Freeler uninstallen maar toch niet!?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
M'n pa had eerst op z'n pc freeler staan. Nu hebben we ADSL van xs4all.
Ik heb freeler verwijdert via add/remove programs en alle verbindingen heb ik weggehaald uit inetexplorer.
De instellingen voor Xs4all via de router staan allemaal goed, krijgt ook een goed ip en netwerk werkt, maar als ik inetexplorer opstart dan staat er:
"Microsoft Internet Explorer aangeboden door Freeler"
:( :( :(
Beetje vaag, en hij zegt ook iedere keer dat er geen verbinding is en dan vraagt ie of ik offline wil blijven enzo, maar als ik zeg dat ik toch online ben dan kan ik toch nog op bepaalde sites komen. De download snelheid is trouwens ook erg traag (8kb/sec!?) ook als er niemand anders zit te inetten!
Beetje vaag :? allemaal dus. Iemand idee mhoe ik dat freeler er dan echt uit krijg? via register misschien maar weet nie wat ik daar dan precies moet verwijderen.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

nieuwe IE, en ff een regedit voor die balk, ff zoeken hierzo op GoT, zijn al tientallen topics over geweest, is niet zo gek moeilijk te vinden :)

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
ja ik had al gezocht maar denk ik nie goede trefwoord doe eens een suggestie?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Ik vraag me idd ook af of over dit probleem al een topic is.. Heb de GoT ook al afgezocht maar over dit specifieke probleem niets gevonden

heb nl hetzelfde probleem. Op een win98 systeem heeft de freeler software gestaan, deze is gedeinstalleerd en vervolgens is @home software geinstalleerd.

Nu is het probleem dat bij een aantal pagina's de freeler site ervoor komt waarop staat dat het dns etc anders ingesteld moet worden.

hoe krijg ik dit in vredesnaam weg? heb nagenoeg alles al geprobeert register doorgespit alle geinstalleerde software doorlopen.. noem maar op, geen resultaat

suggesties?

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:39
Zie eerste topic als je op got zoekt naar: "Internet explorer aangeboden door"

(zonder haakjes) Nounou, dat was moeilijk :O

@TS Welk OS eigenlijk? En welke versie IE? En welk ADSL-abbo?

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenG op 29-04-2004 14:44 ]

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JeroenG33 schreef op 29 april 2004 @ 14:41:
Zie eerste topic als je op got zoekt naar: "Internet explorer aangeboden door"

(zonder haakjes) Nounou, dat was moeilijk :O

@TS Welk OS eigenlijk? En welke versie IE? En welk ADSL-abbo?
(Oud topic ;))

Search werkt alleen met kleine letters.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

Korakal

Up up up!

Blijkbaar het register toch niet heel goed doorgespit; het staat er toch echt in!

Zoeken naar 'freeler' of 'aangeboden door freeler'.

:Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.