Toon posts:

MS Zoo Tycoon niet Nederlands...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
'k Heb net de doos gezien: Engels spel met Nederlandstalige handleiding. De doos is verder ook helemaal Nederlands. Het spel zelf is dus NIET in het Nederlands te krijgen.

Snap ik niet. De meeste reviews zeggen dat dit een leuk spel is ook voor kinderen en opa's en oma's. Nou, dan moeten ze wel Engels kennen.

Niet slim van MS: RCT werd ook een grote hit hier in Nederland omdat het Nederlanstalig was: iedereen kon het spelen. Persoonlijk heb ik zwáár de schurft aan Nederlanstalige versies van games (geef mij maar het origineel!), maar voor een spel als dit, waar m'n kinderen toch wel naar uitkeken, vind ik het onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:14

Mike78

Always

Er komt, als het goed is, ook een Nederlandse versie. Maar voor de fans is de engelstalige versie al gereleased.

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit jah ik haat die NL games ook.
Stel je voor, max payne met nederlandse stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 19:12 schreef BoneFly_ het volgende:
Shit jah ik haat die NL games ook.
Stel je voor, max payne met nederlandse stemmen :)
net zoals black en white, die suckte nog meer in het NL dan in het Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar RollerCoaster Tycoon was wel vet in het Nederlands, ook omdat er geen stemmen in voorkwamen, dus als dat ook het geval is met Zoo Tycoon komt er binnen no time een patch

maar ik heb Engels geleerd door op 5 (!!!) jarige leeftijd Monkey Island 2 en Indiana Jones the Fate of Atlantis met mijn pa uit te spelen, zonder walkthrough!
dus als jij de tijd neemt om iedere dag een uurtje ofzo met je kids te gaan gamen, leren ze heel goed Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 17:30 schreef Mike78 het volgende:
Er komt, als het goed is, ook een Nederlandse versie. Maar voor de fans is de engelstalige versie al gereleased.
Een engelstalige versie alvast releasen in een compleet nederlandse doos? Dat heb ik dan nog nooit eerder meegemaakt. Van wie heb je die info? Ik kan het me namelijk nauwelijks voorstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehehe
Ik weet nog wel, Dungeon Keeper met nederlandse stemmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Als ik niet op mijn 9e voor Maniac Mansion op de NES een Engels woordenboek had gekocht (dat was het begin) was ik niet zo goed geweest in Engels als nu.

NL is lekker makkelijk, maar wel wereldvreemd.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 09:45 schreef DarKHunteR het volgende:
Wehehe
Ik weet nog wel, Dungeon Keeper met nederlandse stemmen :P
Jah :) ik heb engelse versie hier liggen, en ik ging bij een vriend Nl versie spelen. Ik in een deuk om die zogenaamde evil stem *D
Nog erger:
Stronghold in het duits :z
Pagina: 1