Toon posts:

BOOTDISK

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
I really need it, al de files van een Win 95 of 98 bootdisk (of eventueel dos), niet in een EXE-file, want die vragen toch achter een diskette, en ik heb geen diskette drive, dus ik zoek al de files om deze op een 2de HD te zetten om op te starten in ms-dos modus indien ik mijn 1ste HD afkoppel.
!! ASAP !!
joskex@hotmail.com of wbac3185@wanadoo.be

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Gewoon vanuit de DOS prompt in Windows
"SYS D:" uitvoeren, zet ie de systeem bestanden over.
Kan je gewoon uit de \WINDOWS\COMMAND Directory de nodige DOS tooltjes copiereen naar de andere harddisk.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat je met FDISK geen partitie actief kan maken op een 2e harddisk, wat wel nodig is om ervan op te kunnen starten.

Veel Succes

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 02:46 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Gewoon vanuit de DOS prompt in Windows
"SYS D:" uitvoeren, zet ie de systeem bestanden over.
Kan je gewoon uit de \WINDOWS\COMMAND Directory de nodige DOS tooltjes copiereen naar de andere harddisk.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat je met FDISK geen partitie actief kan maken op een 2e harddisk, wat wel nodig is om ervan op te kunnen starten.

Veel Succes
het probleem is: ik draai Windows XP, en kan geen bootdisk maken onder de dos prompt, kan iemand dit voor mij doen, en al de files doorsturen ? dank bij voorbaat
('t is een 2de HD waar ik het op wil doen, dan koppel ik de 1ste even af)

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

in dat geval moet je even kijken op http://www.bootdisk.com . (die URL bestaat dus echt)

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 02:53 schreef GoGoHaRrY het volgende:
in dat geval moet je even kijken op http://www.bootdisk.com . (die URL bestaat dus echt)
hierbij kan ik enkel bootdisks maken op een floppy drive, en ik heb namelijk geen floppydrive :? |:(
kunt u dit voor mij doen en al de files appart doorsturen?
dank bij voorbaat

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

heb je ze al? anders wil ik ze wel ff dooricqen... 133575786 duz ik hoor het wel...

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit gaat over software en hoort dus niet in HA

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.