Ik heb bij computerland gezien dat ze daar deze week een geforce 3 ti 200 van hercules binnen krijgen en ze die voor 552,- gaan verkopen. Nou zie ik dat de geheugenprijzen gaan stijgen en dacht ik omdat er op videokaarten ook geheugen zit deze kaarten misschien ook duurder zullen worden. Ik ga over 2 weken ook naar de hcc dagen dus zal ik wachten of nu meteen gaan kopen?
Verwijderd
Ik zou hem nu halen...
Op de beurs zal je hem niet veel goedkoper vinden, en van computerland heb je al meer service in case dat hij kapot gaat....
Op de beurs zal je hem niet veel goedkoper vinden, en van computerland heb je al meer service in case dat hij kapot gaat....
Verwijderd
Ik denk niet dat de prijs van geheugen invloed heeft op de prijs van videokaarten hoor, het is geen standaard geheugen dat er op zit dus. En dat geheugen is al peperduur, dus het zal echt niet duurder worden hoor. Die geheugenstijging geld voornamelijk voor PC133 (gaat er onderhadn al uit he) en lichtjes ook voor PC2100 DDR.Ik heb bij computerland gezien dat ze daar deze week een geforce 3 ti 200 van hercules binnen krijgen en ze die voor 552,- gaan verkopen. Nou zie ik dat de geheugenprijzen gaan stijgen en dacht ik omdat er op videokaarten ook geheugen zit deze kaarten misschien ook duurder zullen worden. Ik ga over 2 weken ook naar de hcc dagen dus zal ik wachten of nu meteen gaan kopen?
Maar 550 is erg goedkoop moet ik zeggen, gewoon bestellen man, maar kijk wel ff wanneer je hem dan ontvangt, als het maar een paar dagen geld met de beurs, zou ik lekker op de beurs w88. Veel suc6!!!!
Ja precies. Ik hoorde dat die kaarten bij sommige leveranciers moeilijk te krijgen zijn.
Ik zelf wacht op de HCC. Ik hoop daar een GF3 ti200 te vinden bij een bekende hardware zaak. f550,- is errug goedkoop, maar ik wacht toch de HCC af. (ik wil een leadtek kaart) Ik zelf verwacht dat die kaartjes op de HCC goedkoper zullen zijn. If not; pech gehad.
hmm... ik ben benieuwd hoe snel die gasten dan kunnen leveren voor f550,- ... (ik denk eigenlijk niet dat die kaarten veel goedkoper zullen worden.)
Ik zelf wacht op de HCC. Ik hoop daar een GF3 ti200 te vinden bij een bekende hardware zaak. f550,- is errug goedkoop, maar ik wacht toch de HCC af. (ik wil een leadtek kaart) Ik zelf verwacht dat die kaartjes op de HCC goedkoper zullen zijn. If not; pech gehad.
hmm... ik ben benieuwd hoe snel die gasten dan kunnen leveren voor f550,- ... (ik denk eigenlijk niet dat die kaarten veel goedkoper zullen worden.)
ik zou hem nu kopen, anders ga je steeds langer wachten en dan zie je een nieuwe video kaart en dan denk je, of zal ik die nemen? , hmm, okee, dan ga je weer wachten op je nieuwe keus enz, enz. Als ik jouw was zou ik gewoon een keus maken en hoppa halen die hap! Spijt zul je denk ik er niet van hebben
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Meteen kopen is vaak beter want anders blijf je vaak bij dat wachten hangen. Je leest dat hij dan weer goedkoper gaat worden, nou dan maar ff wachten. Op het moment dat hij wel of niet goedkoper wordt lees je weer een gerucht enz. enz. Je zou wel tot de HCC kunnen wachten, maar ik denk dat alles daar ook niet zoveel goedkoper gaat zijn. scheelt denk ik een paar tientjes max. en of dat het wachten waard is moet je zelf beslissen.Op dinsdag 13 november 2001 14:42 schreef ND het volgende:
ik zou hem nu kopen, anders ga je steeds langer wachten en dan zie je een nieuwe video kaart en dan denk je, of zal ik die nemen? , hmm, okee, dan ga je weer wachten op je nieuwe keus enz, enz. Als ik jouw was zou ik gewoon een keus maken en hoppa halen die hap! Spijt zul je denk ik er niet van hebben
Computerland staat denk ik ook wel op de HCC en misschien is ie daar dan goedkoper dan fl. 500,-
Als je er toch al heen gaat, kan je daar best ff op wachten.
Als je er toch al heen gaat, kan je daar best ff op wachten.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik zit er nu echt over te twijfelen. Nu is die 552,- maar zou het realistisch zijn dat deze zelfde kaart dan op de hcc dagen ineens 500,- kost of misschien nog wel minder? Bij de meeste winkels kost deze kaart namelijk nog 600,- ongeveer en zomaar 100,- goedkoper vind ik toch best veel geld.
ehm. Wel goedkoop. Zou ik wel doen, als ik jouw was
Waarom denk je dat er nu een SiS-videokaartje in de handel is met 128 MB geheugen? Omdat geheugen niks kost! 128 MB is 4 keer overkill voor zo'n brak sis-kaartje maar het kost toch niks. Geheugenprijzen spelen dus zeker een rol.Op dinsdag 13 november 2001 12:47 schreef ThunderBee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de prijs van geheugen invloed heeft op de prijs van videokaarten hoor, het is geen standaard geheugen dat er op zit dus. En dat geheugen is al peperduur, dus het zal echt niet duurder worden hoor. Die geheugenstijging geld voornamelijk voor PC133 (gaat er onderhadn al uit he) en lichtjes ook voor PC2100 DDR.
Maar 550 is erg goedkoop moet ik zeggen, gewoon bestellen man, maar kijk wel ff wanneer je hem dan ontvangt, als het maar een paar dagen geld met de beurs, zou ik lekker op de beurs w88. Veel suc6!!!!
Naast de Hercules verkoopt Computerland ook de Asus v8200ti200 voor "slechts" 575 gulden. Ik ga in ieder geval voor de Asus.
niks!Op dinsdag 13 november 2001 19:38 schreef michel-008 het volgende:
Wat is er eventueel beter aan de asus
je kan beter de leadtek ti200 nemen. super beeldkwaliteit en ze zeggen dat hij dezelfde heatsink heeft als de ti500 (clocken!!!
ik zag hem bij paradigit voor 599,- alleen de site is op dit moment gaar. als ie er morgen is neem ik er zeker 1 mee...
Ze moeten er zijn bij para.. heb ze al zien liggen...
Pagina: 1