Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Hoe je die in Dreamweaver met die mooie venstertjes doet weet ik niet, maar als je effe in de source van de pagina kijkt, dan kan ik het wel effe uitleggen:
Je moet een groep één id geven:
<input type="radio" id="blaat" value="1" checked="checked" />Goedemorgen
<input type="radio" id="blaat" value="2" />Goedemiddag
<input type="radio" id="mooh" value="1" checked="checked" />Meneer
<input type="radio" id="mooh" value="2" />Mevrouw
Je moet een groep één id geven:
<input type="radio" id="blaat" value="1" checked="checked" />Goedemorgen
<input type="radio" id="blaat" value="2" />Goedemiddag
<input type="radio" id="mooh" value="1" checked="checked" />Meneer
<input type="radio" id="mooh" value="2" />Mevrouw
hmm, het werkt niet als ik jouw code erin plak werkt ie ook niet. ik kan dan de 'bolletjes' niet verzetten.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
perfect, nu werkt het ! dankje
radiobuttons zijn volgens mij niet gemaakt om meerdere selecties te maken. Daarvoor moet je die vierkante vakjes gebruiken....
Precies, KAN niet met radio buttons.Op dinsdag 13 november 2001 19:29 schreef Mystikal_Me het volgende:
radiobuttons zijn volgens mij niet gemaakt om meerdere selecties te maken. Daarvoor moet je die vierkante vakjes gebruiken....
Kan wel met checkboxes.
Als je er altijd vijf wil selecteren dan kan je bijv. vijf groepen met radiobuttons maken.
Snow is only frozen water
Pagina: 1