Drivers voor VideoHighway Extreme (XP)

Pagina: 1
Acties:

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 19:44

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb net een TV-kaart gekregen van m'n huisbaas omdat die hem niet gebruikte. Probleem is alleen dat ik er geen drivers voor kan vinden. De drivers op de CD wil Windows XP niet hebben en de site van de fabrikant is down :(
(www.aimslab.com, hele domein is nogal weg zegmaar)

Is er iemand die drivers voor deze kaart weet te vinden?
Ik heb dus drivers nodig voor onder windows XP voor de volgende kaart:
VideoHighway Extreme TV-kaart van Aimslabs

tnx :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Hmm, ok... heb net ontdekt dat Aimslab failliet is :(
Dit zal dus wel een moeilijk verhaal worden. Ik me helemaal leip gezocht op internet, maar kan het écht niet vinden.
Niemand die weet hoe ik dit ding onder XP aan de praat ga krijgen?? Please? :'(

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:34
Hier staat wat info over de driver te installeren onder Win2k, zou vast ook wel onder XP moeten werken...

http://www.geocities.com/amethman/help.html#T5

Ik zoek nog wel fftjes verder voor je...

Pvouput live

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Die site had ik ook al gevonden, maar helaas bieden de daar gevonden files geen goede oplossing. :(

Ik begin een beetje moedeloos te worden. Er zijn neem ik aan geen echte XP/2000 drivers voor de kaart gemaakt, omdat het bedrijf voor die tijd al failliet was.
Ik heb wel wat drivers gevonden, die eigenlijk niet voor deze kaart gemaakt zijn. Het schijnt wel een beetje te werken, maar ik heb nog geen beeld kunnen verkrijgen.

Als het echt niet anders kan zal het wel uitdraaien op het maken van een dual-boot systeem, met een W98 alleen voor de TV-kaart. Geen echt lekkere oplossing natuurlijk :(

edit:

Ik ben er uit, denk ik.
Hier is de site van een bedrijf dat de activiteiten van Aimslabs heeft overgenomen. Ze hebben ook een klein stukje support voor de VideoHighway Extreme, en hun NT-driver lijkt te werken voor XP. :)

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:45

Johnny E

Dôh !!

Kijk eens wat voor chip er op zit, is het een connexant dan kan ik je de reference drivers icm borg tv aanbevelen.

Specs!