Toon posts:

PCTV Rave van Pinnacle geeft geen tv-beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met deze kaart.
Geeft namelijk met de driver 4.01 geen televisiebeeld.
Overigens heb ik een Asus v3800 AGP, kan dit een probleem zijn, zoja hoe los ik dit op ?

Heb ik voor deze kaart specefieke drivers nodig voor gebruik in comb met Windows ME ?

Ik kan ze in ieder geval niet vinden
Wie kan me helpen?

Mike

Verwijderd

Bij mij werkt die kaart gewoon slecht onder ME / 2K en XP. De beste manier om hem goed te laten werken was bij mij altijd Windows 98. Heb wel eens dezelfde problemen als jouw gehad, maar hij kwam dan de test ook niet door, dat kwam doordat Windows er een andere driver voor had geïnstalleerd en de nieuwe drivers werden daar niet over heen gezet.

Verwijderd

Welk os?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 14:44 schreef Maha het volgende:
Bij mij werkt die kaart gewoon slecht onder ME / 2K en XP. De beste manier om hem goed te laten werken was bij mij altijd Windows 98. Heb wel eens dezelfde problemen als jouw gehad, maar hij kwam dan de test ook niet door, dat kwam doordat Windows er een andere driver voor had geïnstalleerd en de nieuwe drivers werden daar niet over heen gezet.
Heb je daar ooit een andere oplossing voor gevonden ?
Wat je kunt doen is dus ook eventueel voorzien van een tweede OS (bv 98SE)

Mike

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Bij mij is die kaart er ongeveer 2 dagen ingeweest, ligt nu te rotten in de kast, ik heb er al minstens 10 extreme stroomschokken van gehad, waardoor meteen de stroom in het hele huis uitviel en waarmee ik ook bijna een oude monitor heb geFRIED. Met dit ding erin Windows installeren (ANY VERSION) loopt geheid vast en geeft problemen dat ie bepaalde java packages niet kan installen en lezen enzo, wat resulteert in een zwaar brakke registry na install, ALS je pc al opstart. En dan moet je niet gaan zeggen van nou je pc is gewoon gaar, want ten eerste: dat is ie niet, en ten tweede, ik heb die klotekaart al in mijn cellie 800 PC-tje geprobeerd en dat ding kotst hem ook meteen uit.....
Met andere woorden..... verkoop hem maar aan iemand die dit topic niet gelezen heeft hehehe

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Wat is dat toch voor onzin, bij mij werkt ze perfect onder Windows 98, Me, 2000 en XP met een Geforce2 en laatste drivers

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

move [forum=6] -> [forum=9]

Verwijderd

Flik em eens in een ander PCI slot, misschien bijt een andere kaart hem wel

Verwijderd

Kartje is niets mis mee. Pinnacle rave heb ik ook gehad en deed het altijd prima in W2000. Mijn PCTV Pro doet het ook prima in WXP.

Neem inderdaad de nieuwste drivers. Ik dacht dat ze al bij 4.03 of zo waren.

En als dat niet lukt probeer dan eens DScaler. Deze heeft zijn eigen drivers voor BTxxx chips. Dit geldt eigenlijk voor iedereen met problemen met TV-Kaarten. Bij driver of install problemen.

http://www.dscaler.com

Verwijderd

Ik draai al jaren perfect met mijn systeem... :)
In het verleden in ME nog wel eens vastlopers, maar ik draai al tijden W2K en nooit problemen mee.. *D

Het is gewoon een superkaartje, vooral in combinatie met die nieuwste drivers.. (eindelijk ruisonderdrukking).. :9

Download hier de nieuwste drivers. (v5.01)

Suc6.. :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op woensdag 08 mei 2002 15:17 schreef LopeZ het volgende:
move [forum=6] -> [forum=9]
En weer door naar V&B :D

Wanneer hij daar niet op zijn plek is, doe maar weer terug...

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Controleer of ie niet hetzelfde IRQ gebruikt als de videokaart..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1