Toon posts:

Vaag video/geheugen probleem..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb gister op een computer bij familie F12001 geinstalleerd, nu zat hier 24 mb ram in :) en een standaard onboard videokaart. Nu dacht ik even kijken of ik daar een agp kaartje in kan doen en wat meer geheugen. Haal het zijpaneel eruit, en zie dat er maar 1 isa en 1 pci slot inzit, verders onboard video. Daarna haal ik er een geheugen dimm uit. En bekijk dat het 100 mhz is, weet genoeg en stop hem terug. Daarna sluit ik de pc aan. Vanaf dat moment zie ik steeds op het beeld : Please check the signal cable. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb al meerdere keren het geheugen eruit gehad. maar helpt niks..

Alvast bedankt

Verwijderd

Monitor kabel effe goed vastdrukken :?

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
heb je het geheugen goed angedrukt? heb je jezelf eerst statisch ontladen? Misschien is er een kleine stroomlading door het geheugen gegaan, en is het nu gesneuveld.....

Verwijderd

Topicstarter
Kabels enzo no problemo, andere pc werkt ie wel,

nu dus nieuw geheugen erin..nog niks.. :(

Verwijderd

Soms heb je dat iets oud is en dat het alleen nog werkt omdat je er van af blijft. Als je het dan ff er uit haalt is het ding gelijk naar sijn grootje.

Heel moeilijk uit te leggen! Heb ik ook eens gehad. "Ja, maar jij zit er aan en dan is tie ineens kapot!" Wat moet je dan terug zeggen?

Verwijderd

ff de stofzuiger erin... Oeps lol... voorzichtig he... alles los maken... vooral die dimm-slots stof-vrij maken!
Pagina: 1