And The Only One
Als je hem in de doos laat zitten HEEEEEEEEEEEEEEEL lang
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Ik heb deze printer al een hele tijd en ik heb en nog zero problemen mee. Niet zoals mijn vorige printer, de HP660C 
Die begon na 7 maanden te mekkeren dat er geen 2-weg communicatie mogelijk was met de printer...
Die begon na 7 maanden te mekkeren dat er geen 2-weg communicatie mogelijk was met de printer...
Hier zou wat zinnigs moeten staan...
zijn die dingen nog te koop dan
, zie ze nergens meer in prijslijsten, maar ik heb de meines al meer dan een jaar en doet het perfect, net zo perfect als de eerste keer dat ik hem gebruikte(hehe behalve de kleuren
)
Heb namelijk een probleem met deze printer.
Ik gebruik hem weinig, en nu helemaal niet meer.
Krijg steeds een irritante papierstoring, en de HP helpdesk stuurt me steeds hetzelfde antwoord
.
En op de bon kijken is lastig, weet niet meer waar die is
Krijg steeds een irritante papierstoring, en de HP helpdesk stuurt me steeds hetzelfde antwoord
And The Only One
Nog maar even goed zoeken dan, anders gaat het je een heleboel geld kosten, daarvoor koop je een nieuwe.Op dinsdag 13 november 2001 17:09 schreef Diamon het volgende:
Krijg steeds een irritante papierstoring, en de HP helpdesk stuurt me steeds hetzelfde antwoord.
HP heeft vaste reparatieprijzen... Ga even naar je HP dealer, dus waar je hem gekocht hebt, die kan je zo de prijs geven als hij ff de moeite voor je neemt om het op te zoeken.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Ik heb eerst een 660c gehad, geen enkel probleem. 
Toen een 970Cxi ook geen enkel probleem,
nu
een OfficeJet G95, nog steeds geen enkel probleem.
Toen een 970Cxi ook geen enkel probleem,
een OfficeJet G95, nog steeds geen enkel probleem.
Ik heb nu zo'n zeven jaar een Deskjet 520 en het ding doet het nog steeds perfect.
Wel heeft 'ie in de garantieperiode last gehad van een storing in de papiertoevoer, wat na een belletje met HP een fabricagefout bleek te zijn: de rubber wielen waarmee het papier wordt opgepakt waren gladder dan moest.
Ik kreeg toen een grappig tooltje (een metalen plaat met drie kleine schuursponsjes) en een diskette met software die de printer een minuut lang de rubber wielen liet opruwen op de schuursponsjes. Daarna geen problemen meer gehad.
Als jouw storing hierop lijkt, probeer dan eens voorzichtig met een schuurdingetje de wielen ook op te ruwen.
Wel heeft 'ie in de garantieperiode last gehad van een storing in de papiertoevoer, wat na een belletje met HP een fabricagefout bleek te zijn: de rubber wielen waarmee het papier wordt opgepakt waren gladder dan moest.
Ik kreeg toen een grappig tooltje (een metalen plaat met drie kleine schuursponsjes) en een diskette met software die de printer een minuut lang de rubber wielen liet opruwen op de schuursponsjes. Daarna geen problemen meer gehad.
Als jouw storing hierop lijkt, probeer dan eens voorzichtig met een schuurdingetje de wielen ook op te ruwen.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Verwijderd
Beneden staat een 940C en die rulet , hebben we maar voor z/w de boechtie Epson aan de router gegooid
Ik heb de HP970 Cxi al een jaartje. Ik heb wel problemen gehad maar door mijn eigen schuld
maar ik ben zwaar tevreden over deze printer.
Tis alleen kut dat de (originele) inkt voor HP's zo duur zijn
Tis alleen kut dat de (originele) inkt voor HP's zo duur zijn
Verwijderd
Inkt is idd duur , maar je krijgt er dan ook elke maal nieuwe koppen bij . En HP is wel bekend voor z'n laag inktverbruik . Epson is wat goedkoper , maar die zuipen inkt als Jean-Pierre van Rossem pinten ...
De inkt is idd duur, maar daarvoor krijg je idd wel nieuwe printkoppen.
Gezien ik de printer niet echt vaak gebruik, viel het niet echt op.
Hier en daar es een papierstoring, maar nu is het 1 en al storing.
Gezien ik de printer niet echt vaak gebruik, viel het niet echt op.
Hier en daar es een papierstoring, maar nu is het 1 en al storing.
And The Only One
Verwijderd
leuk dingetje heb het hier al een jaartje staan en ik kan er alleen maar met tevredenheid over lullen
hopelijk blijft het zo..
Wat voor storing ??Op dinsdag 13 november 2001 17:09 schreef Diamon het volgende:
Krijg steeds een irritante papierstoring, en de HP helpdesk stuurt me steeds hetzelfde antwoord.
Pakt ie het papier niet goed op ??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dit is een kleine Quote uit een meeltje
De printer wil deze uitvoeren, maar het papier gaat omhoog bij de drie zwarte pinnetjes (deze zijn ingeklapt), de printer gaat dan op papierstoring staan.
Als ik op de papierknop druk voert hij het A4-tje bijna uit, de printkop gaat over (en raakt soms) het A4-tje heen, en voert dan het A4-tje verder uit.
De printkop gaat weer geheel naar links, en de printer gaat weer op papier storing staan.
Druk ik nogmaals op de papierknop pakt hij direct een A4-tje, de printkop gaat geheel naar rechts, en gaat ook weer terug.
Het papier gaat weer omhoog bij de drie zwarte pinnetjes.
And The Only One
Pagina: 1