Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X
Anders neem je een GF2 Ti, heb ik ook en die kan ik overklokken tot een Ultra en dat voor 375,- piek!
Verwijderd
Wat is die Gforce3 Ti200? Is dat een 'zwakke' versie van de Gforce3?
En Limited? Wat zijn:
een XP1600+ of een TB1.4?
Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X
Verwijderd
Op dinsdag 13 november 2001 12:06 schreef Limited het volgende:
koop een GeForce3 Ti200 voor 650 piek en voor de overige 400 gulden een XP1600+ of anders een TB1.4
Idd is iets langzamer als de originele GF3, maar nog te overklokken.Op dinsdag 13 november 2001 12:07 schreef Skar het volgende:
Uhm... jongens?
Wat is die Gforce3 Ti200? Is dat een 'zwakke' versie van de Gforce3?
En Limited? Wat zijn:
een XP1600+ of een TB1.4?
Athlon XP 1600 + en de Amd Thunderbird 1,4 heeft ie het over. Deze como is idd retesnel. En imo een betere upgrade.
Verwijderd
oh-dearOp dinsdag 13 november 2001 12:09 schreef Hielkej het volgende:
radeon 8500
Verwijderd
misschien een beetje overkill. Kzou eerst een processor update proberen!Op dinsdag 13 november 2001 12:17 schreef schaapjeenherder het volgende:
Is GF2 Ti een goede kaart voor een 350 proc??
Verwijderd
Je hebt nu een moederboard dat niet 100% zeker een AMD Athlon XP (de allernieuwste generatie AMD proccesor) ondersteund. Dit zul je moeten nakijken desnoods navragen bij de winkel waar je gekocht hebt. Als er DMV een bios update een AMD XP in kan ,ga dan voor een XP, kan er alleen nog maar de oudere generatie AMD proccesoren in (de Thunderbird) ga dan voor een Thunderbird 1.4 gig. Dit kost je ongeveer 450 gulden. Dan heb je nog 650 over voor een GeForce 3 Ti200. Dit is een iets trager dan een normale GeForce3 , maar het scheeld al met al niet veel. Je bent dan wel voor al dat geld helemaal up-to-date ! Als ik jou was, zou ik het wel weten! Controleer ALS je update naar een snellere processor ook even of je koeler goed genoeg is. Anders komt er nog 50 piek voor een koeler bij.Op dinsdag 13 november 2001 12:03 schreef Skar het volgende:
Ik heb momenteel een Diamond Viper V770 (TNT2) kaart...
Heb nu ruim 1000,- tot m'n beschikking... wil graag nieuwe videokaart kopen... ik gebruik hem hoofdzakelijk voor het gamen...
Maar vraag me 3 dingen af:
1) is het (zie mijn specs) nuttig om te kiezen voor een Gforce3 boven een Gforce2 Ultra?
2) welke Gforce2 Ultra kaart moet ik nemen, er zijn er een aantal van verschillende merken en er is een redelijk prijsverschil :-P
3) een Gforce2 Ultra is toch de beste Gforce2-kaart? Daarna komt toch de Gforce3? Gforce2 Pro zit onder de Ultra... toch?
Alvast bedankt, de search leverde nix op namelijk
ik hoop dat het je nu wel duidelijk is
Verwijderd
Met een KT7 KAN niet niet eens een xp draaien, deze is 266 en een KT7 gaat maar tot 200, jammer hoor.Je hebt nu een moederboard dat niet 100% zeker een AMD Athlon XP (de allernieuwste generatie AMD proccesor) ondersteund. Dit zul je moeten nakijken desnoods navragen bij de winkel waar je gekocht hebt. Als er DMV een bios update een AMD XP in kan ,ga dan voor een XP, kan er alleen nog maar de oudere generatie AMD proccesoren in (de Thunderbird) ga dan voor een Thunderbird 1.4 gig. Dit kost je ongeveer 450 gulden. Dan heb je nog 650 over voor een GeForce 3 Ti200. Dit is een iets trager dan een normale GeForce3 , maar het scheeld al met al niet veel. Je bent dan wel voor al dat geld helemaal up-to-date ! Als ik jou was, zou ik het wel weten! Controleer ALS je update naar een snellere processor ook even of je koeler goed genoeg is. Anders komt er nog 50 piek voor een koeler bij.
Dus een TBird kopen (200) EN een Ti200, er is al een hercules voor 560 piek (computerland).
Verwijderd
whatevvaOp dinsdag 13 november 2001 12:50 schreef ThunderBee het volgende:
[..]
Met een KT7 KAN niet niet eens een xp draaien, deze is 266 en een KT7 gaat maar tot 200, jammer hoor.
Dus een TBird kopen (200) EN een Ti200, er is al een hercules voor 560 piek (computerland).
Op dinsdag 13 november 2001 12:50 schreef ThunderBee het volgende:
[..]
Met een KT7 KAN niet niet eens een xp draaien, deze is 266 en een KT7 gaat maar tot 200, jammer hoor.
Maar een goede oplossing is het dan idd niet.
mail: mvtjonger@hotmail.com
(prijzen zijn ONGEVEER)
voor 650,- Gforce3 Ti200 kopen
voor 400,- een Tbird 1.4 kopen (die kan op mijn mobo)
(maybe ff koelertje checken)
Maar dan ben ik weer helemaal up-to-date?
(damn... heb vorig jaar nog een nieuwe processor erin geknalt ;-))
Tanx guys...maar mijn eigelijke vraag was: welk MERK moet ik kopen... suggesties voor die Gforce3 Ti200?
Geen extra's -> powercolor (tegenwoordig Club3D).
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ik ben dus van plan het bovenstaande voorstel te gaan uitvoeren, dus:
Gforce3Ti200 + AMD TB1.4 te kopen...
Maar nu vraag ik me of er nog verschillen zijn in kwaliteit... want als je bij Pricewatch kijk, dan staat er ook ergens een Nameless bij en eentje met een onbekende naam... vraag me af of die wel te vertrouwen zijn...
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25#25
Voor verschillen onderling tussen de kaarten kun je op www.tweakers.net kijken.
Dit topic is gesloten.
![]()