[ISDN] Vox Delta

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Topicstarter
Ik heb sinds enige tijd een Vox Delta als ISDN-tostel (direct op mijn NT1 hangend). Sinds ik het toestel geupgrade heb naar versie 0.18, hangt het toestel echt op de vreemste tijden ... Ik kan gewoon gebeld worden op het toestel, dus het is niet het probleem zoals iemand hier had.

Zoals net ook, werd wakker, zie twee lampjes op het toestel branden. Dus ik kijken, ding weer gecrashed :( Kijk ik naar de tijd, staat er in het display 23.38 uur. De keer ervoor was hij gecrashed om 05.13 uur.

Dus ik opnieuw de NIEUWSTE software-versie gedownload via de telefoon, krijg ik de melding dat de update succesvol is uitgevoerd. Ga ik kijken welke software-versie ik nu heb, is het weer de oorspronkelijke 0.15

Weet iemand hier iets meer vanaf, of heb ik gewoon de twijfelachtige eer gehad om gelekte firmware van KPN te hebben gebruikt?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

ik heb een zelfde toestel, ook diverse bugs, ik kan niet eens de software updaten omdat dit _altijd_ mislukt... (welk telenr gebruik je voor te updaten?)

de oplossing is gewoon de kpn bellen denk ik, hoewel ik me afvraag in hoeverre ze je ermee kunnen helpen..

voortaan zou ik gaan voor een tiptel app, ik heb nl ook een tiptel 192, ook buggy, maar die kun je zelf updaten via nieuwe firmware op de site van tiptel, bovendien is de helpdesk van tiptel vele male beter dan die van kpn.

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 10:39 schreef Kertje het volgende:
(welk telenr gebruik je voor te updaten?)
040 2961418

Ik heb KPN gebeld, en ik ga er morgen even mee langs een winkel, en dan wordt hij vervangen. Het vage is, dat hij het alleen heeft wanneer ik de datum + tijd ingesteld heb; nu (na reboot, stroomloos kwartiertje, etc) houd hij het goed uit.

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 18:32 schreef Peerke het volgende:

[..]

040 2961418

Ik heb KPN gebeld, en ik ga er morgen even mee langs een winkel, en dan wordt hij vervangen. Het vage is, dat hij het alleen heeft wanneer ik de datum + tijd ingesteld heb; nu (na reboot, stroomloos kwartiertje, etc) houd hij het goed uit.
de vox delta doet toch zelf de tijd instellen ?

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 19:27 schreef Kertje het volgende:

[..]

de vox delta doet toch zelf de tijd instellen ?
Volgens de handleiding wel ja, maar in de praktijk niet ... :)

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

uhm is dat geen instelling? bij mij gebeurd dit nl wel
Pagina: 1