Wat vindt je van de playstation 2, ga je hem kopen (als je genoeg geld heb) zijn de spellen en accesoires goed genoeg om door te breken op de console markt? Geef ook je mening of misschien de gamecube een succes wordt of juist de Xbox? Laat het me weten! Ik denk er zelf over om een ps2 te kopen. Welke spellen zijn relaxt? Is het goed om hem om te laten bouwen?? Of crasht die dan ofzo?
Verwijderd
Ik zou zekers voor de PS2 gaan,
Hij krijgt diverse joysticks,
Heeft al een race stuur,
Je kan er DVD mee kijken,
Je kan er mee internetten,
En Nog VEEEEEEEEL meer.
Hij krijgt diverse joysticks,
Heeft al een race stuur,
Je kan er DVD mee kijken,
Je kan er mee internetten,
En Nog VEEEEEEEEL meer.
Veel games komen voor de ps2 eerder uit dan voor de pc, die errug kewl zijn. Voorbeelden zijn GTA3 en THPS3.
ja dat dacht ik ook maar toen die net gerealeasd werd toen waren er alleen maar kutspellen zoals tekken tag tournament...
Verwijderd
Ik heb er ook een aangeschaft, en heb 2 weken terug GTA3 gekocht!!!! Dit spel is echt kewl, echt als ik nog geen ps2 had had ik hem daarvoor alleen al aangeschaft!!
Mijn reden tot aanschaffing van zo'n ding was GT3...
DVD speler had ik al maar ja het zit erop dus kan ik hem misschien verhuren aan mijn zusje of ouders die er nog geen hebben :):):)
Mijn reden tot aanschaffing van zo'n ding was GT3...
DVD speler had ik al maar ja het zit erop dus kan ik hem misschien verhuren aan mijn zusje of ouders die er nog geen hebben :):):)
Verwijderd
Ik heb er al 1 is dat ook goed?Op dinsdag 13 november 2001 12:08 schreef kreuk050 het volgende:
Wat vindt je van de playstation 2, ga je hem kopen (als je genoeg geld heb)
De PS2 is allang doorgebroken...de launch viel redelijk tegen maar ze verkopen toch als warme broodjes sinds de pricedrop en de nieuwere spellen.zijn de spellen en accesoires goed genoeg om door te breken op de console markt?
NGC ben ik ook erg positief over, vind hem mooi en lekker spelen. Tis nog even afwachten hoeveel en wat voor spellen er aankomen, Starwars was in elk geval heel ergGeef ook je mening of misschien de gamecube een succes wordt of juist de Xbox? Laat het me weten!
Onimusha: WarlordsIk denk er zelf over om een ps2 te kopen. Welke spellen zijn relaxt?
Pro Evolution Soccer
Silent Hill 2
Grand Theft Auto 3
Gran Turismo 3
Metal Gear Solid 2
Als je geimporteerde spellen wilt spelen: ja, maar ik zou nog ff wachten op nieuwere chips...wat ik allemaal hoor over de neo chips vind ik maar twijfelachtig.Is het goed om hem om te laten bouwen?? Of crasht die dan ofzo?
Als je kopiën wilt spelen: nee
Verwijderd
[zeikmodus] Het is is PS2, zonder de X en gran turismo, zonder de O [/zeikmodus]Op dinsdag 13 november 2001 20:34 schreef Haaaai het volgende:
KUT PSX2 kan ik alle gave PC games nooitmeer kopen omdat de PSX2 er nu is gaan alle games over naar ps2 en ik wil gran tourismo 2 !!!!!! voor de pc IS DIE ER
En nee, die is er niet voor de PC, hehe...
En met ditOp dinsdag 13 november 2001 20:35 schreef Haaaai het volgende:
sorry gran tourismo 3
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik wil ook ff wat zeggen.
PS2 rox want die controller is echt goed...knoppen zijn gevoelig > iets verder indrukken is max gas..iets minder is iets minder gas (dit had van mij nóg iets beter gekunt).
De Emotion Engine waar Sony eerst mee pronkte werkt ook goed! je ziet echt dingen zeer realistisch weergegeven worden, ik doel dus op vlaggen die wapperen en zwaartekracht effecten.
(zelf nog nix anders gespeeld dan GT3 BDW)
Dan hebben we nog DVD speler (ik ga niet overal m'n pc heenslepen)
En de Max 6 Players I-Link optie
Toppertje

Wat de Xbox en GameCube gaan doen op dit gebied weet ik niet maar zal ook wel vet worden, maar jah ik heb nou eenmaal een PSX gehad en de opvolgers van de PSX spellen wil ik zéker spelen!
Metal Gear Solid 2, Ace Combat 4 en weet ik veel wat nog meer.
PS2 rox want die controller is echt goed...knoppen zijn gevoelig > iets verder indrukken is max gas..iets minder is iets minder gas (dit had van mij nóg iets beter gekunt).
De Emotion Engine waar Sony eerst mee pronkte werkt ook goed! je ziet echt dingen zeer realistisch weergegeven worden, ik doel dus op vlaggen die wapperen en zwaartekracht effecten.
(zelf nog nix anders gespeeld dan GT3 BDW)
Dan hebben we nog DVD speler (ik ga niet overal m'n pc heenslepen)
En de Max 6 Players I-Link optie
Toppertje
Wat de Xbox en GameCube gaan doen op dit gebied weet ik niet maar zal ook wel vet worden, maar jah ik heb nou eenmaal een PSX gehad en de opvolgers van de PSX spellen wil ik zéker spelen!
Metal Gear Solid 2, Ace Combat 4 en weet ik veel wat nog meer.
Ik vind um een beetje duur ..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Istie ook!Op donderdag 20 december 2001 15:12 schreef tazzman het volgende:
Ik vind um een beetje duur ..
Hopen maar dat de GameCube en de Xbox schnell! zullen komen, omlaag die prijzen.
PS2 = roeleer.
Ik heb mijn PS2 al een tijdje, en 't is een superdingetje. Zeker nu komen er erg veel goede games uit. 't Heeft een jaartje geduurt, maar de PS2 bloeit nu echt op. En binnenkort MGS2
Ik heb mijn PS2 al een tijdje, en 't is een superdingetje. Zeker nu komen er erg veel goede games uit. 't Heeft een jaartje geduurt, maar de PS2 bloeit nu echt op. En binnenkort MGS2
Ik vind het een heeerlijke console.. kan niet anders zeggen..
Voor mij voorlopig geeen andere meer..deze is just perfect.. erg goede spellen..goede gameplay etc.
idd die controller rocks echt..nadeel is dat knopjes met gevoeligheid wel nogal slijten..ik heb geloof ik me controller bijna stuk.. kan alleen nog zacht gas geven niet meer hard of moet echt hard duwen...
Voor mij voorlopig geeen andere meer..deze is just perfect.. erg goede spellen..goede gameplay etc.
idd die controller rocks echt..nadeel is dat knopjes met gevoeligheid wel nogal slijten..ik heb geloof ik me controller bijna stuk.. kan alleen nog zacht gas geven niet meer hard of moet echt hard duwen...
Hebbie een PSX?Die controllers kun je ook gebruikenOp donderdag 20 december 2001 16:33 schreef Capoeirist het volgende:
Ik vind het een heeerlijke console.. kan niet anders zeggen..
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
OMG dat er daadwerkelijk mensen zijn die zich met zon PS2 kunnen vermaken....
ik zit niet eens achter een zware bak hiero (pc 900mhz met gforcje2MX) maar na 10minuten met de PS2 die me broertje gehuurd had te hebben gespeeld ben ik toch echt huilend weer achter mijn pc'tje gaan zitten!
kortom
BRAAT graphics, lamme dure eentonige spellen, weinig opties, bagger gameplay, eigenlijks gewoon een bagger ding.... dr is gewoon geen gamesconsole die aan een PC kan tippen....
kvind et maar een dom ding... leg liever paar centen bij en koop simpel pc'tje ken je nog text verwerken, internetten, goedkopere mooiere games op betere resolutie spelen, muziek downen etc etc etc
mijn motto, naar de hel met die f0cking PS2
GreeTz
ik zit niet eens achter een zware bak hiero (pc 900mhz met gforcje2MX) maar na 10minuten met de PS2 die me broertje gehuurd had te hebben gespeeld ben ik toch echt huilend weer achter mijn pc'tje gaan zitten!
kortom
BRAAT graphics, lamme dure eentonige spellen, weinig opties, bagger gameplay, eigenlijks gewoon een bagger ding.... dr is gewoon geen gamesconsole die aan een PC kan tippen....
kvind et maar een dom ding... leg liever paar centen bij en koop simpel pc'tje ken je nog text verwerken, internetten, goedkopere mooiere games op betere resolutie spelen, muziek downen etc etc etc
GreeTz
Zucht...Op donderdag 20 december 2001 16:40 schreef Megzj0r het volgende:
kortom
GreeTz
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Je bent een domme jongen .....Op donderdag 20 december 2001 16:40 schreef Megzj0r het volgende:
kortom
GreeTz
Verwijderd
De ps2 heeft wel toffe games maar de gfx schieten totaal niet op.. behalve van de software huizen die er ook echt voor gaan zitten... zoals sony zelf (gt3).
maar hehe.. als je nu lekker wilt racen.. dan moet je een ps2 kopen want geen een race game kan tegen gt3 op..
maar als je al een game pc hebt en toch niet van race games houdt wacht dan even op de europese gamecube of xbox want die dingen zijn gewoon veel beter en sneller dan de ps2.
en ik als game verslaafde zou je toch nintendo aanraden omdat zij echt de game goden zijn.. beste kwaliteit in games vind je terug bij nintendo.
maar hehe.. als je nu lekker wilt racen.. dan moet je een ps2 kopen want geen een race game kan tegen gt3 op..
maar als je al een game pc hebt en toch niet van race games houdt wacht dan even op de europese gamecube of xbox want die dingen zijn gewoon veel beter en sneller dan de ps2.
en ik als game verslaafde zou je toch nintendo aanraden omdat zij echt de game goden zijn.. beste kwaliteit in games vind je terug bij nintendo.
700 vs 2500Op donderdag 20 december 2001 schreef Megzj0r
het volgende:
[..]
een leuk verhaaltje..
Heb zelf een fatsoenlijke PC en een PS2, beide zijn me even lief, de PS2 is gewoon lekker relax gamen en de PC voor het internet, LAN's en shooters
Heb nog niet zoveel games, maar vind het gewoon goeie kwaliteit en de graphics zijn ook prima en de gameplay van Gran Turismo moet ik op de PC nog vinden, zo compleet en zo'n "feel"
Ik weet niet waarom iedereen hem zo fantastisch vindt,
Iedereen vond ook de ps1 goed, ik dus echt niet de de ps2 ook niet.
Oke er komen veel spellen voor uit en je kan er dvd's op bekijken.
Maar heb je de graphicks(?) weleens gezien, echt blokkig,
Dat was met de ps1 helemaal erg. Toen de ps2 net uit was waren erg mooie spellen maar ik vindt dat ze nog steeds niet alles er uit halen. Volgens mij kan dat ding nog veel meer aan.
geef mij nu maar een gamecube of een xbox, pc is nog beter.
Daar heb je tenminste goed beeld kwaliteit.
Oke laat het kritiek maar komen
Moi
Iedereen vond ook de ps1 goed, ik dus echt niet de de ps2 ook niet.
Oke er komen veel spellen voor uit en je kan er dvd's op bekijken.
Maar heb je de graphicks(?) weleens gezien, echt blokkig,
Dat was met de ps1 helemaal erg. Toen de ps2 net uit was waren erg mooie spellen maar ik vindt dat ze nog steeds niet alles er uit halen. Volgens mij kan dat ding nog veel meer aan.
geef mij nu maar een gamecube of een xbox, pc is nog beter.
Daar heb je tenminste goed beeld kwaliteit.
Oke laat het kritiek maar komen
Moi
Verwijderd
ja je heb gelijk..
weet je nog toen de psx 1 er net was.. die games waren prachtig omdat de pc dat toen nog niet kon.. maar veel fouten man.. veel teveel fouten.. textures die gewoon 10cm van de frame af hingen enz..
daarom zeg ik nintendo heeft gewoon een veel betere kwaliteits keuring op alle games..
maarjah de pc blijft natuurlijk alle consoles eruit stampen omdat de pc gewoon DE KING is.. alleen jammer dat ze nog geen console kwaliteit tvout hebben voor de pc.. anders zou het helemaal koel zijn..
weet je nog toen de psx 1 er net was.. die games waren prachtig omdat de pc dat toen nog niet kon.. maar veel fouten man.. veel teveel fouten.. textures die gewoon 10cm van de frame af hingen enz..
daarom zeg ik nintendo heeft gewoon een veel betere kwaliteits keuring op alle games..
maarjah de pc blijft natuurlijk alle consoles eruit stampen omdat de pc gewoon DE KING is.. alleen jammer dat ze nog geen console kwaliteit tvout hebben voor de pc.. anders zou het helemaal koel zijn..
Verwijderd
ik zit eigenlijk wel te wachten op ffx.. die is gewoon goed man.. en gt3 concept..
ik hoorde dat ze een speciale europese uitvoering gaan uitbrengen van de gt3 concept addon..
maarjah.. ik koop geen ps2 meer.. genoeg gehad en teveel omgebouwd..
dus ik wacht nog tot 14 maart en dan heb ik hopelijk mijn xbox.. en dan wacht ik nog een maandje en dan heb ik mijn gamecube..
lekker gamen dus..
ik hoorde dat ze een speciale europese uitvoering gaan uitbrengen van de gt3 concept addon..
dus ik wacht nog tot 14 maart en dan heb ik hopelijk mijn xbox.. en dan wacht ik nog een maandje en dan heb ik mijn gamecube..
lekker gamen dus..
Geld teveel ofzo?Op donderdag 20 december 2001 17:26 schreef xsence-ecs het volgende:
ik zit eigenlijk wel te wachten op ffx.. die is gewoon goed man.. en gt3 concept..
lekker gamen dus..
Signature?
ik heb dus totaal nix met consoles in het algemeen...
ik bedoel maar, als het er vandaag op de ps2 fantastisch
uitziet, ziet het er morgen op de pc 2 keer zo goed uit door de nieuwste grafische kaart
en daar komt nog bij dat de TV een max resolutie van 800X600 okzo heeft en de pc (mits je een beelscherm hebt
die het aankan) veel hogeren resoluties aankan
plus de games zijn duurder, je kan er minder mee
(dan bedoel ik dus updates en zo, want op de pc kan je als er een bug inzit een patch downen die de bug squisht op de consoles niet)
zo denk ik er tenminste over.
uitziet, ziet het er morgen op de pc 2 keer zo goed uit door de nieuwste grafische kaart
en daar komt nog bij dat de TV een max resolutie van 800X600 okzo heeft en de pc (mits je een beelscherm hebt
(dan bedoel ik dus updates en zo, want op de pc kan je als er een bug inzit een patch downen die de bug squisht op de consoles niet)
Ja maar ik heb nog garantieOp donderdag 20 december 2001 16:35 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Hebbie een PSX?Die controllers kun je ook gebruiken
PC VS PS2
Ik stop een cd'tje in me PS2 en kan heerlijk gamen zonder blauwe schermen en een hangende windows. Ik hoef geen update's of patches te draaien en heb een geweldige game play! Ik kan met een super handige no bullshit controller met veel knoppen super fijne dingen doen terwijl die 1001 toetsen combinatie's op de pc je je vingers kosten.
Daarnaast is het 699,- tegen over een bak van duizenden guldens.
Zijn alle pc sukkels nu uitgeluld of moet ik plakband halen ?
ps2 en pc is niet te vergelijken.
Verwijderd
Ja dat klopt wel, maar ondanks het feit dat beide controllers er precies hetzelfde uitzien verschillen ze toch een beetje: De DualShock2 reageert een stuk sneller, reageert beter en is toch net zo duurOp donderdag 20 december 2001 16:35 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Hebbie een PSX?Die controllers kun je ook gebruiken
[/quote]
Ik stop een cd'tje in me PS2 en kan heerlijk gamen zonder blauwe schermen en een hangende windows. Ik hoef geen update's of patches te draaien en heb een geweldige game play! Ik kan met een super handige no bullshit controller met veel knoppen super fijne dingen doen terwijl die 1001 toetsen combinatie's op de pc je je vingers kosten.
[/quote]
ik ben het hier helemaal mee eens!
[/quote]
ik ben het hier helemaal mee eens!
haal je plakband maar 
PC voor sukkels?
PS2 voor mindervaliden, kun je niet eens even een prob oplossen
sneu hoor
PC voor sukkels?
PS2 voor mindervaliden, kun je niet eens even een prob oplossen
Verwijderd
Ik heb net een psx2 gekocht, samen met GTA3, GT3 en Jack & Daxter. Die laatste voor mijn vriendin die nu overigens al twee uur erachter zit 
Mijn belangrijste reden om een psx2 te kopen waren:
- Achter de TV op de bank is relaxer dan achter de PC.
- Ik zit de hele dag op mijn werk al achter een PC.
- Ik heb vroeger een PSX1 gehad, en dat beviel heel goed.
- Ik heb genoeg van warez, ik kopieerde alles en speelde nooit wat. Nu koop ik gewoon 1x per maand een spel en speel het tenminste
- Ik heb genoeg van warez, ik kopieerde alles en speelde nooit wat. Nu koop ik gewoon 1x per maand een spel en speel het tenminste
Hij doelt meer op de "sukkels" die gaan zitten blaaten dat een PC vele malen beter is als een PS2,terwijl ze je niet eens met elkaar kunt vergelijkenOp donderdag 20 december 2001 20:40 schreef Soccubus het volgende:
haal je plakband maar
PC voor sukkels?
PS2 voor mindervaliden, kun je niet eens even een prob oplossensneu hoor
Verwijderd
Precies zo heb ik het ook hoor. is dat Jack & Daxter een beetje leuk, want mijn broertje is binnenkort jarig (wordt 9) en wil graag een ps2spelletje. Nu ga ik samen met mijn ouders een game voor hem kopen dus is dat een goed spel voor iemand van 8/9??Op donderdag 20 december 2001 20:54 schreef Captain_Quigley het volgende:
Ik heb net een psx2 gekocht, samen met GTA3, GT3 en Jack & Daxter. Die laatste voor mijn vriendin die nu overigens al twee uur erachter zit
- Ik heb genoeg van warez, ik kopieerde alles en speelde nooit wat. Nu koop ik gewoon 1x per maand een spel en speel het tenminste![]()
Verwijderd
PC en PSX2 kun je niet met elkaar vegelijken.
Een FPS of een game als Max Payne zijn gewoon veel leuker op de PC.
Verwijderd
WaaromOp donderdag 20 december 2001 21:00 schreef Captain_Quigley het volgende:
PC en PSX2 kun je niet met elkaar vegelijken.
Goed, dan heb ik niets gezecht, en inderdaad een PS2 en PC kun je niet vergelijken, het is allemaal een kwestie van smaak geef mij mijn peeseetje maarOp donderdag 20 december 2001 20:58 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Hij doelt meer op de "sukkels" die gaan zitten blaaten dat een PC vele malen beter is als een PS2,terwijl ze je niet eens met elkaar kunt vergelijken
Verwijderd
Besturing en hogere resolutie...Op donderdag 20 december 2001 21:01 schreef The_Red het volgende:
Waarom
Verwijderd
Besturing ben ik niet mee eens, zo'n stickie stuurt/loopt ook heel goed.Op donderdag 20 december 2001 21:10 schreef Captain_Quigley het volgende:
[..]
Besturing en hogere resolutie...
Verwijderd
Mwaaaa...bij een FPS heb je toch wel een muis en een toestenbord nodig.Op donderdag 20 december 2001 21:11 schreef The_Red het volgende:
Besturing ben ik niet mee eens, zo'n stickie stuurt/loopt ook heel goed.
Verwijderd
PS2 kun je toetsenbord + muis op aansluitenOp donderdag 20 december 2001 21:13 schreef Captain_Quigley het volgende:
[..]
Mwaaaa...bij een FPS heb je toch wel een muis en een toestenbord nodig.
Ja dat klopt wel maar het lukt mij toch goed om met dat andere stickie te aimen.
Verwijderd
Okee, maar voor dit soort spelen kruip ik wel achter mijn pcOp donderdag 20 december 2001 21:16 schreef The_Red het volgende:
PS2 kun je toetsenbord + muis op aansluiten.
Verwijderd
Ja je hebt gelijk voor dat soort spellen stap ik ook achter de PC, maar voor een heleboel anderen plof ik lekker neer op de bank. Glaasje drinken erbij en spelen maar.Op donderdag 20 december 2001 21:18 schreef Captain_Quigley het volgende:
[..]
Okee, maar voor dit soort spelen kruip ik wel achter mijn pc
Verwijderd
wat ik het leukste vind aan men ps2.. is die netwerk adapter die ik gewoon op me hub kan pleuren.. en als ieamnd anders dat ook doet dan kunnen we ps2 lannen.. maar... ik kan ook met thps3 me gatway ect installen.. dus nu kan ik via me adsl rooter lekker thps3 via internet spellen.. en als er iets relext is is het dat wel
xxx to sony
Verwijderd
geen gezijk met coolers vast loopers.. hdd's die rammelen.. lekker chillen als je moe bent ectOp donderdag 20 december 2001 21:22 schreef The_Red het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk voor dat soort spellen stap ik ook achter de PC, maar voor een heleboel anderen plof ik lekker neer op de bank. Glaasje drinken erbij en spelen maar.
Verwijderd
Yep, ik heb ook meteen een kratje bier erbij gehaald.Op donderdag 20 december 2001 21:22 schreef The_Red het volgende:
Glaasje drinken erbij en spelen maar.
Verwijderd
pas je wel op met gt3 en gta3 daar kan het welis goed mis lopen met te veel drank op...Op donderdag 20 december 2001 21:25 schreef Captain_Quigley het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook meteen een kratje bier erbij gehaald.
Verwijderd
Ik kan me Driver op de PSX nog herinneren...dat ging ook een stuk lekkerder als je nuchter wasOp donderdag 20 december 2001 21:29 schreef PC-ICE het volgende:
pas je wel op met gt3 en gta3 daar kan het welis goed mis lopen met te veel drank op...
Verwijderd
ownee die zijn er nog niet op de pc.. grinik grinikOp donderdag 20 december 2001 21:29 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
pas je wel op met gt3 en gta3 daar kan het welis goed mis lopen met te veel drank op...
Die upgrade voor die 2x betere graphics kost net zoveel als de hele console (bedoel voor de prijs van een Radeon of Ti500 heb je al een PS2), maar dat patchen valt wel mee. Het gaat veel minder vaak fout, je hebt 10000000-en PC configuraties en daardoor veel fouten, je hebt maar 1 PS2 (3 revisies ofzo maar alla) en het wordt daarvoor ontworpen en het werkt dan over het algemeen ook prima. Tuurlijk gaat het af en toe mis (craterde in GTA3) maar dat is incidenteel. Met m'n PC zat ik gister weer in de stres naa een BIOS updateOp donderdag 20 december 2001 18:45 schreef kl0mp het volgende:
En van die warez dat klopt idd wel, heb mijn PS2 niet omgebouwd omdat ik perse geen copies wil spelen. Dan is het weer zoveel downloaden als je kan en niks spelen en dat is zonde (zo gaat het bij de PC hier), nu geniet ik gewoon van die 150 piek die ik uitgeef net als toen ik mijn SNES net had
edit:
Dis geen crusade voor de PS2 en anti PC beleid, heb van beiden veel plezier
Dis geen crusade voor de PS2 en anti PC beleid, heb van beiden veel plezier
Als of mij dat wat uitmaaktOp donderdag 20 december 2001 21:31 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
ownee die zijn er nog niet op de pc.. grinik grinik![]()
Verwijderd
Helemaal mee eensOp donderdag 20 december 2001 21:51 schreef TAG_Speedy het volgende:
En van die warez dat klopt idd wel, heb mijn PS2 niet omgebouwd omdat ik perse geen copies wil spelen. Dan is het weer zoveel downloaden als je kan en niks spelen en dat is zonde (zo gaat het bij de PC hier), nu geniet ik gewoon van die 150 piek die ik uitgeef net als toen ik mijn SNES net had
En dat hogere resolutie meteen een betere game betekend is niet waar. Ik vond Driver en Metal Gear Solid op de PSX geweldig! Toen ik ze later op de PC speelde vond ik er niks aan!
Verwijderd
Ik heb net Metal Gear Solid 2 binnen, errug spannend spel.
Mijn uiteindelijke oordeel zal ik geven wanneer ik iets meer gespeeld heb maareh ... het wordt alleen maar beter ...
Wat de ps2 betreft, GT3 is het beste spel ooit dus mijn zal je niet horen klagen over mijn ps2 ....
Mijn uiteindelijke oordeel zal ik geven wanneer ik iets meer gespeeld heb maareh ... het wordt alleen maar beter ...
Wat de ps2 betreft, GT3 is het beste spel ooit dus mijn zal je niet horen klagen over mijn ps2 ....
Verwijderd
Ik heb zelf ook zo'n PS2
vind het wel een leuk ding,maar ik neig er toch naar
om straks een Xbox te kopen
als je op internet kijkt naar games die zowel
voor PS2 en X-Box verschijnen of er al zijn (max payne)
dan heeft de X-box toch net ff betere beelden
dus straks zit ik met de domme kop met 2 van die consoles
plus me good old pc (rulez over the consoles)
alleen die gamecube vind ik echt niks
dat is de minste van allemaal,maar ieder zijn eigen
voorkeur natuurlijk
vind het wel een leuk ding,maar ik neig er toch naar
om straks een Xbox te kopen
als je op internet kijkt naar games die zowel
voor PS2 en X-Box verschijnen of er al zijn (max payne)
dan heeft de X-box toch net ff betere beelden
dus straks zit ik met de domme kop met 2 van die consoles
plus me good old pc (rulez over the consoles)
alleen die gamecube vind ik echt niks
dat is de minste van allemaal,maar ieder zijn eigen
voorkeur natuurlijk
De PS2 is een goede console, maar laat ze aub enkel echte console-games uitbrengen ipv WAARDELOZE ports als max payne (wat is die slecht zeg..).
Oeoeoeoeoeoeoeoe.... wat is max payne toch afschuwelijke bagger op de PS2... werkelijk verbazingwekkend hoe een port zo slecht kan uitpakken.
-ff positief-
Nee hoor; Grand turismo II is goed bijv en ik vind een potje Tekken TT ook alleraardigst. Hoogtepunt is toch wel Devil May Cry.
Ik zou zegguh: keep it up PS2
Oeoeoeoeoeoeoeoe.... wat is max payne toch afschuwelijke bagger op de PS2... werkelijk verbazingwekkend hoe een port zo slecht kan uitpakken.
-ff positief-
Nee hoor; Grand turismo II is goed bijv en ik vind een potje Tekken TT ook alleraardigst. Hoogtepunt is toch wel Devil May Cry.
Ik zou zegguh: keep it up PS2
" Play the violent strings of my symphony "
Same here!Op donderdag 20 december 2001 16:58 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
700 vs 2500
Heb zelf een fatsoenlijke PC en een PS2, beide zijn me even lief, de PS2 is gewoon lekker relax gamen en de PC voor het internet, LAN's en shooters
Heb nog niet zoveel games, maar vind het gewoon goeie kwaliteit en de graphics zijn ook prima en de gameplay van Gran Turismo moet ik op de PC nog vinden, zo compleet en zo'n "feel"
100% same
Verwijderd
Mensen sommige games zijn gewoon voor de pc en sommige games spelen beter op de console..
Ik heb vorige week nfs porsche gekocht voor de pc, dit is een van de beste race games op de pc maar kan zeker niet tippen aan GT3 op de ps2, jammer dat ze die niet uitbrengen op de pc trouwens.
maarjah .. van de andere kant speelt quake en alle andere 1st person shooters gewoon beter op de pc.. waarom? je kan zelf de resolutie bepalen.. de keys zodanig aanpassen op de keyboard en mods downloaden voor de verschillende shooters (ben zelf helemaal gek van cs en tactical ops).
Nu gaan de console addicts zeggen van ... dat komt ook op de console.. enne er is ook een keyboard voor de console.. ja maar waarom ga je een keyboard op de console aansluiten als je een joypad heb
Ik vind strategy games super.. c&c en dune enz.. enne.. ik bedoel die games zijn gewoon helemaal niet voor een console.. dat staat gewoon niet bij een console..
dus.. er komen gelukkig emu's uit op de pc zodat we met onze monster pc's toch nog alle console games kunnen spelen..
met andere woorden.. nothing can beat the pc..
Ik heb vorige week nfs porsche gekocht voor de pc, dit is een van de beste race games op de pc maar kan zeker niet tippen aan GT3 op de ps2, jammer dat ze die niet uitbrengen op de pc trouwens.
maarjah .. van de andere kant speelt quake en alle andere 1st person shooters gewoon beter op de pc.. waarom? je kan zelf de resolutie bepalen.. de keys zodanig aanpassen op de keyboard en mods downloaden voor de verschillende shooters (ben zelf helemaal gek van cs en tactical ops).
Nu gaan de console addicts zeggen van ... dat komt ook op de console.. enne er is ook een keyboard voor de console.. ja maar waarom ga je een keyboard op de console aansluiten als je een joypad heb
Ik vind strategy games super.. c&c en dune enz.. enne.. ik bedoel die games zijn gewoon helemaal niet voor een console.. dat staat gewoon niet bij een console..
dus.. er komen gelukkig emu's uit op de pc zodat we met onze monster pc's toch nog alle console games kunnen spelen..
met andere woorden.. nothing can beat the pc..
Met jouw monster PC emu je jammer genoeg nog geen PS2 
Maar shooters spelen idd vele malen beter op een PC.
Maar shooters spelen idd vele malen beter op een PC.
Verwijderd
NeeOp vrijdag 21 december 2001 13:31 schreef mister_cocos het volgende:
Shooters -> PC
Sport -> PS2
Shooter -> PC
DE REST
Verwijderd
heb dus een PS2 sinds 1,5 week 
anyways ik heb nu 4 spellen welke allemaal zwaar kewl zijn
Gran Turismo 3
Tekken Tag Tournament
Tony Hawk Pro Skater 3
SSX Tricky
ben vooral verslaafd aan SSX Tricky dat spel ownt de wereld
anyways ik heb nu 4 spellen welke allemaal zwaar kewl zijn
Gran Turismo 3
Tekken Tag Tournament
Tony Hawk Pro Skater 3
SSX Tricky
ben vooral verslaafd aan SSX Tricky dat spel ownt de wereld
vraagje: ik ben dus van plan om een ps2 te kopen, het liefst nu, maar ik heb geen grote tv om er lekker op te kunnen spelen, over maandje of 8 zit dat er wel in denk ik, maar mijn vraag is nu of je dan beter wat anders kan kopen.
wie verlicht mij
wie verlicht mij
Elect a clown, expect a circus.
dan zal ik toch een ps2 kopen... niets anders is toffer om spellen te spelen (vindt ik) het maakt wel uit of je een kleiner of groter scherm heb, heb net mijn psone op mijn nieuwe breedbeeld aangesloten en dat is toch heel wat beter als mijn kleine bakkie waar de ps2 op is aangesloten, maar je moet het zelf weten...
Verwijderd
Gewoon doen johOp vrijdag 21 december 2001 20:08 schreef Slasher het volgende:
vraagje: ik ben dus van plan om een ps2 te kopen, het liefst nu, maar ik heb geen grote tv om er lekker op te kunnen spelen, over maandje of 8 zit dat er wel in denk ik, maar mijn vraag is nu of je dan beter wat anders kan kopen.
wie verlicht mij
psx2 rulez
Ik wilde m'n vriend voor kerst een stuurtje geven van logitech, maar die was uitverkocht
[OFFTOPIC]Op vrijdag 21 december 2001 21:09 schreef jerney21 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh
psx2 rulez
Ik wilde m'n vriend voor kerst een stuurtje geven van logitech, maar die was uitverkocht
Jerney in de techforums
Hmmm,de wonderen zijn de wereld nog niet uit
[ONTOPIC]
Idd,gewoon doen.
Op een breedbeeld is het echt genieten met een PS2
Verwijderd
jah ik wil die HK ook wel eens zienOp vrijdag 21 december 2001 21:22 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
[OFFTOPIC]
Jerney in de techforums
Hmmm,de wonderen zijn de wereld nog niet uit
[ONTOPIC]
Idd,gewoon doen.
Op een breedbeeld is het echt genieten met een PS2
dat dacht ik alOp vrijdag 21 december 2001 21:24 schreef jerney21 het volgende:
[..]
jah ik wil die HK ook wel eens zien![]()
Verwijderd
Lang getwijfeld om een PS2 te kopen. Ik heb ook een PSX gehad (ook na lang twijfelen gekocht, ben een echte pc-gamer).
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik nog nooit zo blij geweest ben met een stuk hardware sinds ik die PS2 heb. Ik vond de graphics altijd wat tegen vallen als ik weer eens aan het 'proberen'was in een gameshop en raakte niet erg overtuigd van de mogelijkheden van de PS2. Met een aantal goede titels in het vooruitzicht toch maar gekocht en sindsdien verbaasd me dat ding elke keer opnieuw. Gisteren Baldur's Gate: Dark Alliance gekocht en zelden zulke goede graphics en gameplay gezien. GT3 is ook een waar stukje toverkunst...
Speel dus beide, PC en PS2. Idd niet te vergelijken. Moet wel zeggen dat ik meer lol heb tijdens spelen op PS2 dan op de PC. Lekker onderuit gezakt een spelletje spelen, daar kan geen 'bureau-houding' in combinatie met veel fps tegen op...
Nou nog hopen dat die X-box niet alles gaat ondermijnen, anders moet ik die ook nog kopen...
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik nog nooit zo blij geweest ben met een stuk hardware sinds ik die PS2 heb. Ik vond de graphics altijd wat tegen vallen als ik weer eens aan het 'proberen'was in een gameshop en raakte niet erg overtuigd van de mogelijkheden van de PS2. Met een aantal goede titels in het vooruitzicht toch maar gekocht en sindsdien verbaasd me dat ding elke keer opnieuw. Gisteren Baldur's Gate: Dark Alliance gekocht en zelden zulke goede graphics en gameplay gezien. GT3 is ook een waar stukje toverkunst...
Speel dus beide, PC en PS2. Idd niet te vergelijken. Moet wel zeggen dat ik meer lol heb tijdens spelen op PS2 dan op de PC. Lekker onderuit gezakt een spelletje spelen, daar kan geen 'bureau-houding' in combinatie met veel fps tegen op...
Nou nog hopen dat die X-box niet alles gaat ondermijnen, anders moet ik die ook nog kopen...
Zoals hier al vaker gezegd wordt: PC en PS2 zijn NIET te vergelijken.
Ikzelf heb e PS2 speciaal voor GT3 gekcoht en amenooitniet dat ik er spijt van heb gekregen. Dit is gewoon zo'n geweldig spel.
Verder sinds gister ook GTA3, zwaar lache spel, maar natuurlijk zit ik ook achter mijn PC. Waarom zou ik achter beiden zitten: omdat beide verschillend zijn en niet omdat ze te vergelijken zijn, anders zou ik wel telkens achter de ps2 of de pc zitten.
Ikzelf heb e PS2 speciaal voor GT3 gekcoht en amenooitniet dat ik er spijt van heb gekregen. Dit is gewoon zo'n geweldig spel.
Verder sinds gister ook GTA3, zwaar lache spel, maar natuurlijk zit ik ook achter mijn PC. Waarom zou ik achter beiden zitten: omdat beide verschillend zijn en niet omdat ze te vergelijken zijn, anders zou ik wel telkens achter de ps2 of de pc zitten.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
Ik koop em als ie onder de 550fl/10000BEF/248€ gaat en der een memcard en 2 controllers voor die prijs bij zitten
Verwijderd
kijk, een tv is geen vga-beeldscherm - het werkt dus anders.Op donderdag 20 december 2001 18:45 schreef kl0mp het volgende:
punt 1 : tv-korrels (niet pixels) beinvloeden elkaars kleur. (640x480 anti-aliased is ook mooier als 1024x768 gewoon)
punt 2 : een TV heeft een resolutie van (ong) 640x480 (iets lager zelfs), maar Pia Dijkstra heb ook geen korrellig haar als ze het nieuws voorleest
punt 3 : geen dingen zeggen terwijl je maar wat gokt. ik,daarentegen - lang woord - weet WEL waar ik het over heb.
Verwijderd
Snap je het niet???Op zondag 23 december 2001 18:12 schreef kreuk050 het volgende:
ohw dussss
Wat ik zo vet vind is dat snelle arcade gevoel.
Ook al zit je achter een tv, het is gewoon mooi beeld!
Ook al zit je achter een tv, het is gewoon mooi beeld!
Verwijderd
Mijn tante heeft net Final Fantasy X uit de VS meegenomen, ziet er ongelovelijk uit .... denk dat zelfs de narrow-minded pc-gamers hier het mooi zouden vinden (maar dat geven ze toch nooit toe ... )
is wel ok ze moeten alleen met meer titels komen
nu kan je amper een handjevol bij elkaar schrapen wat echt leuk is
ff X en devil may cry zijn wel vet
nu kan je amper een handjevol bij elkaar schrapen wat echt leuk is
ff X en devil may cry zijn wel vet
"If u do something do it with style, or do it at all."
Als je niets fatsoenlijks kunt zeggen hou gewoon je mond dicht.Op zondag 23 december 2001 22:35 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Een PS 2 is gaar is dat nou zo moeilijk??
En dat dom geflame wat je nu doet slaat helemaal nergens op
Verwijderd
Op zondag 23 december 2001 22:35 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Keep on dreaming
ECht goed onderbouwd, als ze dat nu eens in alle wetenschappen deden, waren er allang geen problemen meer op deze wereld.Op zondag 23 december 2001 22:35 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Consoles en PC zijn niet te vergelijken.
Verwijderd
De ps2 heeft gt3 en neem van mij aan dat dat HET race spel is.
geen geintje.. als je gt3 gespeeld hebt is er simpelweg geen weg meer terug naar iets anders.
ik upgrade m'n pc pas weer als er iets vergelijkbaars voor uit komt....
echt... alles maar dan ook alles valt tegen na het spelen van gt3
Ik zou er een moord voor plegen als ik er een stuurtje ala de ferrari modena 360 pro op aan zou kunnen sluiten, want dat gt3 ff stuurtje van logitech is rammel gammel, en dat ff stuur van thrustmaster rateld en hakkelt ook.
geen geintje.. als je gt3 gespeeld hebt is er simpelweg geen weg meer terug naar iets anders.
ik upgrade m'n pc pas weer als er iets vergelijkbaars voor uit komt....
echt... alles maar dan ook alles valt tegen na het spelen van gt3
Ik zou er een moord voor plegen als ik er een stuurtje ala de ferrari modena 360 pro op aan zou kunnen sluiten, want dat gt3 ff stuurtje van logitech is rammel gammel, en dat ff stuur van thrustmaster rateld en hakkelt ook.
Ik weet 0 komma niks van consoles, maar kan me herinneren dat ik paar keer in '97 of '98 God mag weten welke console zag bij vriend, met n icehockeygame. En ik weet nog dat ik vond dat die de vloer aanveegte met de pc grafisch, misschien omdat consoles een "schreewerige" stijl hebben. Beetje te vergelijke met de Voodoo1, zag erook briljant uit omdat t op de eruitspattende resolutie van 640 draaide, en vibrerende kleuren had (had de V3 niet meer trouwens).
Maar hoe t psies zit, ik wil t niet weten, ik wil niet NOG een geldverslinde en vooral ook tijdverslindende hobby erbij
Trouwens komt Gran Turismo 3 ook naar de PC?
Maar hoe t psies zit, ik wil t niet weten, ik wil niet NOG een geldverslinde en vooral ook tijdverslindende hobby erbij
Verwijderd
Noop, sorry .....Op maandag 24 december 2001 01:09 schreef Sjah het volgende:
Verwijderd
ik ga hier ok nog mar ff lullen 
ik heb ook pas een ps2 gekocht, it rules
kheb net een game gehuurd; splashdown dat is dus echt wel een lijp spelletjuh (jetskieen)
verder vind ik dat games (niet alleen voor PS2) strontduur zijn
als iemand nog meer phatte games weet ff posten
/me huurt altijd spellies en wil graag tips
L@tur
ik heb ook pas een ps2 gekocht, it rules
kheb net een game gehuurd; splashdown dat is dus echt wel een lijp spelletjuh (jetskieen)
verder vind ik dat games (niet alleen voor PS2) strontduur zijn
als iemand nog meer phatte games weet ff posten
/me huurt altijd spellies en wil graag tips
L@tur
Natuurlijk GTA3, maar die MOET je gewoon kopen, zo vet.
Kan je trouwens met GTA3 in het stadion komen op het 2e eiland door over het toegangshek heen te springen?
Ik vlieg er meestal gewoon inOp maandag 24 december 2001 23:19 schreef Thetallguy het volgende:
Kan je trouwens met GTA3 in het stadion komen op het 2e eiland door over het toegangshek heen te springen?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ja daar ben ik nog nieOp dinsdag 25 december 2001 00:02 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
Ik vlieg er meestal gewoon in
ps2 is echt kicke 
voor de zeikers die een ps2 gaan vergelijken met een PC
ff een aantal voor en nadelen op rij
PS2.
- game erin aan zetten en spelen
- geen gedoe met updates (zowel soft als hardware $$$ )
- geen last van minimale systeen eisen
- geen bsod's
- makkelijk samen op een machine (grote tv)
- dvd speler (geen kabels dwars door de kamer voor tv out)
- veel goede games (ook brakke)
- online gamen
Nadelen:
- spellen zijn duur
- memoriekaatr nodig voor save games (beperkte ruimte)
- tv beeld lang niet zo strak als monitor
- niet echt geschikt voor fps en fs
PC:
- veel spellen
- lekker fps-en
- online of lan games
- internetten (lees gotten)
- chatten
- textverwerken, tekenen, programeren ect ect.
- beeld kwaliteit stukken beter dan tv
- veel rand apperatuur
Nadelen:
- Stukken duurder dan PS2
- om lekker te kunnen blijven spelen vaak hardware updaten (wat duur is)
- bsod's
- patches nodig
- virusen
voor de zeikers die een ps2 gaan vergelijken met een PC
ff een aantal voor en nadelen op rij
PS2.
- game erin aan zetten en spelen
- geen gedoe met updates (zowel soft als hardware $$$ )
- geen last van minimale systeen eisen
- geen bsod's
- makkelijk samen op een machine (grote tv)
- dvd speler (geen kabels dwars door de kamer voor tv out)
- veel goede games (ook brakke)
- online gamen
Nadelen:
- spellen zijn duur
- memoriekaatr nodig voor save games (beperkte ruimte)
- tv beeld lang niet zo strak als monitor
- niet echt geschikt voor fps en fs
PC:
- veel spellen
- lekker fps-en
- online of lan games
- internetten (lees gotten)
- chatten
- textverwerken, tekenen, programeren ect ect.
- beeld kwaliteit stukken beter dan tv
- veel rand apperatuur
Nadelen:
- Stukken duurder dan PS2
- om lekker te kunnen blijven spelen vaak hardware updaten (wat duur is)
- bsod's
- patches nodig
- virusen
Pagina: 1