We hebben net een windows 2K server geinstalleerd en wilde daar VNC op draaien, nu hebben we het probleem dat we VNC niet kunnen opstarten voordat iemand is ingelogd....
ff zoeken hoe je hem als service kunt installeren.
Of gebruik maken van firedaemon als dat niet mogelijk is.
Of gebruik maken van firedaemon als dat niet mogelijk is.
we hebben m al als server geinstalleerd
Hij bedoeld dat je vnc als service installeert. Dit wordt nl. gestart als de pc gestart wordt.
heb het ff voor je opgezocht.Op dinsdag 13 november 2001 10:11 schreef Jaspertje het volgende:
we hebben m al als server geinstalleerd
en om hem als service tedraaien (het word gestart zonded dat er iemand inlogt!).
moet je in een cmd shelltje intypen
"winvnc -install"
laat het ff weten als je daarna inlogt op die pc, je dan dat icontje rechtsonderin tezien krijgt.
dank u
ik heb de nieuwste versie van VNC er ff opgezet en hij doet het nu wel...
Thx allemaal,
slotje
Thx allemaal,
slotje
Verwijderd
gebruik geen vnc op win2k....
veel problemen van gezien... (vnc hangt... server crash)
gebruik gewoon terminal server van win2k zelf... werkt veel beter (+ het is helemaal transparant... lokaal moet er nog steeds ingelogd worden)
gebruik gewoon terminal server van win2k zelf... werkt veel beter (+ het is helemaal transparant... lokaal moet er nog steeds ingelogd worden)
moet je wel de "server" editie hebben onder prof zit het er niet bijOp dinsdag 13 november 2001 10:51 schreef betweter het volgende:
gebruik geen vnc op win2k....
Krijg je nu wel een incontje rechts onderin tezien?Door Jaspertje - dinsdag 13 november 2001 10:51
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb de nieuwste versie van VNC er ff opgezet en hij doet het nu wel...
Thx allemaal,
VNC niet onder W2K gebruiken ? Wij gebruiken VNC om een remote gameserver op te starten via tcp/ip, geen problemen hoor.
Het kan wel, maar TS is sneller, makkelijker en volgens mij ook veiliger. VNC geeft het hele beeld door, TS maakt vlgs mij ook gebruik van de windows API.Op dinsdag 13 november 2001 10:55 schreef KillerAce_NL het volgende:
VNC niet onder W2K gebruiken ? Wij gebruiken VNC om een remote gameserver op te starten via tcp/ip, geen problemen hoor.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ja ik krijg nu het icoontje te zien. en we we moeten nog uitvinden hoe terminal server werkt...Op dinsdag 13 november 2001 10:53 schreef HermeS het volgende:
Krijg je nu wel een incontje rechts onderin tezien?
Pagina: 1