Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat onderstaand quote ook nog geldt:
Ook het klikken op een/je nick (in een topic) doet ook wat het hoort te doen
Zoeken op username en topicstarer lukt mij idd ook niet. Op onderwerp en/of inhoud welOp maandag 05 november 2001 23:08 schreef Femme het volgende:
De active topics doen het weer en de search is gedeeltelijk bruikbaar. Er kan niet gezocht worden op username/topicstarter en in SG, NSTM, HK en de private forums.
Ook het klikken op een/je nick (in een topic) doet ook wat het hoort te doen
Dan moeten ze dat erbij zetten, of de usernames unclickable maken.
Ik studeer niet, dus ik maak graag efficient gebruik van het internet
Ik studeer niet, dus ik maak graag efficient gebruik van het internet
Canon EOS | DJI M2P
Ik studeer ook niet 
En het staat erbij. Jij ging er alleen vanuit dat de laatste reactie in die draad de vorige 'ophief'. Dat blijkt dus niet waar te zijn.
Aangezien ikzelf niet de exacte status ken, ga ik daar ook geen uitpraak (in het Mededelingenforum) over doen.
En het staat erbij. Jij ging er alleen vanuit dat de laatste reactie in die draad de vorige 'ophief'. Dat blijkt dus niet waar te zijn.
Aangezien ikzelf niet de exacte status ken, ga ik daar ook geen uitpraak (in het Mededelingenforum) over doen.
Het bericht klopt gewoon niet, er kan wel gezoch worden op username, maar niet in combinatie met een forum
Canon EOS | DJI M2P
Ik maak graag efficient gebruik van een centraal topic.Op dinsdag 13 november 2001 01:47 schreef Arjan_A het volgende:
Dan moeten ze dat erbij zetten, of de usernames unclickable maken.
Ik studeer niet, dus ik maak graag efficient gebruik van het internet![]()
![]()
Ga daar liever ook in verder
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()