Internet-sharing met Sygate

Pagina: 1
Acties:

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Hallo,

Ik heb nu net mijn internet abonnement verandert naar Casema Broadband. Nu is mijn snelheid max 50 kb/s, dit zou echter nog wel sneller moeten kunnen (+- 70 kb/s). Nu gebruik ik als internet-sharing programma Sygate, op een server, P100. Ik hoorde echter van iemand dat het niet verstandig is Sygate te gebruiken, of als je het gebruikt het te deinstalleren en na de verbinding te hebben te installeren. Weet iemand hoe de verbinding sneller kan gaan?

Alvast bedankt voor antwoord,

Rudolf

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Verwijderd

Sygate is gewoon langzaam (ik spreek uit ervaring). Je kan in ieder geval beter winroute op die bak zetten en anders een oude server maken met Freesco erop, dat is al een hele verademing :)

Verwijderd

Sygate traag :? Noem je 500 kb/s traag?? Sygate loopt als 'n speer hier :)

Verwijderd

Ja er zijn proggies die sneller werken, als je een dikke verbinding hebt zal het je misschien niet zoveel uitmaken maar als je een gewone kabel of telefoonaansluiting hebt denk ik wel.

Verwijderd

Maar ik ga binnenkort wel 'n FreeSCO router opzetten. Vooral omdat je dan niet meer die Sygate clients hoeft te installeren. De clients denken dan dat ze direct op Internet zitten :) (of zoiets)

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:09 schreef Spor het volgende:
Maar ik ga binnenkort wel 'n FreeSCO router opzetten. Vooral omdat je dan niet meer die Sygate clients hoeft te installeren. De clients denken dan dat ze direct op Internet zitten :) (of zoiets)
Sygate clients hoef je niet te installeren hoor, tenminste deed ik vroeger nooit was toch gewoon kwestie van goede dns en gateway invullen en vaste ip adressen?

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:10 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]

Sygate clients hoef je niet te installeren hoor, tenminste deed ik vroeger nooit was toch gewoon kwestie van goede dns en gateway invullen en vaste ip adressen?
Nope ... werkt dus echt niet hoor. Als ik de client niet heb gestart dan kom ik echt niet het Internet op. Ook als de Sygate-server niet gestart is (ik bedoel dat de "Play"-knop van Sygate niet aanstaat op de server) dan doet ie 't niet.

Verwijderd

Correctie: Ik heb Sygate zojuist even uitgeschakeld ... en kan nog steeds internetten :)

Ik was even door de war met toen ik het netwerk aan het installeren was, toen ging er iets niet helemaal goed en dat kwam toen omdat de server-manager niet gestart was.

De clients zijn dus idd niet nodig :P

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Zoals duidelijk te lezen is in de Internet-deel-FAQ moeten vragen in [forum=19]

Bij deze een move :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:06

arnova

weet veel, maar niet alles

Je moet gewoon winroute gebruiken, is echt het beste internetsharing/proxy/firewall pakket wat er is en bovendien komt het ook nog van Nederlandse bodem :-) Je kan het vinden op www.winroute.com. Ik gebruik het zelf al jaren zonder enig probleem.

ESP PvBoiler Controller https://github.com/arnova/pvboiler

Pagina: 1