Beste tweakers
, nadat ik een tijdlang van ramp en tegenspoed gespaard ben gebleven, sloeg vorige week het noodlot opnieuw toe in mijn feilloos
gemodde case...
Mijn pentium III, die steeds feilloos heeft gewerkt op 700 Meggies heeft plots de doek in de ring geworpen en draait nu nog maximum 450!!!
De lul!
OK, ik ben zelf ook een lamzak
maar dat wil niet zeggen dat mijn compie dat ook moet worden!!! 
Ik heb al verscheidene keren mijn IRQ's nagekeken en alles lijkt in orde. Ook de FSB is op en top in orde.
De tempies zijn dankzij mijn zelfgebouwd en tevens onovertroffen koelingssyteem
nooit te hoog geweest.
Ik heb met andere woorden steeds met zorg mijn compie behandeld (behalve die ene keer dat ik zijn MoBo bijna in gruzzelementen gedremeld heb...
), en nooit heeft ie zijn dankbaarheid betuigd! 
Wat moet ik met deze halfverlamde proc???
Ik wilde 'm namelijk net volgende week overclocken tot 950...
Nog even dit: voor jullie gaan flamen enzo wil ik ff zeggen dat ik de FAQ heb gelezen en de search heb gebruikt...
Mijn pentium III, die steeds feilloos heeft gewerkt op 700 Meggies heeft plots de doek in de ring geworpen en draait nu nog maximum 450!!!
OK, ik ben zelf ook een lamzak
Ik heb al verscheidene keren mijn IRQ's nagekeken en alles lijkt in orde. Ook de FSB is op en top in orde.
De tempies zijn dankzij mijn zelfgebouwd en tevens onovertroffen koelingssyteem
Ik heb met andere woorden steeds met zorg mijn compie behandeld (behalve die ene keer dat ik zijn MoBo bijna in gruzzelementen gedremeld heb...
Wat moet ik met deze halfverlamde proc???
Ik wilde 'm namelijk net volgende week overclocken tot 950...
Nog even dit: voor jullie gaan flamen enzo wil ik ff zeggen dat ik de FAQ heb gelezen en de search heb gebruikt...