x11 forwarding

Pagina: 1
Acties:

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 18:37
Hi,

ik zit er aan te denken om een linux bak te configen voor x11 forwarding. Voor mijn werk is het handig (mag zelf bepalen wat ik draai) wil win2k draaien, maar leek me wel handig om de faciliteiten van linux te gebruiken, aangezien ik voor een hosting provider werk.

ik vroeg me echter af, of het met een chello account te doen was om x11 forwarding te gebruiken, of is de upload zo bagger dat het niet te doen is?

dank,

fcs

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:48

Arjan A

Cenosillicafoob

Volgens mij is de upload van Chello beter dan ADSL en ik gebruik X11 over SSL aanstaan op mijn ADSL, en dat is *redelijk* (lees: eigenlijk net niet) te doen.
Met chello moet het wel goed gaan.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 18:37
ok. jij gebruikt ssl, kan ik ook ssh gebruiken? lijkt mij beter, aangezien ik bijna alleen met ssh en een brouwser werk :)

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:48

Arjan A

Cenosillicafoob

Sorry, ik gebruik ook ssh :)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Gaat wel, maar niet altijd even vloeiend. Maar voor normaal werk is het wel te doen. Je moet niet tig windows openen dan gaat het wel.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Chello is hier voldoende snel genoeg om een redelijk op afstand te kunnen werken met X. Ik gebruik hiervoor VNC. Persoonlijk gebruik ik echter liever SSH om remote te kunnen werken (Ik gebruik putty als client).

Verwijderd

Ik dacht dat je ook een compressor had om je X verkeer wat te comprimeren. Ik heb even gezocht op freshmeat. Deze dus: http://freshmeat.net/projects/dxpc/

Kan misschien handig zijn om de performance wat op te schroeven. Ik heb hem zelf nog niet getest.
Pagina: 1