PlayStation II & omgebouwd !=! Zwart-Wit

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Vriend van * HappyFun ;) heeft dus zijn PlayStation II laten ombouwen..echter heeft ie een tv wat geen NSTS :? :? ondersteund waardoor hij vele [jaja] illegale games niet ondersteund.. gerne geen discussie over legaal/illegaal :)

Gaat erom..die NSTS .. weet iemand of te verhelpen is via... :? of gewoon nieuwe TV :?

En een nieuwe tv --> Staat hier..

Weet iemand of deze dus geen zwart-wit geeft..thanx :)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Je moet een andere kabel gebruiken, was met playstation 1 ook al, ik weet alleen niet welke je zou moeten hebben

Verwijderd

Een SCART RGB kabel..kost zo'n 15 piek.

Btw het is NTSC :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zwart-wit beeld? Das mooi! Want dan ondersteund je TV WEL het NTSC!! Alleen het NTSC kleursignaal snapt ie niet (zoals.. eehh.. bijna alle TV's die in Europa verkrijgbaar zijn). Koop een ScartRGB kabel en je kan alles spelen in kleur. Alleen krijg je dan weer geen kleur bij het afspelen van DVD's. Er zijn ook kabels met een GAME<->DVD switch, zodat je in allebei de gevallen kleur hebt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 13 november 2001 09:16 schreef Creepy het volgende:
Zwart-wit beeld? Das mooi! Want dan ondersteund je TV WEL het NTSC!! Alleen het NTSC kleursignaal snapt ie niet (zoals.. eehh.. bijna alle TV's die in Europa verkrijgbaar zijn). Koop een ScartRGB kabel en je kan alles spelen in kleur. Alleen krijg je dan weer geen kleur bij het afspelen van DVD's. Er zijn ook kabels met een GAME<->DVD switch, zodat je in allebei de gevallen kleur hebt.
Thanx :)
[Bovenstaande ook ;) ]

Maar iemand misschien url waar te kopen die kabel [dus dubbel kleur.. Games <==> DVD :? ]

Defunctus Deo Juvente

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
futurezone in Rotterdam..

Verwijderd

discovery kan je ze wel kopen, vrijwel elke TV zaak, electronica winkel oid
een beetje goeie kost rond de 30

en je beeld schuift een beetje naar rechts ±5mm

• HappyFun
  • Niet online
Heb ff met die vriend gesproken..en kabeltje deed wel ok op andere PlayStation II die was omgebouwd :?
Dus ligt wel aan ze TV dan.. :?

Defunctus Deo Juvente

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 21:13

Dennahz

Life feels like hell should.

ik heb zo'n flikkerend beeld als ik ntsc gamez speel hoe kan dat?

Twitter

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:28

Termy

valt er nog wat te fragge?

omdat Never The Same Colour zuigt :)

misschien is die tv anders zodat ie niet moeilijk doet? kzou iig ff kijke of het met zo'n kabel wel werkt... liever 30 piek voor niks dan 700 piek PS2 voor niks betalen....

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Dennahz

Dennahz

ik heb zo'n kabel ....

Twitter

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 14:13 schreef Goten het volgende:
Kan je helemaal niks zien of is het een beetje wazig?

Als je niks kan zien ondersteunt je tv geen NTSC, sorry.

• Dennahz

Dennahz

minder :( nah ik speel toch bijna nooit met mijn PSX.. btw ik heb een gamecracker (gewoon zo'n code ding) kan je gebackupte games spelen maar lang niet alle klopt dat?

Twitter

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 13 november 2001 14:13 schreef Goten het volgende:
Das dus inderdaad een TV die geen NTSC ondersteunt...

NTSC gebruikt minder beeldlijnen dan PAL. Maar je tv wilt het scherm met PAL opbouwen. Op het moment dat je tv alle beeldlijnen van het doorgegeven NTSC scherm heeft opgebouwd, mist er aan de onderkant een stuk scherm dus. Dit vult je TV op met het VOLGENDE NTSC beeldfragment. Hierna zal je tv met het NTSC fragment waar hij al een deel van had gebruikt, voor een stuk onderkant van het scherm, weer beginnen met een nieuw beeld. etc. etc. etc. etc. etc.

Resultaat: een heel snel rollend beeld, dat lijkt te knipperen.

Oplossing: Nieuwe TV kopen, of een z.g.n. PAL Booster kopen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Weet iemand of deze kabel de ntsc spellen in kleur afspeeld? http://www.dimensionplus.nl/ps2/boxes/game2.asp?pid=360014

edit:

Url klopt niet?! iig de ultimate scart cable van blaze. Dus ff op accessoires klikken in de ps2 sectie

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Verwijderd

Je moet niet de standaard kabel gebruiken. Die onderstuend die chip niet ofzo.

Koop gewoon voor een paar 10-tjes die Scart kabel en je heb kleur + kleine verschuiving. Bedenk ook dat de PS2 redelijk nieuw is en dat de chips mayb nog niet optimaal zijn. Er zijn vast wel andere soorten chips, waar de ene kabel wel kleur geeft en de andere niet.

Hoe je de goeie scart kabel haalt? geen idee, kwestie van geluk. Gewoon de duurtste, is meestal ook de beste

suc7
Pagina: 1