eind proberen het goed te spreken |:(
Kijk dat Microsoft Linux niet mocht wisten we al, maar dat het zo erg was....
And down he will go >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik denk niet dat de poster werkelijk en dusdanig klunzige post bedoelde, de referentie naar kanker komt van Ballmer zelf die het functioneren van GNU-licenties ooit omschreef als 'vergelijkbaar met kanker'.

ook dat was een domme opmerking, maar laten we eerlijk zijn , de ziekte 'kanker' is geen virus, maar de naam refreert aan gedragingen op cel-niveau, oncontroleerbare mutaties in het DNA, en daarop doelde Ballmer.
Ik heb er ook problemen mee en zie liever dat mensen wat bewuster met het gevoel en verdriet die de term mensen aanjaagt, maar realisme daarin dient wel de leidraad te zijn.

maar verder vind ik dat je wel gewoon moet oppassen in wat je schrijft, en een dusdanig klunsige opmerking kan veel mensen kwetsen, als je hem dan niet goed uitlegd verdien je afstraffing, ik gooi er '-1 overbodig' tegenaan, of het werkelijk een troll is, ik heb moeite hierin opzet te zien

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 14:36 schreef RM-rf het volgende:
ik denk niet dat de poster werkelijk en dusdanig klunzige post bedoelde, de referentie naar kanker komt van Ballmer zelf die het functioneren van GNU-licenties ooit omschreef als 'vergelijkbaar met kanker'.

ook dat was een domme opmerking, maar laten we eerlijk zijn , de ziekte 'kanker' is geen virus, maar de naam refreert aan gedragingen op cel-niveau, oncontroleerbare mutaties in het DNA, en daarop doelde Ballmer.
Ik heb er ook problemen mee en zie liever dat mensen wat bewuster met het gevoel en verdriet die de term mensen aanjaagt, maar realisme daarin dient wel de leidraad te zijn.

maar verder vind ik dat je wel gewoon moet oppassen in wat je schrijft, en een dusdanig klunsige opmerking kan veel mensen kwetsen, als je hem dan niet goed uitlegd verdien je afstraffing, ik gooi er '-1 overbodig' tegenaan, of het werkelijk een troll is, ik heb moeite hierin opzet te zien
Zeg, als je dit verhaaltje er onder zou zetten zou de hele post al mooi gerelativeerd worden. Alleen jammer (...) dat dat niet mag en dat 'ie dan op 0 offtopic uitkomt. >:)

Ik vindt het in elk geval wel informatief, zet de post toch in een ander daglicht :) Ik denk inderdaad dat deze persoon het niet persé slecht bedoelde. . . Maar het is en blijft toch wel erg lomp gebracht. 0 troll lijkt me eigenlijk wel een goede score. ( << staat hij nu op )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Inderdaad, het woord 'kankergezwel' komt van Microsoft en ik denk dat de poster er niet bij stilstond dat lang niet iedereen weet dat Microsoft dat woord ooit voor GNU/Linux gebruikt heeft.
Pagina: 1