Ik heb sinds enige tijd een Vox Delta als ISDN-tostel (direct op mijn NT1 hangend). Sinds ik het toestel geupgrade heb naar versie 0.18, hangt het toestel echt op de vreemste tijden ... Ik kan gewoon gebeld worden op het toestel, dus het is niet het probleem zoals iemand hier had.
Zoals net ook, werd wakker, zie twee lampjes op het toestel branden. Dus ik kijken, ding weer gecrashed
Kijk ik naar de tijd, staat er in het display 23.38 uur. De keer ervoor was hij gecrashed om 05.13 uur.
Dus ik opnieuw de NIEUWSTE software-versie gedownload via de telefoon, krijg ik de melding dat de update succesvol is uitgevoerd. Ga ik kijken welke software-versie ik nu heb, is het weer de oorspronkelijke 0.15
Weet iemand hier iets meer vanaf, of heb ik gewoon de twijfelachtige eer gehad om gelekte firmware van KPN te hebben gebruikt?
Zoals net ook, werd wakker, zie twee lampjes op het toestel branden. Dus ik kijken, ding weer gecrashed
Dus ik opnieuw de NIEUWSTE software-versie gedownload via de telefoon, krijg ik de melding dat de update succesvol is uitgevoerd. Ga ik kijken welke software-versie ik nu heb, is het weer de oorspronkelijke 0.15
Weet iemand hier iets meer vanaf, of heb ik gewoon de twijfelachtige eer gehad om gelekte firmware van KPN te hebben gebruikt?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2