Toon posts:

powersave = vastlopen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer loopt vast als ie net in de powersave mode springt. Ten minste dat is wat ik er van denk. Zolang ik bezig ben achter mijn pc, gebeurd er niets, dan blijft ie het perfect doen. Ik hoef alleen maar mijn muis te blijven bewegen en hij loopt niet vast.

Maar als ie nu ongeveer tien minuten niets doet dan loopt ie standaard vast. Erg vaag. Ik heb alle powersave instellingen al helemaal uitgezet maar nog steeds geen resultaat. het is net alsof er ergens een hidden energie save iets aanspringt waardoor ie vast loopt.

Het bizarre is dat ie het nooit gedaan heeft. Nu heb ik wel XP geinstalleerd en wat hardware veranderd. Dus uiteraard kan het zijn dat het hier in zit. Ik heb XP al opnieuw geinstalleerd en de hardware al flink verwisseld maar geen resultaat.

Iemand een idee waar het uiteindelijk aan kan liggen? Iemand die ook dit probleem eens gehad heeft?

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Heb je in het bios ook al alles uitgezet?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Topicstarter
yep alle mogelijke powersave instellingen heb ik al een keer uitgezet. Ook in mijn bios idd. Maar helaas ook dat had geen effect.

Verwijderd

vaag probleem, bij loopt ie gewoon goed.
Al ga kom ik na 4 uur terug dan doet ie het nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog even lopen zoeken of er ergens nog instellingen stonden die te maken hebben met powersaves oid. Maar er is echt niets meer te vinden. Zou het hier wel mee te maken hebben of is het gewoon iets wat XP bij mij veroorzaakt. Of is het uiteindelijk toch iets hardwarematigs? Maar dan is het nog steeds vreemd natuurlijk dat hij niet vastloopt als ik gewoon bezig ben achter mijn pc...