Viper770 --> GF2 Ti [scheelt dat?]

Pagina: 1
Acties:

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
Ik heb nu een PIII 450 met een Viper770 (tnt2 32mb)
Nou wil ik de GF2 Ti kopen en erin donderen. Heeft dit zin/nut? Over een tijdje gooi ik ehm dan in een P4 1,5.
Kan iemand me helpen met deze beslissing?

Verwijderd

TIP:
Ga volgende keer eerst zelf ff een vergelijkend warenonderzoek doen.

Antwoord is JA. Dat gaat ZEKER een stuk schelen.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Het helpt zelfs om er een GF MX2-400 in te zetten... Dus een TI zal nog een stukkie beter zijn ! (TI <> GF2 Ultra DDR)

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Heel groot verschil.
Gaan ervoor.

• MrJT
Ik snap dat de GF2Ti vele malen beter is dan dat vipertje. Maar is de CPU niet de bottleneck?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:10
heb ooit een gf2 mx in een p3-585 bak gedaan, nadat ik de v770 weg had gedaan, gemiddeld 25% sneller

no comment

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 13 november 2001 10:51 schreef mrjoint het volgende:
Ik snap dat de GF2Ti vele malen beter is dan dat vipertje. Maar is de CPU niet de bottleneck?
Ja, maar je ging andere cpu kopen zei je. Is enorm verschil ook met die P 450.

Verwijderd

Haha heb een V770 tnt 32 ga nu een asus v8200 G-force 3 ti-500 de luxe kopen zou dat ook schelen? >:)

• MrJT
Ennuh kan dit eigenlijk wel op een moederbord dat alleen AGP2x aankan?

Verwijderd

Tuurlijk ga je erop vooruit, ik ging er met mn GeForce256 naar de pixelview GeForce 2 Ti 2x kwa 3dmarks op vooruit!

• MrJT
Jah ik weet dat ie sneller is, maar is de cpu niet de bottleneck? en kan het uberhaupt wel op AGP2x ????
Can someone please help me out?

Verwijderd

Geforce 2 Ti.. die zit met snelheid tussen de Geforce 2 Pro en de Geforce 2 Ultra in.

verder werkt dit kaartje op zowel agp 2x als agp 4x.. het verschil tussen die 2 is echter weinig (performance dan he)..

de cpu is niet de beste maar zeker sterk zat om het lekker te laten werken..

ik heb zelf een kleine vergelijking tussen cpu's:
Celeron 433@433, Geforce 2MX: 3dmark 2000: 4192
Duron 650@866, Geforce 2MX: 3dmark 2000: 5616

zoals je ziet liggen de scores toch redelijk dicht bij elkaar, ik zelf denk dat een PII 450 ongeveer hetzelfde presteert als een Celeron 433, een celeron heeft wel minder cache geheugen maar doordat deze op full-speed draait is de celeron denk ik wel vergelijkbaar met een PII.

en aangezien je zelf al zegt dat je een P4 gaat halen, dan zou ik toch de keus maken en die GF2 Ti aanschaffen.

• MrJT
TnX !!!*D

Verwijderd

Toch een vraag..
Als je een PII 350 hebt, wat is dan het resultaat bij aanschaf van GF2 Ti??
Of is dan een ander kaartje beter??

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 11:58 schreef mrjoint het volgende:
TnX !!!*D
ik zie net trouwens dat het om een PIII 450 gaat, een PIII geeft dus nog een extra kick aan de kaart, dus het zou zeker beter presteren als een celly 433!
Op dinsdag 13 november 2001 12:14 schreef schaapjeenherder het volgende:
Toch een vraag..
Als je een PII 350 hebt, wat is dan het resultaat bij aanschaf van GF2 Ti??
Of is dan een ander kaartje beter??
mwah, ligt er aan. Een PII 350 is niet de beste, daar maakt het niet veel uit of je een Geforce 2MX of een Geforce 3 Ti500 koopt, die processor is toch net iets te oud om van de snelheid van de kaart gebruik te maken.

als je eventueel een 440BX chipset hebt dan kan je meestal je bios wel flashen waardoor je er een Pentium III op kan zetten (max PIII 1GHz), dan heb je toch een zeer lekker systeem, want een 440BX is dan wel een oudje, maar zeker nog niet een verloren chipset! maar ik weet niet of je die hebt, maar ik denk het haast wel :)

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

[quote]Op dinsdag 13 november 2001 20:48 schreef limp_bizkit het volgende:

mwah, ligt er aan. Een PII 350 is niet de beste, daar maakt het niet veel uit of je een Geforce 2MX of een Geforce 3 Ti500 koopt, die processor is toch net iets te oud om van de snelheid van de kaart gebruik te maken.

Hij zei een Geforce 2 Ti geen Geforce 3 Ti500!!!
Ik heb zelf ook een PII 350Mhz :) en ga de Geforce 2 Ti nemen (8>. Ik heb 't idee dat dat vet gaat draaien en een stuk beter gaat draaien dan de MX hoor!!!(heb verschil tussen MX en GTS gezien, Ti is zelfs beter dan GTS)en dat is een zeer groot verschil :7

Verwijderd

o ja zeeeker en zeker voor het te laat is bij gistron gf2ti 375,-

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 21:51 schreef phantom2k het volgende:
o ja zeeeker en zeker voor het te laat is bij gistron gf2ti 375,-
voor het te laat is??
Het lijkt me dat die krengen alleen maar goedkoper gaan worden...
Pagina: 1