Toon posts:

CS kan niet verbinden.

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er de ballen van. Soms gebeurt het gewoon midden in counter strike als ik aan het spelen ben dat hij eruit kaait naar het gewone "netgames" menu of hij loopt gewoon vast en zegt "connection problem". Niet zo'n heel groot probleem op zich maar goed. Als ik vervolgens opnieuw met de server probeer te connecten, WIL DIT MAAR NIET LUKKEN. B.t.w dit lukt dan met geen enkele server. Als ik dan 15 min wacht en weer probeer te connecten kan ik wel weer gewoon spelen. Echt tering Irritant. Het zelfde probleem heb ik trouwens ook als ik net geupdate heb. Dan kan ik ook weer een min of 15 niet meer spelen. Wie kent dit probleem of weet er een oplossing voor. b.v.d

DaRkMarc-->

Verwijderd

Topicstarter
niemand dit probleem... ?????? :(

Verwijderd

>Neem je alleen de servers met de beste verbinding?
>Wordt je niet gekickt ofzo :)?
>Ligt het aan je Firewall?
>Gebruik je Punkbuster? Zo niet dan kun je na een tijdje gekickt worden en dan kom je er ook niet meer bij.

Ik heb ook af en toe een connection problem maar dat ligt dan meestal aan de hostserver of de provider. Het is wel vaag dat je na het updaten 15 minuten niet meer kunt joinen.

Verwijderd

Topicstarter
gekickt???? denk het niet.. speel altijd eerlijk :) ..only fair play.. En te goed ben ik nou ook weer niet voor een server. Uiteraard neem ik servers met een ping van ongeveer 100 ms. Dus de verbinding tussen mij en de server is ook niet knaake. Ik zit thuis wel achter een freesco linux router, maar dat lijkt me nou ook niet echt problematisch.
pb staat aan dus dat kan het ook niet meer zijn. Maar dat update probleem is dus iets normaals??? daar heeft iedereen last van?

Verwijderd

Nee, dat updateproblem is niet normaal. Dat je af en toe een connectionproblem krijgt tijdens het spel kan wel eens gebeuren.

Als je update (in het menu waar ook join staat) krijg je dan alle servers die op dat moment online zijn of alleen je voorkeursservers? Of was dat Refresh? Nou, in iedergeval moet je niet alle servers hebben maar alleen je voorkeursservers. Anders gaat hij alle CS-servers in de wereld zoeken en dat duurt wel effe. Dan kun je een hele tijd niet joinen. Of wist je dit al?

Verwijderd

Misschien ff cs eropnieuw opzetten dat verhelpt heel vaak hele vreemde dingen en stel een lijst met favorites samen dat duurt dat refreshen niet zo lang

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 10:33 schreef Nitrogen het volgende:
Nee, dat updateproblem is niet normaal. Dat je af en toe een connectionproblem krijgt tijdens het spel kan wel eens gebeuren.

Als je update (in het menu waar ook join staat) krijg je dan alle servers die op dat moment online zijn of alleen je voorkeursservers? Of was dat Refresh? Nou, in iedergeval moet je niet alle servers hebben maar alleen je voorkeursservers. Anders gaat hij alle CS-servers in de wereld zoeken en dat duurt wel effe. Dan kun je een hele tijd niet joinen. Of wist je dit al?
jaaaa dat bedoel ik juist.. als je gewoon op update drukt(met of zonder filter) of je server lijst refresht dan kan ik inderdaad een hele tijd niet joinen.. een min of 15-20..
Dus dat zou normaal moeten zijn volgens jou???

Verwijderd

Ja, op die manier wel ja. Maar het is volkomen onnodig als je gewoon een aantal favoriete servers instelt. Bij mij zijn dat er een paar van Demon en nog wat andere. De server adressen kun je vast wel op een of andere CS site vinden, ik weet ze nu niet zo uit m'n hoofd. Je moet na het instellen van deze adressen niet meer op UPDATE drukken, maar alleen nog op Refresh (of misschien andersom, ik haal ze altijd door elkaar), anders ben je je voorkeuren kwijt en gaat hij weer de hele wereld afzoeken :Z .

Ik heb eigenlijk ergens het idee dat dit toch niet helemaal hetzelfde is als jou probleem :? .

Verwijderd

Topicstarter
nou... ik denk dat ik deze post maar weer eens opnieuw open want mijn prob is nog steeds niet verholpen. Heb cs ondertussen al weer een keer opnieuw erop gezet en geupdate naar 1.0.0.3. Verder,, ik zit nog steeds achter de freesco linux router en tja thats it. Nog een keer de prob omschrijving: Als ik met cs een connection problem krijg (in console staat dan "commencing connection" ) en ik wil weer opnieuw connecten met de server KAN DIT NIET. Dit kan dan met geen enkele server op de HELE WERELD voor ongeveer 15 minuten. Na +- 15 min kan ik gewoon weer netjes overal mee connecten en kan ik dus ook weer gewoon spelen.

WAT ZOU DIT TOCH KUNNEN ZIJN???????? :(

Verwijderd

Topicstarter
nou jah.. je gaat me toch niet vertellen dat ik de enigste in dit hele forum ben met dit probleem.... :( :( :(

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Welke provider heb je?! Casema toevallig?! Lijkt erop dat je om een of andere vage reden je verbinding verliest.
Je modem "denkt" dan voor 10/15 min dat je nog verbinding hebt eer hij reset en je weer verbinding kunt maken.
Lukt het wel om na dit voorval sites te bezoeken ed?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
jep.. als ik vervolgens cs uitga kan ik gewoon iedere willekeurige site op.
B.t.w ik heb chello van upc.

Verwijderd

ik gebruik gamespy om te connecten met online servers, vind ik zelf veel handiger dan de ingebouwde gamebrowser van CS.
Die vind ik knap waardeloos eigenlijk, vooral qua interface.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Anders moet je de search ff gebruiken,

moet jij eens kijken hoeveel je vind :P want iedereen heeft dit al wel eens gehad. Het kan eraan ligggen dat er een level change is, of dat je verbinding ff brak is, of de server down is, of dat je gehacked wordt. Je weet het niet.

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry hoor.. maar ik heb de search al gebruikt.. maar zon vaag probleem als dat ik heb heb ik nog nooit eerder gezien. Ik bedoel het gaat me geneens om het feit dat ik een "connection problem" krijg maar juist dat ik de komende 15 min daarna met geen enkele cs server kan verbinden. ECHT HEEL ERG VERVELEND..

Verwijderd

:z :z Connecten met CS servers geeft tig problemen. Als jij hiervoor een oplossing vind ben je een held :)

Kan je trouwens wel via console connecten dan.. :?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik denk dat ie dat al geprobeerd heeft.

• Xlnt
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-11 10:25
Een paar maanden geleden had ik precies hetzelfde probleem. Na een korte tijd spelen kwam rechtsboven "Warning: connection problem" en daarna kan je een kwartier niet meer spelen. Ik speel ook vanachter een Freesco router.

Volgens mij ligt het probleem niet bij de gameserver of bij de client (jezelf), mar bij de WON-server. Een connection problem is namelijk niet zo vreemd, maar niet meer kunnen reconnecten wel.

Als ik de verbinding verlies, wat tegenwoordig niet meer zo vaak voorkomt, typ ik daarom dit in de console:
code:
1
getcertificate

Met dat commando voer je de WON authentication opnieuw uit, wat normaal gebeurt als je begint met spelen.

Kijk of het helpt.

"It's not that I'm lazy. It's that I just don't care."

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
JA EINDELIJK!

Iemand met hetzelfde probleem. Ook wij (huisgenoot en ik) zitten achter een freesco router en ik heb precies hetzelfde. Het heeft NIETS met brak internet te maken, NIETS met trage computers en blijf proberen en blablabla.
Ik heb net getcertificate geprobeerd maar ook dat mocht niet baten. Won authenticatie is het dus ook niet. imo blijft er 1 gemeenschappelijk iets over: De freesco router. Ik draaide voorheen Slackware op mijn server en daarmee heb ik in 2 jaar tijd niet 1 probleem gehad met cs/dod/halflife. Ik ga nu eens een server reboot proberen kijken of dat helpt. Overigens ken ik nog iemand met freesco die dit had dus ik vind het erg verdacht. Ik hou jullie op de hoogte en als iemand anders nog tips heeft zou ik ze graag hier zien :)

edit:

Ook via console kan je niks

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 13:10 schreef Grote_Keizer het volgende:
JA EINDELIJK!

Iemand met hetzelfde probleem. Ook wij (huisgenoot en ik) zitten achter een freesco router en ik heb precies hetzelfde. Het heeft NIETS met brak internet te maken, NIETS met trage computers en blijf proberen en blablabla.
Ik heb net getcertificate geprobeerd maar ook dat mocht niet baten. Won authenticatie is het dus ook niet. imo blijft er 1 gemeenschappelijk iets over: De freesco router. Ik draaide voorheen Slackware op mijn server en daarmee heb ik in 2 jaar tijd niet 1 probleem gehad met cs/dod/halflife. Ik ga nu eens een server reboot proberen kijken of dat helpt. Overigens ken ik nog iemand met freesco die dit had dus ik vind het erg verdacht. Ik hou jullie op de hoogte en als iemand anders nog tips heeft zou ik ze graag hier zien :)

edit:

Ook via console kan je niks
Count me in 2 :(

Verwijderd

Dicht.
Kijk eerst maar eens in de search voordat je oude topics gaat trappen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.