Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ff in je BIOS checken.... Hij moet op de mode staan waar de BIOS default op staat
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
marre that's life
ik bedoel waarom officieel als het onofficieel werkt
\0/
Zullen we eens de vrouwen gaan modden / tweakenOp dinsdag 13 november 2001 09:31 schreef Drama het volgende:
Ja mijn vriendin doet ook wel eens vaag maar dat heb je eens in de 4 weken
Ik heb alles allang gecheckt wat betreft BIOS e.d., anders had ie het gewoon helemaal niet gedaan.
[MIKE MODE]
PS wat vriendinnen betreft, daar hebben ze al de beste mod voor uitgevonden die er bestaat. Hij heet "De Pil" en is bij elke appotheker te krijgen.
En nu komt het, als je vriendin nou gewoon doorgaat met slikken, en niet quasi verplicht braaf elke maand stopt, dan wordt ze voorlopig niet meer ongesteld!!!! HET IS WERKELIJK ONGELOVELIJK!!!!
[/MIKE MODE]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
- D'r zit toch een foutje in de kabelverbinding (waarschijnlijk in de 'databus')
- Er onstaat storing door de 'lange' kabel.
Dus nog maar eens nameten, zou ik zo zeggen... en anders zou je je kabel eens kunnen inpakken in aluminiumfolie, verbinden met aarde (pas op voor sluitingen) en kijken of dat helpt.
Verwijderd
Ik heb voor mp3-car projectje,zelfde gedaan
bandkabel (moederbord) -< parallel kabel 5m! -> draadjes
gaat goed bij mij!
Dat was dus ook mijn eerste gedachte, maar de kabel meet goed door (dus volledig aangekoppeld heb ik netje 1:1 verbinding, zonder weerstand (dus slechte contacten kunnen het ook niet zijn).Op dinsdag 13 november 2001 13:47 schreef AcouSE het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar als je zonder kabel geen problemen hebt, en met kabel wel... -> Dan moet het wel een probleem met de kabel zijnof zie ik wat over het hoofd?
Over het doormeten met een scoop, ik heb zelf het vermoeden dat ik een probleem heb met de timing. Er komt wel signaal door, maar dat veroorzaakt meestal alleen maar rotzooi...
Een ander vermoeden wat ik heb is, dat misschien dit moederbord een te lage spanning geeft op de parallelpoort, en dat er dus net teveel signaal al verloren gaat in de 2 meter dat de kabel lang is....
Het weirde is dus dat alles wel werkt op een andere pc. het enige verschil is 1 kabeltje die (normaal gesproken) tussen moederbord en achterkant pc zit, maar hier heb ik ook al een andere voor geprobeerd, en het probleem bleef (de pin layout is goed, heb ik nog nagemeten/gecontroleerd). Het lijkt me dus stug dat het in slechte contacten zit...
Daarom nogmaals HELP!!!!
Nederlander in België
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Nederlander in België
Je kunt vrouwen ook op een andere manier modden: Plastisch chirurgOp dinsdag 13 november 2001 12:08 schreef deepbass909 het volgende:
[MIKE MODE]
PS wat vriendinnen betreft, daar hebben ze al de beste mod voor uitgevonden die er bestaat. Hij heet "De Pil" en is bij elke appotheker te krijgen.
En nu komt het, als je vriendin nou gewoon doorgaat met slikken, en niet quasi verplicht braaf elke maand stopt, dan wordt ze voorlopig niet meer ongesteld!!!! HET IS WERKELIJK ONGELOVELIJK!!!!
[/MIKE MODE]
[ontopic]
Zijn die kabels wel goed doorvebonden: pin 1 op ene kant ook pin 1 op andere kant?
[/ontopic]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
10 11 12 13 14 15
: : : : : : : : : etc.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Nu werkt het perfect. Toch bedankt voor jullie reacties!
Nederlander in België