Toon posts:

dtt3500 & dolby digital

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(search al gebruikt :))

thuis hebben we een creative dtt3500 set staan aangesloten via digital din + spdif op een sblive 5.1 platinum draaiend onder XP
drivers van creative geinstaleerd, vanalles geprobeerd
(ac3 decoding van de sblive uitgezet aangezien die dtt3500 dat ook kan) maar we krijgen geen of heel slecht geluid (dwz alleen de muziek, geen stemmen) via de spdif.
het speakersetje geeft ook aan dat er geen dolby digital aansluiting is.
we spelen het af met Windows Mediaplayer8 of WinDVD op een Creative 12x
(Abit KT7A, TB 1,33)
iemand een suggestie?
moet spdif bypass enabled of disabled zijn btw? :?

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
Sorry hoor maar UTFS wat beter!!
Want je was hier vast wel op uitgekomen:[topic=222919/4/25]
Misschien handig als je in dit nieuwe topic verder gaat om alles met de sblive centraal te houden! En dan kan hier een slotje op.
Maar ok ik heb ook een sblive5.1 en een dtt3500 maar ik gebruik powerdvd 3.0 en dit werkt wel goed met DVD's heb ac3/dd geluid. Sommige mensen hebben nu nog last van gekraak maar ik heb dit nog niet goed kunnen merken. Maar in Winamp bijvoorbeeld heb ik last van gekraak (net als of je het volume te hard heb en je boxen dit niet aankunnen) dit heb ik met dezelfde drivers onder Win2k niet!! :(
Ik heb ook raar geluid bij Windows Pinball maar dat kun je na lezen in dit andere topic. Ok zie je daar vast wel!
BTW kun je ff kijken of je ook last heb van mijn probleem (dus pinball en winamp???)
Grz
Paul

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

Topicstarter
wat er in dat topic stond heb ik zitten lezen en proberen en proberen...maar ik heb het 5min voor elkaar gekregen en toen hield dat ***ding er weer mee op
..dat met winamp heb ik nooit last van gehad..

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

We houden het toch even centraal, dan hebben andere mensen ook profijt van jouw oplossing.

Dit topic is gesloten.