Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Nergens last van misschien ligt het aan je geluidskaart? (drivers)
Ok, het probleem is dus onderkent:
Maar nu ff de oplossing aub!!!!
Want de Chipmunks zuigen!
Maar nu ff de oplossing aub!!!!
Want de Chipmunks zuigen!
**kick** Oeps, sorry bout that!
Enniewee, heeft niemand een idee?
Enniewee, heeft niemand een idee?
Allemaal lekkere nuttige antwoorden 
Enniewee,..die patch is nodig voor de netwerk-verbinding tijdens multiplayer stabiel te houden. En hij fixt de level 13 bug (boeien btw).
Maar heeft iemand de oplossing voor de geluid kwestie??? Voor de rest gebruik je maar een ander topic
Enniewee,..die patch is nodig voor de netwerk-verbinding tijdens multiplayer stabiel te houden. En hij fixt de level 13 bug (boeien btw).
Maar heeft iemand de oplossing voor de geluid kwestie??? Voor de rest gebruik je maar een ander topic
kick^^^^
Rinaldo was je ICQ of Email ?
Misschien kan ik je helpen
Misschien kan ik je helpen
Het is alweer opgelost. Hij (Stronghold) heeft het 1 keer gedaan, meer niet. En dan denk ik snel: het zal wel. (Het was trouwens op een vriend zijn PC, niet de mijne: boeit het ook al snel wat minder
)
Verwijderd
ja sorry voor het omhoog kicken van deze thread, maar weten jullie waar ik de patch kan downloaden? op de site van firefly heb ik em niet gevonden??
ow laat maar heb em al, las er gewoon overheen duh.
ow laat maar heb em al, las er gewoon overheen duh.
Kom op hé, een beetje zelf doen kan geen kwaad hoor, met google was het volgende te vinden:
http://www.megagames.com/news/html/patches/strongholdpatchv11.shtml
Tip: zoek op Stronghold +patch
Edit: Naja, snel z'n post wijzigen
http://www.megagames.com/news/html/patches/strongholdpatchv11.shtml
Tip: zoek op Stronghold +patch
Edit: Naja, snel z'n post wijzigen
There is no magic.
Verwijderd
Yeah had em al gevonden, maar je mag me toch met iets helpen... en andere ook natuurlijk
Iedere keer als ik stronghold opstart heb ik de hele tijd strepen door mn beeld, ik heb dus de nieuwe patch geinstalleerd en ook gekeken of er krassen waren.. alles was goed, dus weten jullie misschien waar het aan ligt? Ik draai win 98 se en heb een geforce 2 gts?
Iedere keer als ik stronghold opstart heb ik de hele tijd strepen door mn beeld, ik heb dus de nieuwe patch geinstalleerd en ook gekeken of er krassen waren.. alles was goed, dus weten jullie misschien waar het aan ligt? Ik draai win 98 se en heb een geforce 2 gts?
Heb je de nieuwste detonators voor je video kaart? Ik zou niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen. Dus probeer dat even.
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()