[Altered]
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:31 ]
Op dinsdag 13 november 2001 11:36 schreef Goten het volgende:
VET!! waar kan ik hem downen??ik wil wel beta tester zijn ..;)
-Can i be a BETA tester? No!
Verwijderd
Ik had ook een oude versie van Bid for PowerOp dinsdag 13 november 2001 11:55 schreef JBoskma het volgende:
Hehe, we willen niet hetzelfde gezodemieter als BFP had, met die leaks, dus nee sorry geen BETA testers, althans nog niet voor Alpha versies
Je moet ook rekening houden met de UT-engine. dat is natuurlijk geen max payne ofzo. UT is gewoon slecht met de models (vind ik) dus zal het bij een mod wel niet veel mooier worden.Op dinsdag 13 november 2001 13:06 schreef Manic het volgende:
Lijkt op het eerste gezicht leuk maar als je de model ziet van Vegeta ga je toch twijfelen...
[afbeelding]
Aah dies beter, vet man!Op dinsdag 13 november 2001 13:29 schreef JBoskma het volgende:
Je hebt zeker weten gelijk, daarom ben ik ook al een tijdje met een nieuwe bezig
[afbeelding]
je ziet nog wat skinmesh fouten, maar die zullen snel verholpen worden, en idd UT engine kan max 1400 polys aan, das echt het maximum, Q3 loopt nog vloeiend met 4000 polygonen. En dbut is dus voor de mensen die de BFP actie willen beleven op wat oudere computers, althans dat was de opzet 1.5 jaar geleden, nu heeft bijna iedereen wel een pc waar q3 op kan draaien, maar ja, dbut heeft fans die we niet teleur willen stellen
juni/junly 2002 BETA 1, is te hopen ":)Op dinsdag 13 november 2001 13:53 schreef Goten het volgende:
en wanneer kunnen we dragonballUT verwachten dan? en issie dan gewoon te downloaden?
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
LoLOp dinsdag 13 november 2001 11:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Dragon Ball Z zuigt!
* Agent-X rent hysterisch gillend weg, met een compleet leger DBZ fans achter zich aan.
Verwijderd
nee, gewoon laten merken dat je een reactie grappig vind, je hoeft daarvoor toch niet ICQ of MSN te installen?Op dinsdag 13 november 2001 18:39 schreef JBoskma het volgende:
[..]
Spam
Verwijderd
LOL Dat vind ik nou ookOp dinsdag 13 november 2001 11:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Dragon Ball Z zuigt!
/me rent hysterisch gillend weg, met een compleet leger DBZ fans achter zich aan.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq