UT teamsay bug?

Pagina: 1
Acties:

• r.e.n
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist een potje UT CTF gespeeld, sta ik daar bij die rode vlag in map "November" (door buis heen), zeg ik d.mv. teamsay dat er ff wat gasten moeten komen... Krijg ik van het andere team opmerkingen hahaha-hihiho-wat-ben-jij-dom. (wat zitten er toch ook een eikels tussen...)
Zij konden dus gewoon mijn message ook lezen.
Nou heb ik eens bekeken, en blijkt dat teamsay halverwege die buis omslaat in -laat ik zeggen- normale say. Je ziet dan bij de message ook niet meer in welke locatie je bevindt (wat je alleen ziet bij teamsay).

Een van jullie bekend hiermee? Dank U

:z...

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Is niet waar. Er staat alleen geen locatie achter je naam. TeamSay werkt gewoon, dus je zal waarschijnlijk per ongeluk geen TeamSay maar Say gebruikt hebben ofzo...

Zelfde geldt voor bijv. Dreary bij de 2 flagrooms.

• r.e.n
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
thx voor je reply, ik ga het toch nog eens een keer testen, kijken of ik dan weer leuke antwoorden krijg van het andere team (8>

Verwijderd

Ze zouden gewoon wel een jongen bij jouw team hebben die het ff heeft gezegd

Verwijderd

Heuh, kan iemand dit prob ook oplossen, al eens eerder op GoT gepost maar geen suc6:

Dit staat in mijn User.ini:
NumPad5=SwitchWeapon 5 |TeamSay Get my PulseGun | ThrowWeapon PulseGun
Maar nu gooit ie dus gewoon het wapen wat je eerst had weg. Hoe verander ik dit??
Kan je ergens een wait functie inbouwen :?

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
Op dinsdag 13 november 2001 22:19 schreef jbalk het volgende:
Heuh, kan iemand dit prob ook oplossen, al eens eerder op GoT gepost maar geen suc6:

Dit staat in mijn User.ini:
NumPad5=SwitchWeapon 5 |TeamSay Get my PulseGun | ThrowWeapon PulseGun
Maar nu gooit ie dus gewoon het wapen wat je eerst had weg. Hoe verander ik dit??
Kan je ergens een wait functie inbouwen :?
voor dit probleem heb ik in je topic het antwoord al gegeven, maar dan moet je die natuurlijk wel lezen...
Pagina: 1