Chello en windows NT 4.0 WS

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Net geprobeerd een router PC aan een Chello verbinding te hangen, rare is dat zodra ik de 3com PCI kaart over zet hij geen IP krijgt: DHCP timed out.

Het hele spul loopt nu op een PC met win XP, werkt daar ook prima. Kaart eruit, in de andere PC (P75 met winnt 4.0 WS SP5) en niets... Lampjes branden, (NIC doet ook data senden, alleen ontvangt ie niets) kabels zijn ok maar geen respons van de DHCP server.

Heb nog niet echt alles geprobeerd (morgen weer) maar waar moet ik allemaal op letten bij een Chello netwerk. Is de computer naam nog van enig belang voor de DHCP server of zou het ding met het juiste MAC adres gewoon altijd een IP moeten krijgen?

de betaler vervuilt

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Kan aan je kabelmodem liggen maar ik denk dat je hem een keer moet release'n en dan weer aanvragen.

Ik dat met ipconfig /release en dan ipconfig /renew
Misschien doet ie het dan?

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 03:06 schreef MRic3 het volgende:
Kan aan je kabelmodem liggen maar ik denk dat je hem een keer moet release'n en dan weer aanvragen.

Ik dat met ipconfig /release en dan ipconfig /renew
Misschien doet ie het dan?
Zal hem eerst een release geven vanaf die XP bak, dan ombouwen en met het opnieuw opstarten zou hij toch een IP moeten krijgen.... Zal deze week nog eens proberen.

de betaler vervuilt