AAARGH....emailalias maken bij Chello... 5 WEKEN!!

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Mag ik even mijn hart luchten?

Wij zijn recentelijk gemigreerd van Sonera naar Chello. Dus wij hebben nu een Chello adres.

Leuk, zou je zeggen.... nou heeft UPC bij het aansluiten (dus toen we nog bij sonera zaten) ons aangesloten op de naam van mijn moeders meisjesnaam en mijn vaders voorletters (huh?). Bij Sonera ging alles wel gewoon goed. Verder niet zoveel problemen van gemaakt, het had immers geen invloed.

TOTDAT we migreerden naar chello, toen kregen we opeens het debiele emailadres Voorletterpa.meisjesnaamma@chello.nl. Gebeld, er zou een alias worden aangemaakt.

Nu, 5 weken later, hebben we nog steeds geen email!!!! Ondertussen 5 keer gebeld, meerdere keren opnieuw aangemaakt maar niks helpt.

IK WORD GEK!!!!!!!!!!

PS. Hoe groot is die helpdesk van chello eigenlijk. Ik heb al 2 keer dezelfde persoon aan de lijn gehad (toeval) en voor 14 wachtenden moet je een half uur wachten. Is het een eenmanshelpdesk ofzo :)?

Verwijderd

niet overdrijven he., 1 persoon..
minimaal 2 personen hoor !!!

ik ken ze bijna allemaal volgens mij, bel ze zeer regelmatig of ze weer gezellig op de koffie komen..

Verwijderd

shit happens, maar kun je niet op de sjello site zelf ook alliassen aan maken? :?

Verwijderd

nope kan niet.

5 weken. zeer pijnlijk. je zal het niet leuk vinden als ik nu zeg dat de helpdesk ondertussen al een tijdje ZELF een alias aan kan maken. paar muisklikjes, gebruikersnaam/wachtwoord en presto, voer maar in die alias.

vraag me af waarom dit niet het geval was.

En het onderbezetzijn, ze ontslaan veteranen en zetten er n00bs voor in de plaats. die gaan ze eerst nog ff trainen, maandje mee laten luisteren, je kent het wel.

laats belde ik ook eens.

na 1œ uur (ik geef m'n ex-collegatjes de tijd) speelde ik vals en belde direkt naar de supervisors. die vertelde me vrolijk dat er 3 eerste lijners en 1 2e lijners waren op dat moment. ouwie. waren ze trainingen aan het doen waardoor er geen kip was en van een beetje plannen van vervanging kennen ze daar absoluut niet.

• Mark_V
Mijn excuses voor het omhoog schoppen van mijn oude topic, maar HET IS GELUKT!!!!!!!! Na 8 tot 9 weken hebben we eindelijk een alias!!

[sarcasm mode]
Wat is UPC toch een wereldbedrijf!!
[/sarcasm mode]

Verwijderd

5 weken ???
dat doen we hier in 2 minuutjes -lol-

• Mark_V
Dus jij werkt bij chello? Of niet?

Waarom wordt mij dan verteld dat dat eerst naar Arnhem moet, dan weer terug, dan naar Lapland per gans, dan moet Nils Holgerson het terug komen brengen en tenslotte gaat het per rooksignaal naar Amsterdam waar het met een Abacus wordt verwerkt. En dan kan het in 2 minuten :( :(...

Trouwens geen 5 weken maar 9 weken..... :'(

Verwijderd

Zoals ik al vertelde, je kreeg een van mijn n00b vervangers.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:43 schreef Chellosupport het volgende:
Zoals ik al vertelde, je kreeg een van mijn n00b vervangers.
beetje understatement :D 1 je bedoelt 100 :P :+
daar werken echt alleen maar domme parttime studenten :D

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Nee,geen flame dames en heren, maar waarom toch de chello mail gebruiken? Er zijn betere mailboxjes te gebruiken, kun je elke gewenste naam binnen 2 minuten gebruiken :)
Die servers zijn nogal overbelast bij Chello,en ze hebben geen centjes voor nieuwe /upgrading :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
Op maandag 03 december 2001 21:34 schreef 2Dutch2 het volgende:
Nee,geen flame dames en heren, maar waarom toch de chello mail gebruiken? Er zijn betere mailboxjes te gebruiken, kun je elke gewenste naam binnen 2 minuten gebruiken :)
Die servers zijn nogal overbelast bij Chello,en ze hebben geen centjes voor nieuwe /upgrading :)
zoals?

POP/SMTP mailservers met minimaal 5-10Mb ruimte en geen reclame?

vertel...enne wel gratis he... :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:02
Op maandag 03 december 2001 19:44 schreef mafiasven het volgende:

[..]

beetje understatement :D 1 je bedoelt 100 :P :+
daar werken echt alleen maar domme parttime studenten :D
Kuch? mag ik je username even, dan sluit ik je af! :p

I want to live forever, so far.. so good.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb ook es zo'n alias aangevraagd, dat was binnen 3-4 dagen klaar.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1