Kijk naar mijn webicon....maaruhh...nou vraag ik me af of hij werkt...
edit:
voor de mensen met webicons uit:
edit:
voor de mensen met webicons uit:
Hee, hij kloptOp dinsdag 13 november 2001 02:01 schreef B-Top het volgende:
Kijk naar mijn webicon....maaruhh...nou vraag ik me af of hij werkt...
"You're only as good, as what you did last week."
*insert signature here
MM generator (developer) met asp.....Op dinsdag 13 november 2001 02:30 schreef oh,when? het volgende:
aan de topic titel te zien, flash generator, of flashgen, of jegnerator, of swiftgenerator, of flash turbine? bukoo objects maybe?
please..enlighten us...
( of is het gewoon simpel een gif generaten via image library?)
zal ik dan een freeware versie van je icoon makenOp dinsdag 13 november 2001 02:32 schreef B-Top het volgende:
[..]
MM generator (developer) met asp.....
Op dinsdag 13 november 2001 02:37 schreef oh,when? het volgende:
[..]
zal ik dan een freeware versie van je icoon maken
nog geen enkeleOp dinsdag 13 november 2001 02:38 schreef B-Top het volgende:
[..]
erm? wat doet zowiezo swt->gif naast mm generator?
hmm...tis alweer een tijdje geleden dat ik met MM Generator heb gewerkt. Kun je nog steeds iets doen als het volgende?Op dinsdag 13 november 2001 02:45 schreef B-Top het volgende:
In iedergeval, hij doet ut
dat zou echt tof zijn!Op dinsdag 13 november 2001 03:00 schreef B-Top het volgende:
Kan je wel een keer access geven?
you've got new mail!Op dinsdag 13 november 2001 03:06 schreef B-Top het volgende:
mail maar...
you've got new mail ( again )Op dinsdag 13 november 2001 03:12 schreef B-Top het volgende:
ermm...op mijn werk ja...wag ff...ik mail jouw wel..
Generator online editie maakt flashfilms met dynamische content...Op dinsdag 13 november 2001 03:16 schreef Obi het volgende:
Maar wat doet dat 'generator' dan precies? Wat moet ik mij dat proggie (?) voorstellen?
Macromedia Generator 2 is een serverside applicatie, die Flash files kan genereren. Het werkt met zogenaamde templates ( .swt files ) die op zijn beurt weer objecten bevatten. Zo zijn er verschillende objecten ( imageobjecten, grafiekobjecten en textobjecten ) die allemaal dynamisch ingevuld kunnen worden, zo kan externe data worden gebruikt en hier een SWF file gemaakt van worden.Op dinsdag 13 november 2001 03:16 schreef Obi het volgende:
Maar wat doet dat 'generator' dan precies? Wat moet ik mij dat proggie (?) voorstellen?
Bij lange na natuurlijk niet de enige, zie oh, When? zijn post...Op dinsdag 13 november 2001 08:24 schreef cutter het volgende:
http://www.swift-tools.com/swift-generator.html
dit is het betaalbare alternatief.
Don't want to spoil your game, maar heb dit al eerder gezien op GoT, geen idee van wie en hoe maar het is al eens gedaanOp dinsdag 13 november 2001 02:48 schreef B-Top het volgende:
[..]
Maar daarnaast, volgens mij ben ik de eerste met zo'n icoon...
Jammer....moet ik weer wat anders bedenken....iets van het weerbericht ofzo...Op dinsdag 13 november 2001 08:45 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Don't want to spoil your game, maar heb dit al eerder gezien op GoT, geen idee van wie en hoe maar het is al eens gedaan
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Grmbl dat wilde ik ook nog gaan doen.......maar goed jij bent eerderOp dinsdag 13 november 2001 09:00 schreef B-Top het volgende:
Dat word een weer bericht.
Het oneindige X 0
Idd.. in /38 zitten een hoop mensen die zoiets hebben. eamelink heeft geloof ik IP, OS en browser in z'n icon, en ik meen dat chem ook zoiets heeft (of had).Op dinsdag 13 november 2001 08:45 schreef DeFeCt het volgende:
Don't want to spoil your game, maar heb dit al eerder gezien op GoT, geen idee van wie en hoe maar het is al eens gedaan
Verwijderd
Ik wil wel de stand van de Apple aandelen in me iconOp dinsdag 13 november 2001 12:25 schreef B-Top het volgende:
Erm....wat dachten we dan van....file informatie? Beurskoersen? Of random gotters webcams? of zomaar een plaatje......of een plaatje related aan het topic ... die's wel leuk..
ook al gedaan (zowel in sig als in webicon)Op dinsdag 13 november 2001 08:47 schreef B-Top het volgende:
[..]
Jammer....moet ik weer wat anders bedenken....iets van het weerbericht ofzo...
slecht idee (1e bestaat al, 2e is saai)Op dinsdag 13 november 2001 12:25 schreef B-Top het volgende:
Erm....wat dachten we dan van....file informatie? Beurskoersen?
moeilijk te maken volgens mij, wel een goed ideeOf random gotters webcams?
of zomaar een plaatje......
dies idd cool, en volgens mij niet eens zo heel moeilijk te maken:of een plaatje related aan het topic ... die's wel leuk..
Als TMF een playlist heeft, dan is het erg makkelijk. SkyRadio heeft dat in ieder geval wel, dat zou geen probleem moeten zijn.Op dinsdag 13 november 2001 13:22 schreef cutter het volgende:
ff een moeilijke: icoon met welke clip is er nu op TMF.
Ik zou je een held vinden als je dat zou lukkenOp dinsdag 13 november 2001 13:48 schreef B-Top het volgende:
Da's wel een leuk idee, en is ook goed te doen hoor...
TV kaart in Server...laten capturen met webcam software....en genereren naar 60x60 met Generator....
Verwijderd
ik zou um ook liever van MTV willenOp dinsdag 13 november 2001 13:56 schreef B-Top het volgende:
hou alleen niet zo van tmf
Verwijderd
Volgens mij kan ASP-image een klembord in je afbeelding plakken. Zodra je dan een progamma als hypersnap of iets dergelijks scheduled om een screenshot te maken, met het TV venster steeds op dezelfde plaats kan dit heel simpel uitgelezen worden. Maar wie heeft er nu een server met Tv-KaartOp dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ik zou je een held vinden als je dat zou lukken
TV-kaart in server: okay
Capturen: okay
Capturen met webcam-software: huh?
Capture met ASP/PHP aanspreken: huh?
60x60 genereren: okay
Zal uhm vanavond ff maken...is echt niet moeilijk...Op dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ik zou je een held vinden als je dat zou lukken
TV-kaart in server: okay
Capturen: okay
Capturen met webcam-software: huh?
Capture met ASP/PHP aanspreken: huh?
60x60 genereren: okay
Ben dus erg benieuwd naar hoe je die screendump precies zou maken.. alles is mogelijk, maar met simpele tools wordt dit wel erg lastig vrees ik...
Dit is pas omslachtig...Op dinsdag 13 november 2001 14:29 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Volgens mij kan ASP-image een klembord in je afbeelding plakken. Zodra je dan een progamma als hypersnap of iets dergelijks scheduled om een screenshot te maken, met het TV venster steeds op dezelfde plaats kan dit heel simpel uitgelezen worden. Maar wie heeft er nu een server met Tv-Kaart![]()
...
Maar wordt dit dan een screendump die getriggerd wordt door je ASP-code, of een screendump die automagisch (bijvoorbeeld) elke minuut gemaakt wordt? In dat geval wordt het inderdaad een heel stuk makkelijker.Op dinsdag 13 november 2001 14:29 schreef B-Top het volgende:
Zal uhm vanavond ff maken...is echt niet moeilijk...
Offline generator en maybe even webcam snap laten triggeren door aspexec.Op dinsdag 13 november 2001 14:32 schreef Pelle het volgende:
[..]
Maar wordt dit dan een screendump die getriggerd wordt door je ASP-code, of een screendump die automagisch (bijvoorbeeld) elke minuut gemaakt wordt? In dat geval wordt het inderdaad een heel stuk makkelijker.
Op dinsdag 13 november 2001 14:29 schreef B-Top het volgende:
Generator is niet zo'n simpele
[..]
Zal uhm vanavond ff maken...is echt niet moeilijk...
Verwijderd
obi.Op dinsdag 13 november 2001 02:14 schreef Obi het volgende:
[..]
Heb er al vaker vragen over gehad, nu voor het eerst van een vrouwOp dinsdag 13 november 2001 17:28 schreef Lotte het volgende:
[..]
obi.
wie is die babe in jouw icoon?
Hoe breng ik dit niet-vrouw-onvriendelijk...Op dinsdag 13 november 2001 19:56 schreef Obi het volgende:
[..]
Heb er al vaker vragen over gehad, nu voor het eerst van een vrouw
Het zijn twee zusjes, waarmee ik een afsnijroute zocht in de Music Hall Amsterdam tijdens een feestje ('t was best druk binnen).
Hopla
???wadoyamien?Op dinsdag 13 november 2001 15:30 schreef nelis het volgende:
[..]
![]()
/me snakt naar adem
dat ik het erg knap vindt als je dat voor elkaar krijgtOp dinsdag 13 november 2001 22:13 schreef B-Top het volgende:
[..]
???wadoyamien?
Verwijderd
aha.Op dinsdag 13 november 2001 19:56 schreef Obi het volgende:
[..]
Heb er al vaker vragen over gehad, nu voor het eerst van een vrouw
Het zijn twee zusjes, waarmee ik een afsnijroute zocht in de Music Hall Amsterdam tijdens een feestje ('t was best druk binnen).
Hopla
Dat is correct.Op dinsdag 13 november 2001 22:39 schreef Lotte het volgende:
[..]
aha.
ze zijn niet lelijk.
Is meer oranje, maar ja... Dat zijn alle muren aan de binnenkant van de isolatiewanden in de HMH.mooie muur ook (die rooie)
Jajaedit: gut en ze praten ook nog zie ik net.
Verwijderd
Verwijderd
bruut!Op dinsdag 13 november 2001 23:13 schreef denki_akira het volgende:
dit topic gaat best wel de kant op van (P&)W
(/14) /38
of ben ik nou n zeikerd
maar dat icon over t topic is een errug bruut id..
zullen we maar met z'n allen zo'n icon nemen?
dat zou wel n brute aktie zijn
Ben vanavond ff niet bezig geweestt.....Op dinsdag 13 november 2001 22:24 schreef nelis het volgende:
[..]
dat ik het erg knap vindt als je dat voor elkaar krijgt
Verwijderd
tijdelijk stopwoordjeOp dinsdag 13 november 2001 23:44 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
bruut!
Verwijderd
Zullen we eerst ff lijst moeten maken met type icons die nodig zijn, over welke onderwerpen met welke woorden bedoel ik dan.Op woensdag 14 november 2001 00:07 schreef B-Top het volgende:
Is wel te realiseren, als we af gaan van dit : [flash][photoshop] soort topics....
wie designt de icons?
ik maak het script wel...moeten we alleen nog een fatsoenlijke asp hoster hebben..
Verwijderd
ik wil icons maken als mensen daar geen beswaar tegen hebbenOp woensdag 14 november 2001 00:07 schreef B-Top het volgende:
[..]
Is wel te realiseren, als we af gaan van dit : [flash][photoshop] soort topics....
wie designt de icons?
ik maak het script wel...moeten we alleen nog een fatsoenlijke asp hoster hebben..
Stoer; Marduq
Als je doelt op die van mij, dan bedanktOp woensdag 14 november 2001 02:15 schreef XangadiX het volgende:
ik heb hem gezien; hij werkt EN hij is cool
Cool, maar ik heb je icon echt geen 700 keer gezien.Op woensdag 14 november 2001 02:14 schreef Pelle het volgende:
* Pelle is ook maar eens bezig geweest
Ik niet met Flash-meuk, maar gewoon primitief met PHP, GD, cookies & een textfile
Zie m'n icon of anders hieronder:
[afbeelding]
Ben al blij zat dat ik dit voor elkaar kreeg (rechtsboven het aantal keer dat jij m'n icon gezien hebt, rechtsonder het totaal aantal keren dat hij geviewd is) op die brakke f2s-server. Zal er als ik tijd heb een mysql-dbtje aanhangen om te kijken in welk forum die icon het meest wordt geviewd, en gemiddelden te berekenen enzo...
Nee jij niet, maar met de overige tweakertjes erbij kom je wel op zo'n aantal.Op woensdag 14 november 2001 11:15 schreef B-Top het volgende:
Cool, maar ik heb je icon echt geen 700 keer gezien.
Verwijderd
ach, 't is nog vroegOp woensdag 14 november 2001 11:44 schreef JayAnzee het volgende:
edit:
..duh!niet goed gelezen
Oh, ik dacht dat het individueel per user wasOp woensdag 14 november 2001 11:17 schreef Pelle het volgende:
[..]
Nee jij niet, maar met de overige tweakertjes erbij kom je wel op zo'n aantal.
Ja, dat staat dus rechtsboven (als je cookiesettings goed staan tenminste).Op woensdag 14 november 2001 11:50 schreef B-Top het volgende:
Oh, ik dacht dat het individueel per user was
Verwijderd
[fireworks]Op woensdag 14 november 2001 00:19 schreef B-Top het volgende:
Begint langzaam als een leuke coop te klinken iedereen een icon in een bepaalde huistijl?
....erm topics:
[flash]
[photoshop]
[3d]
[html]
[javascript]
just my 2 cents..
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| [html] [dhtml] [javascript] [JS] [css] [flash] [photoshop] [fireworks] [cms] [xml] [3d] |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [quark] [netscape] [freehand] [illustrator] [max] [maya] [lightwave] [terragen] [bryce] |
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| [html] [dhtml] [javascript] [JS] [css] [flash] [photoshop] [fireworks] [cms] [xml] [3d] [quark] [netscape] [freehand] [illustrator] [max] [maya] [lightwave] [terragen] [bryce] |
Verwijderd
andere was beter IMHOOp woensdag 14 november 2001 22:13 schreef B-Top het volgende:
Of beter nog, dat we kunnen voten over de waarde van het topiczo van iedereen een icon met een EEN erin.