Is er al iemand die dat gedaan heeft? Ik heb idd al eens een topic hierover geopend, ergens in juni/juli, maar toen hadden nog niet zoveel mensen een PIV denk ik. Ik heb een 1,4GHz en die heb ik softwarematig op 1540 gezet. RIMM's draaien nu ook op turbo (440MHz). Volgens mij moet ik hem hoger krijgen, ik neem aan dat ik dan met jumpertjes moet gaan werken want in de BIOS kan ik niets instellen. Tja behalve dan die 1540MHz. Maar daaronder zie ik nog enkele andere waardes, kan ik die met behulp van de jumpers veranderen?
Ik weet ook wel dat ik zelf moet doen, maar mezelf kennende ga ik weer te ver. Dus vandaar dat ik maar vraag of iemand anders hier zijn PIV hoger heeft geklokt dan de BIOS softwarematig toelaat. URL is natturlijk ook welkom. Nu draatie al zo lang stabiel, moet gewoon hoger kunnen.
Ik weet ook wel dat ik zelf moet doen, maar mezelf kennende ga ik weer te ver. Dus vandaar dat ik maar vraag of iemand anders hier zijn PIV hoger heeft geklokt dan de BIOS softwarematig toelaat. URL is natturlijk ook welkom. Nu draatie al zo lang stabiel, moet gewoon hoger kunnen.